Piaggio/Gilera + Gilera Runner

tommia
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
3.10.2006 18:54

ViestiKirjoittanut tommia » 23.6.2010 14:04

Onko vakioputkessa (piaggio nrg 07 dd) siellä sen sisällä mitään katalysaattoreita tai muita irtoavia osia? Ei jaksa kiertää kunnolla ja huollossa epäilevät että jotai siellä irti olisi tukkeena...

Siihen vaihdettiin nyt mäntä,kampura ja laakerit. Sanoivat että kytkin myös aika kulunu joten olisikohan siinä vika?
Alec__
Liittynyt:
27.9.2006 11:13

ViestiKirjoittanut Alec__ » 23.6.2010 19:35

tommia kirjoitti:Onko vakioputkessa (piaggio nrg 07 dd) siellä sen sisällä mitään katalysaattoreita tai muita irtoavia osia? Ei jaksa kiertää kunnolla ja huollossa epäilevät että jotai siellä irti olisi tukkeena...

Siihen vaihdettiin nyt mäntä,kampura ja laakerit. Sanoivat että kytkin myös aika kulunu joten olisikohan siinä vika?

hmm kytkimen kuluminen ei vaikuta kiertämiseen. Kiertäisi päinvastoin juuri paikallaa kun yrittää ajaa kytkimen luistaessa.
Motoforce 70cc Alu-Racing Stage6 R1200 Piaggi00n @mototalli
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 23.6.2010 20:52

tommia kirjoitti:Onko vakioputkessa (piaggio nrg 07 dd) siellä sen sisällä mitään katalysaattoreita tai muita irtoavia osia? Ei jaksa kiertää kunnolla ja huollossa epäilevät että jotai siellä irti olisi tukkeena...
Ai että onko?! :lol: (klikkaa isommaksi)

Kuva






:D
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
tommia
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
3.10.2006 18:54

ViestiKirjoittanut tommia » 23.6.2010 22:37

Vittu Shape rakastan sua<3

Voiskohan tuo olla vikana? Tuo pakoputkihan näyttää ihan joltai huipputekniseltä tuuletusjärjestelmältä.
Kiitos vielä, ne sanoki siellä että taitavat aukasta putken

Kiitokiitos
Gillef
Pyörä:
WRE 125
Paikkakunta:
Haukipudas, Oulu
Liittynyt:
26.4.2009 14:38

ViestiKirjoittanut Gillef » 23.6.2010 23:20

Missäköhän vika, kun typhoonista on otettu mittaristo irti, niin virtalukko ei enään toimi? Eli lähtee käyntiin kun virrat on kiinni/ei sammu kun virrat kääntää kiinni? Heti kun mittariston laittaa kiinni, virtalukkokin toimii normaalisti.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 24.6.2010 0:07

tommia kirjoitti:Vittu Shape rakastan sua<3

Voiskohan tuo olla vikana? Tuo pakoputkihan näyttää ihan joltai huipputekniseltä tuuletusjärjestelmältä.
Kiitos vielä, ne sanoki siellä että taitavat aukasta putken

Kiitokiitos
Juu eipä mitään. =)

Tuossa kuvassa ei ole enään katalysaattoria kiinni, ylläri ylläri sehän tipahti heti kun putken aukas. Kyllä se katalysaattorin irtoaminen ja pakoputken tukkeentuminen aiheuttaa just sen, että ei jaksa kiertää.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
tommia
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
3.10.2006 18:54

ViestiKirjoittanut tommia » 24.6.2010 10:34

Ja tuolla on kerran kaaduttu pahasti, olis menny lunariin mutta otettii rahat ja uudet katteet ja yms osat laitettiin ja putkihan siinä samalla hioutui ihan kivasti niin se kolaus ja painautuminen varmaan vahingoittanu tuota.

Oliko sulla Shape sitten sama vika ettei tarpeeksi kiertäny vai muuten vain aukaisit putken?
Ajattelin ite tilata nyt next-r ku saan tuon Nrg kotia :PP
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 24.6.2010 20:44

Joo just sama vika, ei kiihtynyt, ei kulkenut eikä kiertänyt. Tehot oli tipotiessään.

Itse tilasin kanssa vuosi sitten next-r:n, kun just toi putki meni tukkoon ja en jaksanut aukoa. Syksyllä myin teharin pois ja piti sitten kattoa et mikä kumma siellä tukkii. Katalysaattori irti, putki täynnä metallin palasia ja loppupillin putki vääntynyt tukkoon kuumuudesta.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
strmix
Pyörä:
EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Paikkakunta:
Hesa
Liittynyt:
21.3.2009 11:28

ViestiKirjoittanut strmix » 24.6.2010 21:16

Mites tota kun on ajettu 10000km stalulla, vanhalla omistajalla ollut tehari+prikka kiinni jolla se on huudatellu kun hullu noin 2-3tkm. Niin onko mahdollista vaihtaa s6 sport pro sylinterin, ilman kampuran vaihtoa? Tuleeko tossa setissä mukana sitä laakeria männän puolelle, vaiko pitääkö ostaa erikseen? Voitko laittaa siihen laakeriin linkin scooter attack:lta samalla. Voitte myös ehdotella muita pyttyjä jotka ovat hinnalta samanlaisia+alumiinisia. Ainiin ja vielä että tarviiko tulpan vaihtaa? Mitä kaikkea muuta tarvitsen saamaan ton toiminta kuntoon? Kiitos!
Viimeksi muokannut strmix päivämäärä 26.6.2010 18:27, muokattu yhteensä 2 kertaa
hebo-
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
27.3.2008 21:36

ViestiKirjoittanut hebo- » 25.6.2010 1:03

Ite en oo vielkää saanu selville tost typhoonist sitä ku siinä on vähä kulku puolen kans onkelmia. kylmänä toimii ja ottaa kaasun koko kahvan kiertoliikkeen ajan mutta sitten semmose parin kilsan ajamisen jälkeen toimii puolella kaasulla mutta sitten hyytyy kun laittaa 3/4 kaasua tai suoraan pohjaan nii aluksi hyytyy ja sitten lähtee jotenkin vetämään mutta ei mitenkään hyvin. Kaikki on kutakuinkin vakiokunnossa mutta kytkin- ja vp. jousi vaihdettu 15% koska vanhat oli jo sen verran löysähköjä. Ja myös lämpimänä kun pysähdyksistä lähtee nii ei vaan aluksi meinaa ottaa lähteäksee. Olisko se vaan suuttimesta kiinni että minkä kokosta kannattas laittaa? Vakio siis 53. Kumma kyllä että jos se suuttimesta on kiinni nii miten se ny noin laiskistunu kun prikattomana saa mittariin justiisa 54km/h vaikka sillon vielä vuos sitte kulki jopa 70km/h mittariin.
-jocke-
Pyörä:
cagiva
Liittynyt:
22.5.2009 19:10

ViestiKirjoittanut -jocke- » 25.6.2010 16:56

Kertokaas mitä piaggio fly:sta ois pitäny huoltaa 3000 km mennessä?

E: 2 tahti kyseessä vm 04 tai 05
kalleppi3
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
28.9.2007 17:55

ViestiKirjoittanut kalleppi3 » 25.6.2010 18:53

suzuki50 kirjoitti:Kertokaas mitä piaggio fly:sta ois pitäny huoltaa 3000 km mennessä?

E: 2 tahti kyseessä vm 04 tai 05

Näin ohjekirjassa. 2500km välein pitää: Vaihtaa/tarkistaa peräöljyt, kattoa liitosten kireys,tarkastaa sähköliitännät,sytystulpan vaihto,akun tarkastus,öljypumpun säätö/tarkastus sekä tarkastaa renkaiden paine ja kaikki letkut käydä läpi.
-jocke-
Pyörä:
cagiva
Liittynyt:
22.5.2009 19:10

ViestiKirjoittanut -jocke- » 25.6.2010 23:32

kalleppi3 kirjoitti:
suzuki50 kirjoitti:Kertokaas mitä piaggio fly:sta ois pitäny huoltaa 3000 km mennessä?

E: 2 tahti kyseessä vm 04 tai 05

Näin ohjekirjassa. 2500km välein pitää: Vaihtaa/tarkistaa peräöljyt, kattoa liitosten kireys,tarkastaa sähköliitännät,sytystulpan vaihto,akun tarkastus,öljypumpun säätö/tarkastus sekä tarkastaa renkaiden paine ja kaikki letkut käydä läpi.


Kiitän, eikö näissä siis ole mitään ''tonnin huoltoa'' ollenkaan?
ale\\
Pyörä:
KTM 690 SMCR
Paikkakunta:
Haukipudas/Oulu
Liittynyt:
18.6.2007 21:22

ViestiKirjoittanut ale\\ » 26.6.2010 0:04

suzuki50 kirjoitti:
kalleppi3 kirjoitti:
suzuki50 kirjoitti:Kertokaas mitä piaggio fly:sta ois pitäny huoltaa 3000 km mennessä?

E: 2 tahti kyseessä vm 04 tai 05

Näin ohjekirjassa. 2500km välein pitää: Vaihtaa/tarkistaa peräöljyt, kattoa liitosten kireys,tarkastaa sähköliitännät,sytystulpan vaihto,akun tarkastus,öljypumpun säätö/tarkastus sekä tarkastaa renkaiden paine ja kaikki letkut käydä läpi.


Kiitän, eikö näissä siis ole mitään ''tonnin huoltoa'' ollenkaan?

1000km huolto on jossa vaihdetaan ainaki peräöljyt, sitte seuraava huolto 6000km.
http://www.motot.net/talli/kayttaja/60009
Jesmuli
Pyörä:
Peugeot XPS SM , Rieju Marathon 125cc
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.7.2009 23:06

ViestiKirjoittanut Jesmuli » 28.6.2010 16:05

Saaks typhoonii heittämäl kiinni nrg etukatteen kii?
-Jesse

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista