Micce
- Paikkakunta:
- Hämeenlinna
- Liittynyt:
- 5.4.2005 19:32
miten kaasuvaijeri liittyy autom. ryyppyyn?
btw. miten niin toisessa on ja toisessa ei?
tecro
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.7.2004 15:18
Eise liitykkään, mutta ihan sama
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
Turbo Peugeot
- Paikkakunta:
- Kortesjärvi
- Liittynyt:
- 27.5.2005 18:11
toihan on pieni omaisuus kun uusii kaasuvaijerin...
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Onko jollain teistä kuriton pösö? Mitenkä kulkee ja kiihtyy? Mulla on vakio ja kulki isoveljen (90kg) alla ylämäkeen talvella kesärenkailla yli 50km/h nii aika hyvin vääntää ja kulkee.
Micce
- Paikkakunta:
- Hämeenlinna
- Liittynyt:
- 5.4.2005 19:32
kulkee ~72kph oma yksilöni siis, ja kiihtyvyys on hyvä kurittomaksi laiteeksi
mad_john
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 15.6.2005 21:40
Pösötin kirjoitti:Onko jollain teistä kuriton pösö? Mitenkä kulkee ja kiihtyy? Mulla on vakio ja kulki isoveljen (90kg) alla ylämäkeen talvella kesärenkailla yli 50km/h nii aika hyvin vääntää ja kulkee.
ai mittariin??
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
ai mittariin??
Juu. Eihän se oikeaa nopeutta ole mutta kuitenkin saman verran kuin tasasella kulkee.
mad_john
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 15.6.2005 21:40
Pösötin kirjoitti:ai mittariin??
Juu. Eihän se oikeaa nopeutta ole mutta kuitenkin saman verran kuin tasasella kulkee.
Kuhan kysyin vaan... siinähän on sitten ihan hyvin vääntöö ku menee tasasella saman verran.
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Mikä on muuten Vivacityn pääsuuttimen koko vakiona?
tecro
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.7.2004 15:18
se vaihtelee niinkuin muissakin pösöissä väli on 50-60
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
Reuhka
- Paikkakunta:
- Ruovesi
- Liittynyt:
- 16.5.2004 1:39
Pösötin kirjoitti:Mikä on muuten Vivacityn pääsuuttimen koko vakiona?
55. ainakin mun silver sportis. 60-62 käytin teharin kanssa.
w|||e
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 26.1.2006 0:22
kertokaan nyt hyvät ihmiset et miten saan ton laiskan pököttimen vähä ruudikkaammaksi? kannattaako tukkia hukkaputki vai ostaa tehari? ku ei oo kauheesti rahaa pistää virittämiseen. eli mitäs mun kannattas tehä prikan poiston jälkee, suht edullista?
tecro
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.7.2004 15:18
__Vilzu__ kirjoitti:kertokaan nyt hyvät ihmiset et miten saan ton laiskan pököttimen vähä ruudikkaammaksi? kannattaako tukkia hukkaputki vai ostaa tehari? ku ei oo kauheesti rahaa pistää virittämiseen. eli mitäs mun kannattas tehä prikan poiston jälkee, suht edullista?
hitsata hukkaputki
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
Maksa
- Paikkakunta:
- Kuopio
- Liittynyt:
- 13.3.2005 16:46
tecro kirjoitti:__Vilzu__ kirjoitti:kertokaan nyt hyvät ihmiset et miten saan ton laiskan pököttimen vähä ruudikkaammaksi? kannattaako tukkia hukkaputki vai ostaa tehari? ku ei oo kauheesti rahaa pistää virittämiseen. eli mitäs mun kannattas tehä prikan poiston jälkee, suht edullista?
hitsata hukkaputki
No eipä se teharikaan mikää hirmusen hintava ole, reilulla sadalla eurolla saa jo vakiopytylle varsin sopivan putken. Ja sillä saisi sentään kivasti tehoa. Ja myös se plussa, että vakioputki jäisi koskemattomaksi.
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Lisäksi kunnollinen tehoputki antaa paremman suorituskyvyn kuin kuristamaton vakioputki. Tosin kaiken hyödyn saamiseksi vari ja kaasutin on saatava sopiviin säätöihin, eli rullia ja pääsuuttimia kannattaa tilata putken kanssa. Toimituskuluineen putkelle, rullille ja suuttimelle tulee hintaa sellaiset 150e, mutta suhteessa sijoitettuun rahasummaan saa ihan mukavan suorituskyvyn. Lisäksi putken voi tietysti myydä, jos joskus myyt mopon vakioputkella varustettuna.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista