agsel
- Pyörä:
- Yamaha Bw's NG -00
- Liittynyt:
- 3.9.2012 21:10
ja mikäköhän siinä on, kun otin sillon sen prikan pois, meni tosi hyvin, mutta seuraavana päivänä todella köykänen kiihtyyn ja ei menny yhtään niin nopeeta kun edellisenä?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
heipähei kirjoitti:No mitä pitää tehä et kone ei tee kuolemaa?
Älä laita prikkaa. Prikka+tehari yhdistelmällä niin helposti kiduttaa koneen kuoliaaks.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
heipähei
- Pyörä:
- Piaggio Nrg power DD
- Liittynyt:
- 26.5.2012 10:09
no mut tarkotus ois kuiteki pudottaa nopeus 77>64 joten mitä oikeen pitäs sit tehä?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Mielummin laita kuriton vakioputki. Jos menee liikaa niin laita prikka ja hio sitä sopivaks.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Dementikko
- Liittynyt:
- 19.2.2011 18:56
Itse hioisin prikkaa sopivasti niin, että saat vauhdin sopivasti alle 65 km/h. Ei sillä aina sitten tarvitse kaasu pohjassa ajaa eikä kannatakaan.
agsel
- Pyörä:
- Yamaha Bw's NG -00
- Liittynyt:
- 3.9.2012 21:10
Mr. Jog
- Pyörä:
- Yamaha jog r 2008 70 cc lower sport
- Liittynyt:
- 27.5.2012 14:54
Mr. Jog kirjoitti:Kysytään nyt täältä mielenkiinnosta.
Eli minulla on nyt kiinni
pro replica
sport pro vari
17.5 kaasari
70cc streetrace
stage 6 torque control
varisäädöt eivät ole täysin vielä kunnossa, mutta kuvitellaan nyt vertailun vuoksi että ne on
.
Eli paljonko mahtaisi irrota tehoja tuon kanssa kurittomalla vakioputkella (tai jollain silent pro:lla tai vastaavalla) ja tietty sille sopivilla säädöillä?
En tarvitse paljoa ripitystä siitä, miten 70 cc tarvitsee sille sopivan putken jne., mutta ihannehan olisi se, että pääsisi kokonaan eroon noista äänekkäistä ja huomiota herättävistä putkista. Eli mitä sanoo kiihtyvyys ja huippunopeus? Tai oikestaan paljonko ne laskevat?
Kysyn uudestaan.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Osta mieluummin
S6:n SportPro -vari, halvempi, kuulema parempikin kuin Multivar. Mukana tulee medium vp-jousi (jossei se riitä, niin varmuuden vuoksi sitten tuo Hard tuosta alempaa). Jos haluat välttämättä pytynkin vaihtaa, niin samasta paikasta vaikka
S6:n 50cc (kuullema tuo hyvin tehoa lisää).
Kytkinjouset ja vp ovat pakolliset, tossa linkkaan sopivat:
-
Hard-vastapainejousi-
kytkinjouset, joista laitat punaset
agsel
- Pyörä:
- Yamaha Bw's NG -00
- Liittynyt:
- 3.9.2012 21:10
thounimakarooni kirjoitti:
Osta mieluummin
S6:n SportPro -vari, halvempi, kuulema parempikin kuin Multivar. Mukana tulee medium vp-jousi (jossei se riitä, niin varmuuden vuoksi sitten tuo Hard tuosta alempaa). Jos haluat välttämättä pytynkin vaihtaa, niin samasta paikasta vaikka
S6:n 50cc (kuullema tuo hyvin tehoa lisää).
Kytkinjouset ja vp ovat pakolliset, tossa linkkaan sopivat:
-
Hard-vastapainejousi-
kytkinjouset, joista laitat punaset[/quote]
Malossi / Stage6 / jne. ilmanputsarielementti vakioputsariin ja ilmanputsarin kuristus pois. mitä tuo tarkottaa? paljos noil nyt sit menee?
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
^ Älä lainaa edellistä viestiä, ainkaan noin.
Ei tuo ilmanputsarielementti ole pakollinen, esim. tollasesta kuitenkin kyse:
http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=1411412. Huiput noin 70-80, koska Boosterissa on melko lyhyet perävälit verrattuna esim. Aeroxiin.
agsel
- Pyörä:
- Yamaha Bw's NG -00
- Liittynyt:
- 3.9.2012 21:10
voinko muuttaa niitä perävälejä? jos voin, miten ja maksaako se? ja tarviiko tohon kaasariin ostaa isompi pääsuutin?
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Toistan:
thounimakarooni kirjoitti: Älä lainaa edellistä viestiä
Kyllä, joudut suuttimen kanssa venkslata, laita aluksi vakiota 10:nroa isompi,vakiosuuttimen koon näät
tästä.
Peräväleistä kannattaa
lukasta tästä, siellä on linkki kuvallisiin ohjeisiin, miten ne vaihetaan. Ostat vaikka käytettynä purku Roxista perävälit ja vaihat ne alkuperästen tilalle. Turha kuitenkin vaihtaa, ellei oo pakko päästä ihan täysiä.
agsel
- Pyörä:
- Yamaha Bw's NG -00
- Liittynyt:
- 3.9.2012 21:10
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Roxin välit loppuu 105kmh paikkeilla
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Sekin riippuu kuinka paljon kone kiertää. Se on suhteellista.
Jos kone kiertää ajossa sen 15000rpm niin varmasti perävälit ei lopu sinne 105:een.
Paska mikä paska.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista