Piaggio NRG PureJet

Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 27.4.2008 13:33

CPR6E muistaakseni? ;O 16mm kierteellä.
Akce
Liittynyt:
14.8.2007 20:54

ViestiKirjoittanut Akce » 27.4.2008 23:52

Mikä o ku toi mustaa tulpat ja sit sammuu aina? Tulpan putsauksella ja onnella lähtee taas käyntii. Putki o puhdas ja o kisaohjelma sekä prikka pois. Kulkee siihe asti iha hyvi ku löysää kaasua.
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 28.4.2008 20:59

Huonot öljyt, liian rikas seos, männän kunto...
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 29.4.2008 12:33

Akce kirjoitti:Mikä o ku toi mustaa tulpat ja sit sammuu aina? Tulpan putsauksella ja onnella lähtee taas käyntii. Putki o puhdas ja o kisaohjelma sekä prikka pois. Kulkee siihe asti iha hyvi ku löysää kaasua.
Onko imukaulan kuri pois?
Akce
Liittynyt:
14.8.2007 20:54

ViestiKirjoittanut Akce » 29.4.2008 16:15

Ei oo imukaulan kuria pois. Miten sen saa? Mitkä ois parhaat öljyt toho?
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 29.4.2008 19:39

Akce kirjoitti:Ei oo imukaulan kuria pois. Miten sen saa? Mitkä ois parhaat öljyt toho?
Jos ei kerran oo ilmakuria poissa niin siitähän se johtuu todennäkösesti, käy rikkaalla kisaohjelman kanssa -> mustaa ja rikkoo tulpat. Parasta öljyä on tietenkin täyssynteettinen.
http://www.motot.net/galleria/34102
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 29.4.2008 21:42

Akce kirjoitti:Ei oo imukaulan kuria pois. Miten sen saa? Mitkä ois parhaat öljyt toho?
Sivu tai pari taaksepäin niin löytyy ohjeet.
Tompa-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.9.2005 16:22

ViestiKirjoittanut Tompa- » 3.5.2008 17:46

TheHepa kirjoitti:Mistään ei tunnu löytyvän noita Champion-sytytystulppia, mikä tässä puressa on vakiona.. Mikä se NGK:n vastaava tulppa oli ja miten on teillä tuo kyseinen NGK:n tulppa pelittäny?


Tosiaan ite oon ajellu sen 10k km ja hyvin on toiminu, nyt eilen kattoin ja oli todella kulunu elektrodi ja kärkiväli on melkosen iso. Jotenka lähdin kattelee parilta huoltoasemalta ja yhdestä polkupyörä/skootteriliikkeestä täältä ja missään ei ollu kyseistä Championin tulppaa. Vuoden 05-06 Champion - NGK "vastaavat tulpat" kirjasesta ei löytynyt edes koko tulppaa. Mutta kannattaa tosiaan ostaa tuo R kirjaimen omistava ja lämpöarvon 6, koska pure on todella nirso tulppien suhteen.

Sitten kysymystä, kertokaahan miten takaiskari lähtee irti? Meinaa nimittäin olla hieman "löystynyt" joten pitäis päästä kattelee sitä irtonaisena.
Leijaillaan.
TheHepa
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.5.2007 22:36

ViestiKirjoittanut TheHepa » 3.5.2008 19:55

Tompa- kirjoitti:
TheHepa kirjoitti:Mistään ei tunnu löytyvän noita Champion-sytytystulppia, mikä tässä puressa on vakiona.. Mikä se NGK:n vastaava tulppa oli ja miten on teillä tuo kyseinen NGK:n tulppa pelittäny?


Tosiaan ite oon ajellu sen 10k km ja hyvin on toiminu, nyt eilen kattoin ja oli todella kulunu elektrodi ja kärkiväli on melkosen iso. Jotenka lähdin kattelee parilta huoltoasemalta ja yhdestä polkupyörä/skootteriliikkeestä täältä ja missään ei ollu kyseistä Championin tulppaa. Vuoden 05-06 Champion - NGK "vastaavat tulpat" kirjasesta ei löytynyt edes koko tulppaa. Mutta kannattaa tosiaan ostaa tuo R kirjaimen omistava ja lämpöarvon 6, koska pure on todella nirso tulppien suhteen.


Itellä oli 2400 ajettuna tulppa niin likanen ettei enää kunnolla käymään lähteny. Putsasin tulpan ja nyt toimii taas niinku ennen. Mut tosiaan ton championin vakiotulpan löytää varmaa oulussa vaan tyyliin hirvoselta ja siellä hinnottelu on sitä luokkaa että.. Stormin kuvaston mukaan NGK:n vastaava tulppa on CPR8E
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 4.5.2008 0:07

Ei mekään löydetty noku huoltoasemilta tota tulppaa, piti huollosta hakea.
Ja paljon ootte porukat yleensä ajellu samalla männällä ?
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 4.5.2008 13:15

Mun mielestä männällä voi ajaa 50tkm. Aivan höpöpuhetta, että pitää vaihtaa 5tkm välein. Itellä alko ongelmat siitä kun vaihon 15tkm kohdalla männän, ei ois tosiaankaan tarvinut.
Helkama ax:ssäni oli 48tkm mittarissa ja alkup. mäntä.
Tuntuu vaan nykyajan muotia olevan se, et pitää mäntä vaihtaa 100km välein. Mikäs siinä jos tykkää, vaihan ite männän kun kone on oikeasti väljä, esim. hyytyy ylämäkiin ja alamäkeen puskee hirveetä vauhtia. Riippuu toki myös siitä, onko ajettu prikka paikollaan vai ei.
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 4.5.2008 21:22

Jees aattelin itekki, et sitten ku tehot alkaa tippumaan ni mäntä vaihtoon. Mulla 16k täynnä.
TheVähis
Liittynyt:
30.3.2008 9:22

ViestiKirjoittanut TheVähis » 5.5.2008 9:12

Mitä jos mää hommaisin tällasen mun purejettiin? :)

http://www.fi.easyparts.nl/showarticles ... ra-50.html
Sleck
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
30.3.2008 20:57
aijjaij

ViestiKirjoittanut Sleck » 5.5.2008 22:29

Tulipa laitettua tälläne Piaggio NRG Purejet.. vm 2004.. Katteet on kyl ihan jees kunnossa, ainoa pikku jälki on oikeessa alakatteessa mutta sitä ei tosiaan huomaa jos ei ihan tihraa.. Loisto kunnossa, ajettu oli 6000. reilulla tonnilla lähti.. tyytyväinen oon :). kiihtyy pirun hyvin kuten ruiskut aina.. Nyt tässä vielä korttia odotellessa pitäs odotella jonkin aikaa.. Muutama kuva löytyy myös galleriasta jos on halua vilkaista ;)
IXS
Paikkakunta:
Loimaa, Humppila
Liittynyt:
3.12.2005 23:26

ViestiKirjoittanut IXS » 6.5.2008 11:13

TheVähis kirjoitti:Mitä jos mää hommaisin tällasen mun purejettiin? :)

http://www.fi.easyparts.nl/showarticles ... ra-50.html


Kysymyksen pointti?

Pitäis tosta ruiskusta kaasari vehje tehdä! Niin mitäs kaikkee piti vaihtaa tuolta kaasutin puolelta. Itse en oikein tiedän näistä kaasareista kun ei ikinä itsellä ollut. Mutta tarkotus olisi laittaa 19-21mm kaasari ja uus imukaula. Kannen vaihdan tohon, koska haluan halpoja tulppia ja muutenkin varma toimisemman:)

Millasia viilauksia ootte tehneet noihin piaggion pyttyihin? Haluaisin hiukan lisätehoa esim paljon pakoa voi leveentää? ja imupuolta? Kanavat jätän..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista