Piaggio NRG Power DD / DT

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 17.6.2012 16:39

Jos se "prikka", eli metallilevy on rullakupissa kiinni kolmella ruuvilla, niin silloin se on rajoitin. Muuten ei.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
rxxxxxx
Pyörä:
- ex KTM EXC 08 - ex piaggio nrg - ex Honda x8rx YM. - Husaberg 650fs/c 06 - Yamaha aerox 2010
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
17.2.2008 19:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rxxxxxx » 17.6.2012 19:03

On siinä rullakupissa joku kehikko kiinni kolmella ruuvilla. :)

E: Alkuaikoina tuo kyllä meni paljon kovempaa, liekkö sitten vp-jousi vetämässä ihan viimeisiään, sen verran kyllä huutaa kierrokset lähössä vaikka on 6,4g rullat. :lol:
Nutella
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.8.2010 20:49
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Nutella » 18.6.2012 0:52

Mixmax kirjoitti:hei, oma piaggio nrg power dd 2010 9t ajettu, pitää erikoista ääntä variaattorista. vaihdoin männän ja laakeerit mutta ei muuttunut miksikään. kierroksia ottaa lähdössä n 7100 ja sitten ne laskee alle 7 tonnin ja välillä 6tonnissa. ei kiihdy eikä kulje. putki vakio, ilman kureja, ja prikka pois sekä isompi suutin. mikä on vikana, joskus se lähtee kiertämään hetkellisesti ja vetämään normaalisti mutta sitten taas särisee ja hidastuu. se hyyttyy aivan pirustu ylämäkiin eikä tasasellakaan mennä kuin 52. säkällä.


niin tosiaan jos joku nyt viitsisi heittää arpaa tästä ku pitäs päästä liikkuukkin tolla pas*****
Pinokkionrg
Liittynyt:
19.6.2012 2:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Pinokkionrg » 19.6.2012 2:47

Joo elikkä olis tommonen -09 vuode nrg ja ajettu 4300km
ja ajattelin tossa pari päivää sitten virittää ja otin prikan pois ni tehot hävis
ja laitoin sitte prikan takasin ni sama homma ei enää löytyny tehoo. tehot on maximeissa ajaessa 7000 kun ennen prikan poistoa oli siinä 9000 paikkeilla kertokaas että mitä pitäis tehä ku ei taho kiihtyy ja huiput jää tasasella 52km/h
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Juunish » 19.6.2012 13:23

Itellä jää myös kierrosluku siihen n. 7000 prikan poistolla. Ostin nyt uudet 5,7g rullat ja tänää ois tarkotus laittaa kiinni. En sitte tiedä mistä toi tehojen häviäminen johtuu.
Midrace Aerox projekti
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Juunish » 19.6.2012 19:32

Jatkanpa ite,

mikä tässä on parkkipolttimoiden kanta? Olis ledit tarkotus laittaa..
Midrace Aerox projekti
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut CemBalo » 19.6.2012 22:25

Parkeisa kanta T10.

Prikattomana kierrokset putoaa siihen n.7000rpm, ja se on ihan normaalia. Kulkuja tosin pitäisi olla enemmän kuin 52km/h.
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
rxxxxxx
Pyörä:
- ex KTM EXC 08 - ex piaggio nrg - ex Honda x8rx YM. - Husaberg 650fs/c 06 - Yamaha aerox 2010
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
17.2.2008 19:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rxxxxxx » 20.6.2012 20:47

----
Viimeksi muokannut rxxxxxx päivämäärä 5.9.2012 17:31, muokattu yhteensä 3 kertaa
Pinokkionrg
Liittynyt:
19.6.2012 2:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Pinokkionrg » 21.6.2012 1:29

Joo en tajuu miten jää siihe 52 km/h ja ylämäkee menee vakioo verrattuna todella paljon hitaammin mutta alamäessä menee reippaasti yli 60km/h ja alamäessäkään ei kierrokset nouse. Ja kaasu pohjassa en enää voi painaa muuten kierrokset laskee 5000 ja ei meinaa nousta siitä enään eli ei voi edes ajaa kaasu pohjassa. toivoisin kommentteja jos muilla on ollu samanlaisia ongelmia ja jopa saanut korjattua vian
SlateR11
Liittynyt:
22.8.2011 20:32
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut SlateR11 » 24.6.2012 11:50

Paljonko Piaggio NRG Power DD syö bensaa? Ja auttaako bensansyöntiin sen messinkilevyn pois ottaminen kaasarista? Olen ostamassa uutta Piaggiota.
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 24.6.2012 13:14

Kyllähän se jonku 4l/100km syö. Vakiosta en tiedä, ja riippuu aika paljolti siitä miten ajat. Mutta ei se messinkilevyn poisto auta yhtään koska joudut vain suurentamaan suutinta jos sen pois otat.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Juunish » 25.6.2012 22:51

Mistähän sais ton variaattorin prikan? Maahantuojalta? Itellä ei löydy.
Midrace Aerox projekti
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Zoneri » 25.6.2012 22:55

Easyparts.nl voi löytyä
Paska mikä paska.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 25.6.2012 23:09

Spare Wheeliltä löytyy.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Palezu » 25.6.2012 23:10

SlateR11 kirjoitti:Paljonko Piaggio NRG Power DD syö bensaa? Ja auttaako bensansyöntiin sen messinkilevyn pois ottaminen kaasarista? Olen ostamassa uutta Piaggiota.


Bensansyöntiin auttaa prikan poisto/viilaaminen ohuemmaksi, messinkilevyn poisto, suuttimen suurentaminen ja näiden jälkeen ajaminen 3/4 kaasulla sitä 55kmh.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista