Itsellä meni myös viime talvena hermot siihen alipainehanaan edellisessä mopossa, korvasin sen tällaisella patentilla kun en muuta siihen hätään keksinyt, kun piti töihin päästä päivittäin n. 20km ajamaan ja mopo käymään luotettavasti joka päivä.
Tökerösti tehty piirros mutta idea selviää. Kiersin tankin kierteisiin (koolla ja nousulla ei ole mitään väliä, kun letku venyy kyllä siihen) auton syylärin letkua (en löytänyt tarpeeksi paksua bensaletkua, niin tyydyin siihen), johon sitten kiersin sopivankokoisen messinkisen
letkunipan kuten Zonen linkissä johon saikin normaalin bensaletkun eteenpäin, siihen vaan sitten sopivaan kohtaan kahden letkun väliin liitettävä hana joka ajoikin melkein vuoden ajan polttoainelinjan virkaa kunnes moposta vietiin kilvet pois ja uudessa onkin vakiohana paikallaan, joka on tähän asti toiminut.
Yllättävän hyvin se ajoi asiansa, 10kk ajon jälkeenkään ei ollut mitään sanomista bensaletkuissa tai auton syylärinletkuissa eikä vuotanut mistään kohdasta. Klemmareilla kiristin kaikki osat toisiinsa (bensahanaa lukuunottamatta) ja testasin vielä reilusti kiskomalla että varmasti pysyy paikallaan. Tämä metodi on immuuni kiinalaisten suosimille erilaisille kierteille/nousuille, koska kumiletku kyllä muotoutuu paikalleen, mutta pitemmällä tähtäimellähän tämä tuskin on kovinkaan järkevä ratkaisu. Hätäpäissään ei vaan muuta jaksanut kehitellä ja mopo piti liikenteeseen saada niin tuli tekaistua tuollainen, ja hyvin ajoi asiansa.