Kymco Super 8

mr.juice
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
29.9.2008 16:10

ViestiKirjoittanut mr.juice » 4.7.2009 19:49

temeh kirjoitti:
ays8 kirjoitti:jooooo-o, mutta siksipä tuossa kyselinkin vielä noista rajoittimista ja kureista, että onko niitä.
ei niiden poistaminen mitään maksa ;)

mutta tosiaan en minä tähän kyllä rahallisesti ala panostamaan. on sen verran paljon menny tohon toiseen mopediin, että enpä tähän viitti mitään ostella.


No ite oon ollut kaverin mopoa laittamassa, eikä siitä kyllä mitään muuta ole vaihdettu kun holkki ja katkaistu rajottimen piuha eli tuski tässä mitään putsari kuristusta on? Korjatkaa, jos olen väärässä ;)


kyllä siinä vaan se kuristin on. :) avaat putsarin kopan ja jos oikein tarkkaan katsot on ilmanottoaukko kuristettu kumiputkella, sen saa pois vaikkapa tasakärkisellä ruuvimeisselillä. ja kuten aiemminkin tällä palstalla on todettu sen poistamisesta ei ole hyötyä, vaan mopo alkaa pätkiä ja kulkee melko hiljaa, luultavasti siksi että saa liikaa ilmaa;) tieten kaasarin säätämisellä saat mopon kulkemaan hyvin ilman kuristinta.
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 7.7.2009 14:32

Eilen laitoin tilaukseen malossin multivari setti, katsotaan mitä kymco kulkee noilla...

--> http://www.easyparts.nl/showarticles_info/01055113269/0-121-75-348-2473-363/2647/Variateur-Malossi-Multivar-Kymco-50-4t.html
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
Kymco-Keke
Liittynyt:
12.5.2009 16:43

ViestiKirjoittanut Kymco-Keke » 7.7.2009 21:42

IG kirjoitti:Eilen laitoin tilaukseen malossin multivari setti, katsotaan mitä kymco kulkee noilla...

--> http://www.easyparts.nl/showarticles_info/01055113269/0-121-75-348-2473-363/2647/Variateur-Malossi-Multivar-Kymco-50-4t.html

Kerroppa kokemukset, niin ei tarvii muiden ihmetellä toimiiko vai ei.
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 8.7.2009 19:58

Kerron toki, sen takia ostin koska paketti sisältää varin,vpjousen,rullat,holkki maksaa sen 50 euroa ja pelkästään holkki maksaa 25 euroa joten päätin että järkevimpi olis ostaa paketti.. katsotaan sitten paljon se kulkee.. rullien painosta en tiie.. vpjousi on kuvasta päättelleen valkoinen, kait ne malossin miehet on miettinyt kaiken..
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
arhippa super8
Pyörä:
generic trigger sm50 -09 sekä pitkäkeulaintikka 800 -92
Paikkakunta:
vaasa
Liittynyt:
1.7.2009 22:56
kokemuksia?

ViestiKirjoittanut arhippa super8 » 9.7.2009 7:46

käteeni sattui kaupassa 89cc narakun sylinterisarja joka oli kädessäni vielä kaupan ulkopuolella, onko todistettavasti hyötyä laittaa virinokkaa vai meneekö yhtälailla vakiolla nokalla?
Super8
Pyörä:
Pösö Vivacity 09 + Kymco Super 8 2t
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
24.5.2009 11:40

ViestiKirjoittanut Super8 » 9.7.2009 12:38

arhippa super8 kirjoitti:käteeni sattui kaupassa 89cc narakun sylinterisarja joka oli kädessäni vielä kaupan ulkopuolella, onko todistettavasti hyötyä laittaa virinokkaa vai meneekö yhtälailla vakiolla nokalla?


Kaverilla 72cc pytyllä narakun virinokalla perstuntumalla se nosti vain tehopiikkiä korkeammalle verrattuna omaan vain 72cc pyttyseen entiseen nelitahtiin.

Toimii varmaan paremmin 89cc pytyllä mutta rullia saat keventää aikalailla.
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 9.7.2009 13:52

Muuten eBay on aika kova paikka, sielt löytyy vaik mittään super 8:iin :))
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
arhippa super8
Pyörä:
generic trigger sm50 -09 sekä pitkäkeulaintikka 800 -92
Paikkakunta:
vaasa
Liittynyt:
1.7.2009 22:56

ViestiKirjoittanut arhippa super8 » 9.7.2009 15:52

Super8 kirjoitti:
arhippa super8 kirjoitti:käteeni sattui kaupassa 89cc narakun sylinterisarja joka oli kädessäni vielä kaupan ulkopuolella, onko todistettavasti hyötyä laittaa virinokkaa vai meneekö yhtälailla vakiolla nokalla?


Kaverilla 72cc pytyllä narakun virinokalla perstuntumalla se nosti vain tehopiikkiä korkeammalle verrattuna omaan vain 72cc pyttyseen entiseen nelitahtiin.

Toimii varmaan paremmin 89cc pytyllä mutta rullia saat keventää aikalailla.


fiddu jeesus mikä homma vaihtaa toi sylinteri (just mahtu mäntä pinnapulttien väliin) ajattelin ajaa vakio kaasarilla (100 suutin) hetken sisään ennenku heittää multivarin ja 24 kaasarin ette usko kui kovaa kulkee menee kaikki 56 mittarin mukaan :s mut vääntöö tuli ku pieneen kylään mut sitä nokkaa en löydä mistään mikä olis tolle 89cc:lle kaikki on max 85cc liekö väliä kai se paree on ku vakio
Super8
Pyörä:
Pösö Vivacity 09 + Kymco Super 8 2t
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
24.5.2009 11:40

ViestiKirjoittanut Super8 » 9.7.2009 20:08

Juu toi 72cc:kin anto kans ihan mukavasti lisävääntöä. Kannattaa kyllä kokeilla sitä narakun virinokkaa, ei se älyttömän kalliskaan ole.

Menikö monta tuntia pytyn vaihdossa ja ootko aikasemmin vaihtanut? Itsellä meni ensikertalaisena "hieman" aikaa siihen hommaan.
arhippa super8
Pyörä:
generic trigger sm50 -09 sekä pitkäkeulaintikka 800 -92
Paikkakunta:
vaasa
Liittynyt:
1.7.2009 22:56

ViestiKirjoittanut arhippa super8 » 9.7.2009 20:43

oon ruuvannu, sormet on ku nippu kyrpiä niin ei oikeen oo mun juttu tollasia legon kokosia ruuvailla mut aikaa meni sellanen 6h koko homma pitää vaan toivoo et sillä 24mm kaasarilla saa potkua ku ennen meni 80huitteilla
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 17.7.2009 17:37

Jaa... sain tänään multivarin käteen :) juoksin heti kaverille ja asennettiin se innoissaan, vari meni helposti paikalle, vp-jousen kanssa meni vähän hieman enemmän aikaa... suorastaan oli vitun ärsyttävä vaihtaa sitä, se ei ollut kovin paljon vakiota tiukempi. Tulokset ovat otettu gps:llä, 2 päällä: Tasaisella 57-60, alamäkeen vauhti pomppas yli 73, ylämäkeen vauhti oli 35-45... eli nä on otettu kaks päällä, yksin kun ajoin niin tuntui iha helevetin kovaa ajaa alamäkeen... ja nä on otettu ilman rajoitinta eli piuha oli poikki. Piuhan kun laitoin takas rajoittaa niin huiput tippui reilusti..
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
Super8
Pyörä:
Pösö Vivacity 09 + Kymco Super 8 2t
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
24.5.2009 11:40

ViestiKirjoittanut Super8 » 17.7.2009 19:05

IG kirjoitti:Jaa... sain tänään multivarin käteen :) juoksin heti kaverille ja asennettiin se innoissaan, vari meni helposti paikalle, vp-jousen kanssa meni vähän hieman enemmän aikaa... suorastaan oli vitun ärsyttävä vaihtaa sitä, se ei ollut kovin paljon vakiota tiukempi. Tulokset ovat otettu gps:llä, 2 päällä: Tasaisella 57-60, alamäkeen vauhti pomppas yli 73, ylämäkeen vauhti oli 35-45... eli nä on otettu kaks päällä, yksin kun ajoin niin tuntui iha helevetin kovaa ajaa alamäkeen... ja nä on otettu ilman rajoitinta eli piuha oli poikki. Piuhan kun laitoin takas rajoittaa niin huiput tippui reilusti..


Tuon saa menee ylämäkeen kovempaa kun vaihtaa jäykemmän vp-jousen. Mulla oli Malossin vihreä eli +60% sopiva setti kurittomalla vakiolla ja myös 70cc pytyllä.
mr.juice
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
29.9.2008 16:10

ViestiKirjoittanut mr.juice » 18.7.2009 16:24

IG kirjoitti:Jaa... sain tänään multivarin käteen :) juoksin heti kaverille ja asennettiin se innoissaan, vari meni helposti paikalle, vp-jousen kanssa meni vähän hieman enemmän aikaa... suorastaan oli vitun ärsyttävä vaihtaa sitä, se ei ollut kovin paljon vakiota tiukempi. Tulokset ovat otettu gps:llä, 2 päällä: Tasaisella 57-60, alamäkeen vauhti pomppas yli 73, ylämäkeen vauhti oli 35-45... eli nä on otettu kaks päällä, yksin kun ajoin niin tuntui iha helevetin kovaa ajaa alamäkeen... ja nä on otettu ilman rajoitinta eli piuha oli poikki. Piuhan kun laitoin takas rajoittaa niin huiput tippui reilusti..


eli ei nähtävästi mitään suurta hyötyä multivarista jos vertaa pelkkään rajottamattomaan holkkiin ja katkastuun piuhaan :s minulle ainaskaan ;)
mr.juice
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
29.9.2008 16:10

ViestiKirjoittanut mr.juice » 18.7.2009 16:26

mr.juice kirjoitti:
IG kirjoitti:Jaa... sain tänään multivarin käteen :) juoksin heti kaverille ja asennettiin se innoissaan, vari meni helposti paikalle, vp-jousen kanssa meni vähän hieman enemmän aikaa... suorastaan oli vitun ärsyttävä vaihtaa sitä, se ei ollut kovin paljon vakiota tiukempi. Tulokset ovat otettu gps:llä, 2 päällä: Tasaisella 57-60, alamäkeen vauhti pomppas yli 73, ylämäkeen vauhti oli 35-45... eli nä on otettu kaks päällä, yksin kun ajoin niin tuntui iha helevetin kovaa ajaa alamäkeen... ja nä on otettu ilman rajoitinta eli piuha oli poikki. Piuhan kun laitoin takas rajoittaa niin huiput tippui reilusti..


eli ei nähtävästi mitään suurta hyötyä multivarista jos vertaa pelkkään rajottamattomaan holkkiin ja katkastuun piuhaan :s... minulle ainaskaan ;)
cbastian
Liittynyt:
18.7.2009 16:35

ViestiKirjoittanut cbastian » 18.7.2009 16:39

Minkä kokonen ilmanputsari menee super kasiin? minkälaisia putsareita suosittelisitte ja minkä kokosta suutinta? vakiosuutinhan on tarkotuksella liian pieni..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista