Hei.
-10 käyttöönotettu ilmajäähdytteinen SP2 on lapselleni työn alla. Muuten on iskussa mutta nopeusmittari venkoilee. Mittari nousee hitaammin kuin mitä vauhti kiihtyy, näyttää liian vähän ja mittarin neula jää yleensä ylimpään kohtaansa vaikka vauhti pysähtyisi kokonaan. Neula tippuu alas kun vähän kolauttaa/heilauttaa.
Nopeusmittarin vaijeri oli irti molemmista päistään, vaikutti ehjältä. Eli kun eturengasta pyöritti niin vaijeri pyöri yläpäästään eikä sitä saanut hidastettua vaikka pihdeillä vähän koitti ottaa kiinni. Liike sanoo ettei vika voi olla mittaristossa vaan vika on varmuudella mittarinpyörittäjässä.
SP2:ssa mittarinpyörittäjä on etupyörän navassa jossa on kiinni myös laakeri ja jarrusatula. Eli pelkkää mittarinpyörittäjää ei saa vaihdettua niinkuin joissain muissa merkeissä. Uuden hinta on 104 euroa, enkä tiedä onko siinä jo laakeri paikallaan. No se ei paljoa maksa.
Käytetynkin saisi purkuosana ja hinta olisi noin 10% uuden hinnasta. Jos siinä sattuu olemaan laakeri huonona niin se aiheuttaa jotain ja mistäpä sen tietää missä kunnossa itse mittarinpyöritin sitten on. Laakereista ja niiden vaihdosta ei ole mitään haisua.
Vaikuttaako vika mittarinpyörittäjän vialta ja mitäs itse tekisit? Sanomattakin on selvää että jos raha ei olisi haaste niin uusi osa olisi jo paikallaan. Nyt vähän emmin...
-10 käyttöönotettu ilmajäähdytteinen SP2 on lapselleni työn alla. Muuten on iskussa mutta nopeusmittari venkoilee. Mittari nousee hitaammin kuin mitä vauhti kiihtyy, näyttää liian vähän ja mittarin neula jää yleensä ylimpään kohtaansa vaikka vauhti pysähtyisi kokonaan. Neula tippuu alas kun vähän kolauttaa/heilauttaa.
Nopeusmittarin vaijeri oli irti molemmista päistään, vaikutti ehjältä. Eli kun eturengasta pyöritti niin vaijeri pyöri yläpäästään eikä sitä saanut hidastettua vaikka pihdeillä vähän koitti ottaa kiinni. Liike sanoo ettei vika voi olla mittaristossa vaan vika on varmuudella mittarinpyörittäjässä.
SP2:ssa mittarinpyörittäjä on etupyörän navassa jossa on kiinni myös laakeri ja jarrusatula. Eli pelkkää mittarinpyörittäjää ei saa vaihdettua niinkuin joissain muissa merkeissä. Uuden hinta on 104 euroa, enkä tiedä onko siinä jo laakeri paikallaan. No se ei paljoa maksa.
Käytetynkin saisi purkuosana ja hinta olisi noin 10% uuden hinnasta. Jos siinä sattuu olemaan laakeri huonona niin se aiheuttaa jotain ja mistäpä sen tietää missä kunnossa itse mittarinpyöritin sitten on. Laakereista ja niiden vaihdosta ei ole mitään haisua.
Vaikuttaako vika mittarinpyörittäjän vialta ja mitäs itse tekisit? Sanomattakin on selvää että jos raha ei olisi haaste niin uusi osa olisi jo paikallaan. Nyt vähän emmin...