Moikka!
Toivottavasti joku osaisi auttaa, olen jo epätoivoinen.
Eli kyseessä 4t kymco super 8 skootteri. Se ei käynnisty millään. Startti kyllä pyörittää. Laitoin imukaulasta sisään 2t öljyä ja jaksoi hetken käydä. Ajattelin että pytyssä on väljää ja uutta pyttyä paikoilleen. Mutta vieläkin käynnistyspoljin tuntuu turhan löysältä eikä mopo edes yritä. Ei vaikka laittaisi bensaa suoraan kurkkuun.
- Kaasari putsattu
- Venttiilit säädetty 0.1mm T merkin kohdalla
- Saa hyvän kipinän
- Tulpan reiästä kun kokeilee sormella niin tuntuu ihan kunnon paine
- Imupuolelta kokeillessa tuntuu imua, tosin ehkä vähän heikkoa
Uuden pytyn vaihdon jälkeen huomasin että lohkon ja pytyn välistä tihkuu öljyä. Kuuluuko kampikammiossa olla öljyä ja painetta noin paljon? Epäilen tällä hetkellä kampiakselin stefoja mutta onko muita vaihtoehtoja ennenkuin puran koko koneen?
Kiitos avusta!
Toivottavasti joku osaisi auttaa, olen jo epätoivoinen.
Eli kyseessä 4t kymco super 8 skootteri. Se ei käynnisty millään. Startti kyllä pyörittää. Laitoin imukaulasta sisään 2t öljyä ja jaksoi hetken käydä. Ajattelin että pytyssä on väljää ja uutta pyttyä paikoilleen. Mutta vieläkin käynnistyspoljin tuntuu turhan löysältä eikä mopo edes yritä. Ei vaikka laittaisi bensaa suoraan kurkkuun.
- Kaasari putsattu
- Venttiilit säädetty 0.1mm T merkin kohdalla
- Saa hyvän kipinän
- Tulpan reiästä kun kokeilee sormella niin tuntuu ihan kunnon paine
- Imupuolelta kokeillessa tuntuu imua, tosin ehkä vähän heikkoa
Uuden pytyn vaihdon jälkeen huomasin että lohkon ja pytyn välistä tihkuu öljyä. Kuuluuko kampikammiossa olla öljyä ja painetta noin paljon? Epäilen tällä hetkellä kampiakselin stefoja mutta onko muita vaihtoehtoja ennenkuin puran koko koneen?
Kiitos avusta!