oki_
myykää vivacityn vanteet mulle
Kawasaki Kx
SumoSimo
- Pyörä:
- aspen
Morjens !
Hetki siit viimeeks ku tääl jotai settii heitin, mutta ukon asialla olen.
Elikkä ostettii tos hetki sit vivari ja nyt se pitäis saaada kulkemaa sen 60km/h. Kuriton putki vai prikat pois ? Vai kummatki ?
Kiitos !
Ei muuta kuin, tuppi nurin ja ketunhäntää putkesta!
EX-Derbi Senda
zaaro
- Pyörä:
- KTM, Manki ja Vivacity
SumoSimo kirjoitti:Morjens !
Hetki siit viimeeks ku tääl jotai settii heitin, mutta ukon asialla olen.
Elikkä ostettii tos hetki sit vivari ja nyt se pitäis saaada kulkemaa sen 60km/h. Kuriton putki vai prikat pois ? Vai kummatki ?
Kiitos !
Kyllä melkein teharin saat laittaa että 60km/h saat menemään jä näissä on semmonen kurilevy ei prikkoja
petéé
- Pyörä:
- Honda FMX650
MiKqsu
- Pyörä:
- Bmw autoja +rabasa ikuisuus projekti
Myynnis nytte tollane turbokit mis lukee änkässä tkr, ajettu alle 100km ja maalattu mustaksi juuri ja villat vaihdettu.. alunperin peugeot speedfightissä kaverilla mut ite sain sopimaan yhdellä laattaraudan palalla mihi porasin kaks reikää.. yv saa laittaa jos jotakuta nyt heräs kiinnostus. turun alueel voi tulla kattomaan kotiiki
skrööderi
Kuinka kevyet rullat viittis laittaa kun prikka on irti ja vakiorullat 9g. Kannattaako laittaa isompi suutin rullien vaihtamisen jälkeen?
dtdt
skrööderi kirjoitti:Kuinka kevyet rullat viittis laittaa kun prikka on irti ja vakiorullat 9g. Kannattaako laittaa isompi suutin rullien vaihtamisen jälkeen?
Älä vaihda kumpaakaan.
skrööderi
kiihtyvyyttä olis mukava saada lisää..
T_eme
- Pyörä:
- Batsku....
skrööderi kirjoitti:kiihtyvyyttä olis mukava saada lisää..
Hommaa tehoputkula!
SumoSimo
- Pyörä:
- aspen
zaaro kirjoitti:Kyllä melkein teharin saat laittaa että 60km/h saat menemään jä näissä on semmonen kurilevy ei prikkoja
No menin hankkimaa nyt hukattoman putken. Onko jossain kuvia miten tää levy otetaa sielt pois ? Revin kuitenki jotai väärää pois, kun vareista ei oo kokemusta yhtään. Ja minkälaista suutinta kannattais laittaa kiinni ? Kiitoksia !
EX-Derbi Senda
T_eme
- Pyörä:
- Batsku....
SumoSimo kirjoitti:zaaro kirjoitti:Kyllä melkein teharin saat laittaa että 60km/h saat menemään jä näissä on semmonen kurilevy ei prikkoja
No menin hankkimaa nyt hukattoman putken. Onko jossain kuvia miten tää levy otetaa sielt pois ? Revin kuitenki jotai väärää pois, kun vareista ei oo kokemusta yhtään. Ja minkälaista suutinta kannattais laittaa kiinni ? Kiitoksia !
Se "rikka" on semmonen kämmenen kokonen levy siellä etuvarissa kiinni kolmella pultilla. Ja 70 suutin on hyvä, vakioputsarilla menee, mut voi ottaa se etummaisen osan putsarista pois.
SumoSimo
- Pyörä:
- aspen
T_eme kirjoitti:Se "rikka" on semmonen kämmenen kokonen levy siellä etuvarissa kiinni kolmella pultilla. Ja 70 suutin on hyvä, vakioputsarilla menee, mut voi ottaa se etummaisen osan putsarista pois.
Kiitos ! No yritän huomenna katella sitä, mut jos tosiaa jollain on jonkun näkösiä kuvia siitä levystä, niin olis tosi jees ! Mutta luulen että pärjään !
mutta ainaha sitä saa luulla... Löysin tälläsen linkin:
viewtopic.php?f=69&t=27200 eli onko vivassa tollaset ? Kiitos !
EX-Derbi Senda
zaaro
- Pyörä:
- KTM, Manki ja Vivacity
SumoSimo kirjoitti:T_eme kirjoitti:Se "rikka" on semmonen kämmenen kokonen levy siellä etuvarissa kiinni kolmella pultilla. Ja 70 suutin on hyvä, vakioputsarilla menee, mut voi ottaa se etummaisen osan putsarista pois.
Kiitos ! No yritän huomenna katella sitä, mut jos tosiaa jollain on jonkun näkösiä kuvia siitä levystä, niin olis tosi jees ! Mutta luulen että pärjään !
Juurikin tuota jälkimmäistä käytin itse on todella tarkka selostus ja hyvä pitää auki kokoajan kun varia ekaa kertaa availee.
SumoSimo
- Pyörä:
- aspen
zaaro kirjoitti:SumoSimo kirjoitti:T_eme kirjoitti:Se "rikka" on semmonen kämmenen kokonen levy siellä etuvarissa kiinni kolmella pultilla. Ja 70 suutin on hyvä, vakioputsarilla menee, mut voi ottaa se etummaisen osan putsarista pois.
Juurikin tuota jälkimmäistä käytin itse on todella tarkka selostus ja hyvä pitää auki kokoajan kun varia ekaa kertaa availee.
Noni, loistavaa ! Pitää huomenna käydä kimppuun
Veikkaan et tulee hiukan ongelmia, kun en pulttipyssyä omista :S
EX-Derbi Senda
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista