Kuristuskyselyt #2

Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Zoneri » 5.9.2012 8:33

Muistakaa, että leovince zx:ssä on myös kuristus pakoputken sisällä!
Paska mikä paska.
Bomber´
Liittynyt:
19.6.2012 0:08
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Bomber´ » 8.9.2012 16:15

Kiitoksia neuvoista ! Kuri on irti ;)
Bomber´
Liittynyt:
19.6.2012 0:08
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Bomber´ » 8.9.2012 16:34

missä kohti siellä??
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Sudee » 8.9.2012 18:18

Paisarissa, aika keskellä.
Aerox/Nitro osia
Bomber´
Liittynyt:
19.6.2012 0:08
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Bomber´ » 8.9.2012 20:11

vaikuttaako uink paljo?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Sudee » 9.9.2012 12:33

Tietääkseni muutama ihminen on halkaissut sen putken ja ottanut sen kurin pois. Kyllähän se auttaa, mutta en nyt tiedä onko järkevää halkaista putki ja ottaa sieltä se kuri pois..
Aerox/Nitro osia
dwacz
Liittynyt:
9.5.2012 17:59
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut dwacz » 9.9.2012 20:25

Joo vissii pro replicassa on kuristus? Kaverilla roxissa samalla putkella kuulosti kunnon tuhnulta ja tukkoselta ja kiihty perkeleen huonosti.. Ja sit itellä vaikka on vissii kuri paikoillaan niin ei kuullosta tuhnuselta, kiertää hyvin ja kiihtyy hyvin? Ja skopana on keeway mutta siis kyllä tuossa semmone samalaine pala on kun kaverilta otettii pois niin pitäskö se poistaa ja miten ois helpointa?
Bomber´
Liittynyt:
19.6.2012 0:08
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Bomber´ » 9.9.2012 23:24

En itse ainakaan rupeisi putkea halkaisemaan sen kurin takia. eikös se pitäisi tuoda vääntöä ja kiihtyvyttä jos otta alkukäyrän kurin pois ? ((:
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Sudee » 12.9.2012 10:13

Replicassa on se kuri aivan siinä alkukäyrässä. Dremelillä se on helpointa. Jos et sitä omista niin ruuvimeisselillä ja vasaralla koputtelet niihin hitsipisteisiin. Tai poraat pienellä terällä ne pois.
Aerox/Nitro osia
dwacz
Liittynyt:
9.5.2012 17:59
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut dwacz » 12.9.2012 18:53

No siis se on ollu kiinni alusta asti niin se on vissii jämähtäny jo siihen kiinni :D ja tuota siinä oli 1 hitsipiste vaan sen oon yrittäny viilata ja porata mutta ei lähe millään(porassa liikaa tehoja=reikä siellä nykyää xd) niin tuota oisko ideoita :D? Ja se "kuri" on semmone niinku rauta kehikko joka EI kapene toisessa päässä niin onko se tarpeellinen otta pois koska nyttenki kulkee mukavasti eikä oo tukkone ja vääntää niin mitä hyötyä siitä ois?
MK96
Liittynyt:
20.1.2012 23:41
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut MK96 » 20.9.2012 20:37

Joo eli tota keksikää mulle joku toinen kuristus tapa ku variprikan hiomine, yks prikka pamahti jo 5osaan ku lukkopihdeillä koitin saaha puristettua jotta hiomakoneessa voisi hioa:D eli siis nopeutta saisi sen ~5kmh pois, mitenkäs onnistuisi?:)
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 20.9.2012 22:29

Eihän prikkaa hiomalla nopeutta vähennetä, vaan lisätään. Ja hiekkapaperi tasaselle alustalle, prikka käteen ja kärsivällisyyttä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
MK96
Liittynyt:
20.1.2012 23:41
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut MK96 » 21.9.2012 0:38

Joo mä kyllä tiiän et sitä hiomal nopeus nousee mut ku ei oo ollenkaa prikkaa kii ja laittaa hiotun kiinni ni nopeus laskee... Tohon hommaan en enää rupea, sitä hinkkaain varmaan 2h ja sain ehkä millin hiottu sitä ja sit laitoin lukkopihtien välii ilmeisesti liian kovaa ja napsahti palasiks:D

esimerkiksi voiko ilmanputsaria kuristaa jollain tavalla ? Tai vaihtaa suuttimen koosta 62 vaikka 60 eli pienempään, ja huiput tippuisi sillee ? :D onko järkeä?:D
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 21.9.2012 1:51

Paljonko ees haluut nopeutta pois? Suutinta pienentämäll et saa mitään muutaku konees paskaks. Ilmanputsaria voit toki tukkia, mutta sen saa vetää tukkoon ennenkun se pahemmin kuristaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Kuristuskyselyt #2

ViestiKirjoittanut jnd » 21.9.2012 6:50

Zoneri kirjoitti:Muistakaa, että leovince zx:ssä on myös kuristus pakoputken sisällä!

Onko se muuten tarkotuksella uristus, ettei vaan ääntä vaimentava osa. Ainaki tuntus tyhmältä tehä tehoputki ja sitten kuristaa se tommosesta paikkaa että koko putki pitäs halkasta että sen saa pois

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista