Jos käyttelee paikallaan hetken aikaa ja lähtee alamäkeen niin 50-60 menee ihan heittämällä mittariin mutta sen jälkeen alkaa hyytymään.
Paikallaan toistuu sama juttu, ensin ottaa ihan järkyttävästi jenkaa ja mopo alkaa kävelemään jalkatappien varassa sivusuunnassa tärinän takia ja sen jälkeen kierrokset tipahtaa
Melkein vaikuttaisi siltä että mopo saa ensin liikaa bensaa ja sitten menee laihalle, onko bensapinnan kanssa näissä useinkin ongelmia kun kyseessä on kuitenkin Keihinin PD19J eikä mikään jing jang
Olispa mulla joku perus PHBG jonka voisi lyödä tuohon kiinni ettei tuo voodoon riivaama kalvotekniikka pääsisi vaikuttamaan koneen toimintaan niin voisi edes yrittää loogisesti etsiä vikaa.
Sinänsä hyvä ettei mopolla pääse yli 45-48 mutta ärsyttää kun ensin tuntuu kiihtyvyyden puolesta että kohta paukkuu 60 taulussa.
Toinen ongelma on isompi joka tulee kun laittaa mopon käyntiin ja antaa hetken käydä kunnes kierrokset tipahtaa ja ryyppy kuullostaa lähtevän pois päältä, sitten kun lähtee liikkeelle niin mopo kiihtyy ensin 30km/h "normaalisti" ja alkaa sen jälkeen hyytymään armottomasti sinne 10-20km/h kohdille riippuen onko edessä tasaista vai ylämäkeä. Jos tässä vaiheessa päästää kaasun, mopo sammuu AINA.
Koneen saattaa saada jäämään käyntiin jos närkkii varovasti kaasun kanssa niin että kierrokset saa varovasti alas. Tosiaan voiko toi vekotin käydä niin rikkaalla ryypyn kanssa että se imaisee bensat kohokammiosta puolikylmänä ja liikkeellelähdön jälkeen hyytyy samasta syystä?