jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
- Paikkakunta:
- kpo
- Liittynyt:
- 30.9.2006 0:04
nitroq kirjoitti:ongelma kaverin dna:ssa. hukkaputki tukittu ja vissiin prikka otettu pois variaattorista. vääntöö ei löydy yhtää - kiihtyy todella paskasti. voiskohan kyse olla suuttimesta? mikä on vakio suutin tähä pyörää? vm 2001
edit: ja päälle 80km/h alamäkeen menee
mulla on 02vm dna ja hukkis tukossa ja prikat poissa. vakisuutin on 56, laitoin 60 ja vetää mäet vähän paremmin
saq
- Paikkakunta:
- Haapajärvi
- Liittynyt:
- 17.9.2005 17:31
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
- Paikkakunta:
- kpo
- Liittynyt:
- 30.9.2006 0:04
shaq kirjoitti:http://www.matte-black.com/bike/blacksnake/001.jpg ei ihan heti älynny mikä pärrä toi on
no ei tosiaankaan... jonniin verran rahaa tohon uponnu varmaa
T3NNu
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 14.6.2005 17:48
shaq kirjoitti:http://www.matte-black.com/bike/blacksnake/001.jpg ei ihan heti älynny mikä pärrä toi on
Prkl hienoks on saatu
Mut tuo istuma-asento on kyl huonontunu, kun jalkatapit on noi eessä ja tanko on niin matalalla. Satulakaan ei ole oiken houkuttelevan näköinen kun tuo bensatankin pää(kö?) on tuossa edessä:(
Mut hienohan tuo on
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
Vilpo
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 10.5.2006 21:13
Itsellä tuo Jincheng (lausutaa ongelmajäte) levisi niin ajattelin ostaa ensi keväänä ehkä Gileran DNA:n. Saako miten helposti viritettyä? Vauhdiksi riittää 60km/h mutta saisi lähteä kuin talonmies jäiseltä katolta. Tottui ongelmajätteellä rivakkaan lähtöön kun oli kurit pois ja vakioita lyhemmät välit.
Vilpo
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 10.5.2006 21:13
ainiin saako sen rekisteröityä kahdelle?
T3NNu
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 14.6.2005 17:48
Vilpo kirjoitti:Itsellä tuo Jincheng (lausutaa ongelmajäte) levisi niin ajattelin ostaa ensi keväänä ehkä Gileran DNA:n. Saako miten helposti viritettyä? Vauhdiksi riittää 60km/h mutta saisi lähteä kuin talonmies jäiseltä katolta. Tottui ongelmajätteellä rivakkaan lähtöön kun oli kurit pois ja vakioita lyhemmät välit.
Helppo oli ainakin omaa DNA:ta virittää kun otti variaattorista prikat pois. Mutta joissain vanhemmissa malleissa taitaa olla se prikka hitsattu(?) kiinni, ja siihen pitäisi ostaa joku uusi osa (ei kyllä kallis)
Vilpo kirjoitti:ainiin saako sen rekisteröityä kahdelle?
Riippuu myös vuosimallista jos on uudempi kuin 2003, niin silloin sen saa rekisteröityä.
(Tietysti ne jalkatapit pitää olla siinä kiinni)
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
- Paikkakunta:
- kpo
- Liittynyt:
- 30.9.2006 0:04
[/quote]
Riippuu myös vuosimallista jos on uudempi kuin 2003, niin silloin sen saa rekisteröityä.
(Tietysti ne jalkatapit pitää olla siinä kiinni)[/quote]
mä sain 02:n dnan kakspaikkaseks.. katastusmies vaan kahto koneelta että voi rekisteröidä kahelle ja se oli siinä
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
- Paikkakunta:
- kpo
- Liittynyt:
- 30.9.2006 0:04
T3NNu kirjoitti:T3NNu kirjoitti:Bmbr kirjoitti:T3NNu kirjoitti:Onks DNA: ssa CDI-boxi?
hhahaha
no tottakai siinä on cdi boksi. ei sitä konkka rajotinta laiteta muuhun kun cdi:hin
Tiesin, että se CDI-boxiin pistetään, mut kysymys olikin,että onks DNA:ssa CDI:tä
Jos nyt haluu tehä tuon rajottimen, ni hinkä värisee johtoo se tehää?
-Se riippuu minkälaisen konkkarajottimen hommaa, vaikka niitä on kai yhdenlaisia vaan!? Kun mun pyörän edellinen omistaja oli laittanut konkkarajottimen eri johdosta kun mä ja meillä kummallakin toimi ne... Sillä oli kuulemma semmonen pikkurillin kynnen kokonen se konkka ja mulla oli jotain 1cm*1,5cm kokonen se
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
- Paikkakunta:
- kpo
- Liittynyt:
- 30.9.2006 0:04
-Risse- kirjoitti:missä cdi boksi on ja mihin johtoon rajotin
cdi boksin löydät kun katot pakoputken puolelta rungon alle, semmonen oranssi mötikkä joka on kahesta kohasta kiinni. kannattaa miettiä ennen purkamista otatko toisioilmankierron putken pois niin saat enemmän tilaa rassata sitä
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
- Paikkakunta:
- kpo
- Liittynyt:
- 30.9.2006 0:04
oon kuullu vielä huhun siitä,että dna:ssa olis tehtaan puolesta rajotettu cdi:tä. sen kurin poistolla menis kuulemma yli satasta ja kierrokset olis siinä 9000-9500, kun ilman prikkoja ne on siinä 7000... se rajotin on tehty luultavasti enemmänkin koneen säästämiseksi ja kaikki osat saattaisi siitä kärsiä... että sellasta oon kuullu
Severed
- Pyörä:
- Booster
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 14.8.2005 22:19
jup33 kirjoitti:sen kurin poistolla menis kuulemma yli satasta
Ei kyllä pidä paikkaansa.
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
- Paikkakunta:
- kpo
- Liittynyt:
- 30.9.2006 0:04
Severed kirjoitti:jup33 kirjoitti:sen kurin poistolla menis kuulemma yli satasta
Ei kyllä pidä paikkaansa.
mistä tiiät?ootko kokeillu
no emmä tiiä, huhupuheita pitäis joltain asiantuntevalta kysyä
Severed
- Pyörä:
- Booster
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 14.8.2005 22:19
jup33 kirjoitti:mistä tiiät?ootko kokeillu
no emmä tiiä, huhupuheita pitäis joltain asiantuntevalta kysyä
Ei millään 50cc mopolla pääse mitään 100km/h nopeuksia.
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Severed kirjoitti:jup33 kirjoitti:mistä tiiät?ootko kokeillu
no emmä tiiä, huhupuheita pitäis joltain asiantuntevalta kysyä
Ei millään 50cc mopolla pääse mitään 100km/h nopeuksia.
No ei todellakaan puhuta 100km/h nopeuksista...
Kyllä on taas huhu...
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista