Jeps, ostinkin jo kaverilta typhoonin säätimen. Tuli plussajohostakin maita, kun oli jännitteensäädin hajalla Vissiin lahonnu, kun olin käyttäny ilman akkua Noh, empähän käytä toista kertaa.
Onko muilla ongelmia Purejetin kanssa kylmällä ilmalla? Sytytys pätkii ja lähtee huonosti käyntiin kylmänä. Tyhjäkäyntikin on epätasaista. Mitään ideoita?
http://www.motot.net/galleria/kuva107094/ tietääkö kukaan kuka tämän nykyään omistaa, olis kiva tietää missä kunnossa on kun oli vähän jännempi laite eli suomeksi sanottu täys p***a
Kai oot uudella tulpalla koittanu? Sitte koitas pienemmällä suuttimella.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita. Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Suuttimet kokeiltu 70-80 väliltä, 80 pelkkää röpötystä ja videossa 75 kiinni. Kokeiltu NGK ja Denson uusilla tulpilla Kokeiltu myös toisella puolalla, tulpanjohto uusittu, tulpanhattu tarkistettu. Kurittomalla vakioputkellakin teki muistaakseni samaa. Tällä hetkellä siis kiinni laser x-pro ja 17,5mm phva. Alkaa loppua jo mielenkiinto koko paskaan
No sitä tässä just koitin kyselläkkin, että voiko sen jotenkin laittaa väärin? En kattonu oliko siinä useempiki ku yks kolo, mutta laitoin magneeton kiilan vaan ekaan koloon minkä siitä huomasin.. Miten se vauhtipyörän asento katotaan?!
No ei sitä silloin voi saada väärin jos siinä on vain yksi kolo ja kunhan muistat sen kiilan sinne väliin laittaa ja kun kuitenki alakierroksilla toimii noin hyvin niin en usko että se on väärin. Impulssikäämiä lähtisin seuraavaksi katsomaan.
Mikä on piaggo fly:ssä (50cc 4-TAHTI) ku savuttaa lämpimänä todella paljon semmoista "valkoista" tai vesihöyryn näköistä savua? Epäilen itse että ryypyssä vika mutta miten sen saa pois toiminnasta? Näyttää olevan jotenkin mekaaninen automaattiryyppy.
Tulppa tarkastettu ja aika uus vehe ajettu jotai 1000km.
Oli samat joskus muinoin vakio-eculla/-ohjelmalla. Tulppa ja alitehoinen akku tekivät myös kiusaa. Oli ostaessa laitettu (uutena) 5Ah ja Purej. tarvii sen 9Ah. Bikepoint osaamista..
JA kysymys samaan syssyyn: Mihin momenttiin/millä periaatteella kiristätte taka-akselin ison mutterin laakerinvaihdon yhteydessä? Sitä ei lie voi ihan hampaat irvessä kiristää ettei riko laakeria? Pitääkö jättää jopa välys?
Voi sen kiristää ihan huoletta tiukalle, sillä laakeri ei mene jumiin tai kärsi siitä. 100 - 125 Nm on sopiva kiristysmomentti tuolle mutterille. Joko pulttipyssyllä ampua sopivalle tiukkuudelle tai sitten lukita jollain pultilla jarrulevy paikoilleen ja pitkällä varrella tai jos löytyy, niin momenttiavaimella kiinni.
Kiitokseni. Kysyin varuiksi koska viime laakerinvaihdon jälkeen kesti 2 viikkoa kun ruikki öljyt pellolle renkaan puolelta = laakerin lävitse. Stefa oli ehjä mutta lienee laakerin tiivistys saanut osumaa asennettaessa. Näytti olevan painunut hieman sisään kun sitä tarkastelin. Nyt pistin fiksummin