jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Jep, kuullostavat hyvältä. Männästäkin voi ottaa vähän pois porttien kohdalta jos se peittää sylkän aukkoja AKK:ssa.
strmix
- Pyörä:
- EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
- Paikkakunta:
- Hesa
- Liittynyt:
- 21.3.2009 11:28
Miten helppo homma toi pakoaukon kiilloitus on? Onnistuuko pelkällä hiomapaperilla ja millä karkeudella? Lisääntyykö tehot huomattavasti vai 0.05hp. Pyttynä vieläkin malossi sport 68cc.
kiiwi95
- Liittynyt:
- 21.6.2010 17:29
Mikä ois hyvä vääntöpytty keeway f-actiin? en pakol nopeutta haluis kauheesti mut kiihtyvyyttä?
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
strmix kirjoitti:Miten helppo homma toi pakoaukon kiilloitus on? Onnistuuko pelkällä hiomapaperilla ja millä karkeudella? Lisääntyykö tehot huomattavasti vai 0.05hp. Pyttynä vieläkin malossi sport 68cc.
Itse ainakin männänvaihdon yhteydessä kiillotin pakoaukon ja persedynolla tuntui jonkinlaista eroa. Itse kiillotin porakoneella+hiomaterä, hyvä tuli
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Miten sisäänajo kun sanotaan, että männän sisäänajo on riittävä n. 100km.
Mutta sitten kun vaihdoin männän ja männärenkaat jne. sanottiin että pitää ajaa 500-1000km sisäänajoa.
Niin onko se 100km jos siis vaihtaa vain männän eikä mitään muuta esim. männänrenkaat, männätapin ja tollaset?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Reetuhai2 kirjoitti:Miten sisäänajo kun sanotaan, että männän sisäänajo on riittävä n. 100km.
Mutta sitten kun vaihdoin männän ja männärenkaat jne. sanottiin että pitää ajaa 500-1000km sisäänajoa.
Niin onko se 100km jos siis vaihtaa vain männän eikä mitään muuta esim. männänrenkaat, männätapin ja tollaset?
Kyllä sitä se 500km kannattaa ajaa sisään. Eihän se sisäänajo tarkoita, että ajetaan sellasta 25kmh takakaasulla, vaan lämmitetään kone aina ennen liikkeelle lähtöä hyvin ja ei huudateta pitkää aikaa putkeen. Sisäänajo tulisi suorittaa vaihtelevilla kieroksilla.
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
-Cassu-
- Pyörä:
- Yamaha aerox
- Liittynyt:
- 6.7.2007 9:17
Riippuu ihan siitäki onko valurauta vai alumiini sylinteri. Alumiiniselle riittää toi 100km ihan hyvin, valurautaselle mielummin toi 500km.
_keijomies_
- Pyörä:
- ei enää mitään
- Paikkakunta:
- lahti
- Liittynyt:
- 24.11.2008 21:01
voisitteko linkittää hyvän 50cc sylinterisetin roxiin suomalaiselta sivulta ja sais maksaa enintää 150e.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
giltsuhack
- Pyörä:
- Gilera RCR '10, Typhoon '95, 2 Pappista, 5 Exporttii, 1 Speed, 1 Mobyletti, 1 Suzuki S, ja pari muut
- Paikkakunta:
- Lohja city
- Liittynyt:
- 10.6.2010 22:48
http://sparewheel.net/p/p_info/i/841Ketään ei tota varmaa suosittele, mutta ite oisin tota ostamassa typhooniin, niin sitä vaan kysyn et tarviiko alakertaa mitenkää tolle setille vahvistaa?
Giltsu: Arrow, 90 p-suutin, 12/52.
n. 90km/h
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Ei tarvi vahvistaa.
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
merk
- Liittynyt:
- 18.7.2009 0:30
miten tota roksin pytty kurii kannattaa lähtee viilaan pois? ja kannattaako samalla kanaville tehdä jotain?
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
merk kirjoitti:miten tota roksin pytty kurii kannattaa lähtee viilaan pois? ja kannattaako samalla kanaville tehdä jotain?
Ite viilasin sen paineilma vingulla täysin pyöreeks ja tasotin kanavan sillen, että se on ns portaaton. Samalla nostin vähä pakoaukkoa. Eron huomas kyllä ihan selvästi.
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Tee noi mitä kirjotin edelliselle sivulle, pitäs lähtee aika kiimasee, en oo kyl käytännös kokeillu
jkoljon vastaus viestiini sisältää kanssa todella hyvää tietoa
kalleppi3
- Pyörä:
- Aprilia RS
- Paikkakunta:
- Laitila
- Liittynyt:
- 28.9.2007 17:55
Koneella on ajettu +15tkm ja nyt kiinnostais hommata 70cc sylinteri, onko pakollista huoltaa alakerta että varmasti kestää? Ja miten vaikea homma itse alakerta huoltaa,eli vaihtaa kampura,laakerit ja stefat? Paljonkohan mahtaa hintaa tulla (mahdollisimman halvalla pitäis selvitä).
Tarkotus olis laittaa lower sport setti.
_keijomies_
- Pyörä:
- ei enää mitään
- Paikkakunta:
- lahti
- Liittynyt:
- 24.11.2008 21:01
kalleppi3 kirjoitti:Koneella on ajettu +15tkm ja nyt kiinnostais hommata 70cc sylinteri, onko pakollista huoltaa alakerta että varmasti kestää? Ja miten vaikea homma itse alakerta huoltaa,eli vaihtaa kampura,laakerit ja stefat? Paljonkohan mahtaa hintaa tulla (mahdollisimman halvalla pitäis selvitä).
Tarkotus olis laittaa lower sport setti.
no jos ei ole kampiakselissa väljää ja laakerit ei rahise niin pitäis kestää.
lohkot pitää aukasta ja vaihtaa sieltä tarvittavat osat. jos meinasit kampiakselin,laakerit ja stefat vaihtaa niin luulisin että maksaa korkeintaan 150e ja riippuu vähän osien merkistä.
ja sitte jos viel ostat jonkun 70cc sylinterisetin nii maksaa joku 100e ja sit isompi kaasari 50e ja tehari 100e ja multivari 50e nii maksaahan se sitte 300e + toi 150e suunnillee. ja sitte jos ostat käytettynä noi osat nii pääset suunnillee puolet halvemmalla.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista