a7x-
- Pyörä:
- Hero Puch Winner
-viillle kirjoitti:onks täs vehkees mitää kuristuksii ? muutaku toi sähköne rajotin ?
Ei oo !
:D:D:D:D::D:DD:::D:DDD::D JOs on ni et ota ainakaa pois
-viillle
a7x- kirjoitti:-viillle kirjoitti:onks täs vehkees mitää kuristuksii ? muutaku toi sähköne rajotin ?
Ei oo !
:D:D:D:D::D:DD:::D:DDD::D JOs on ni et ota ainakaa pois
okei äiti
Thömpsön
noni itelle tulee kans tommonen muokattu jonway tällä viikolla ilmeisesti ja oon melko innoissaan tällä hetkellä että jos saan sen
koska se ei ole mikään vakio jontikka vaan melekonen viri peli ku menee gps 113km/h
Mut sitä on rajotettu just nyt että sillä kehtaa ajella kouluu, mutta kait sitä pitää miittii laittaa kulkemaan se sen 113km/h niin ei jää ainakaan jonon hännille
Keuliminen ilman jarrua on sama, kuin seksi ilman kondomia. Kun on menty tietyn pisteen yli paluuta ei enään ole.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id3766/ HALPA PROIKKIS JOLLEKKIN!!!
-viillle
Thömpsön kirjoitti:noni itelle tulee kans tommonen muokattu jonway tällä viikolla ilmeisesti ja oon melko innoissaan tällä hetkellä että jos saan sen
koska se ei ole mikään vakio jontikka vaan melekonen viri peli ku menee gps 113km/h
Mut sitä on rajotettu just nyt että sillä kehtaa ajella kouluu, mutta kait sitä pitää miittii laittaa kulkemaan se sen 113km/h niin ei jää ainakaan jonon hännille
miten helvetissä saa tän jontikan kulkee 113km/h
ku mä oon vaihtanu ton cdi boksin ja menee suoral vaa 70 mittariin
voiks joku kertoo miten sais kulkee vähä lujempaa ?
Multiviri
- Pyörä:
- Mersu
Onko tuo 113 mitattu ku jonway on ollu auton peräkärryssä? Saa aikamoiset virit olla jotta tuon kulkisi... Varsinkin jos tässä on sama moottori kuin cpi:ssä...
Ei oo Mersun voittanutta...
FaiberGlass^
Autokin saa peräkärryn kanssa mennä vain 80kmh eli nyt kusee toi mittaustulos.
Siis ei herneitä nenään, mutta gps laitteet eivät ole erehtymättömiä. Melko vaikea uskoa, että alkuperäisillä lohkoilla mentäisiin noin kovaa.
karkulainen
- Pyörä:
- VAG
No jos nuo tiedot tuolla sen galleriassa pitää paikkaansa niin voi se mennä aika lähelle.
Mutta 113km/h?
Thömpsön
Karkulainen kyllä se ne tiedot pitää paikkaa ja ihan muillekkin nyt tiedoks että jos gps kusee niin ei ainakaan paljoa koska virinä on:
Yasuni R1
Doppler multivari
Dellorto 21mm
Malossi MHR 70cc
GPS 113km/h
Keuliminen ilman jarrua on sama, kuin seksi ilman kondomia. Kun on menty tietyn pisteen yli paluuta ei enään ole.
n4su
- Pyörä:
- Kiiwi fact
Thömpsön kirjoitti:Karkulainen kyllä se ne tiedot pitää paikkaa ja ihan muillekkin nyt tiedoks että jos gps kusee niin ei ainakaan paljoa koska virinä on:
Yasuni R1
Doppler multivari
Dellorto 21mm
Malossi MHR 70cc
GPS 113km/h
Täytyy nostaa hattua jos tuo on totta !
Thömpsön
kiitos mut oikeesti kiitoshan kuuluu entiselle omistajalle sehän ton rakensiki
Multiviri
- Pyörä:
- Mersu
No nyt uskon että on se voinut tuon jo mennä ! Aika kovat virit on kyllä laitettu
FaiberGlass^
Hehe. Ellen pahasti erehdy, niin yasuni r1 on enskojen putki. Ja dellorto 21mm on tosi pieni kaasari tolle pytylle. Ja ihan ihan normaalilla multivarilla mennään. Ja vielä vakioilla peräväleillä? Herätkää vähän.
Mopon omistaja varmaan pistää mielellään videota meille epäuskoisille? Itse en uskaltaisi jonwayllä noin kovaa ajaa. Harva täälä edes tietää kuinka kovaa se 113 oikeasti on.
Thömpsön
en minä tolla rungolla nuin kovaa uskalla ajaa kysyn jos entinen omistaja ajas mulle sen 113km/h niin voin laittaa teille siitä videota
Multiviri
- Pyörä:
- Mersu
Mutta säähä voit tulla näyttämään jontikkaas ouluun miittiin?
Thömpsön
niin tuunki heti avausmiittii ku se on muuta en kyllä lyö sinne kulkee sitö 113km/h.. jos vahingossa sattuu kytät pysäyttää
mutta toki tuun tota näyttämään niin voit tulla sitä kattelee niin näytän sulle mitä sieltä kone puolelta löytyy ku lautan pienemmän suuttimen niin se rajottaa vähä sitä nopeutta
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista