Huppista, tämähän on ihan vika alueella. No ehkä joku kykenee siirtämään tän sinne mihin kuuluu.
---------
Kävin tänään tyyppäämässä sellasta Peugeot Jetforce C-Techiä, ja kun kokemusta ei ole kuin tuosta maailmaa nähneestä vanhasta Ovettosta niin voisko joku kertoa mulle että onko nää mun tuntemukset koeajolta ihan reilassa eli onko nää kaikki tälläsiä vai oliko tässä jotain erikoista.
Ensimmäinen havainto oli että tuohan lähti kuin hauki rannasta. Toi Ovetto ei varsinaisesti kiihdy mun 100+++ kilon painon alla, lähinnä sen vauhti vaan verkkaisesti kasvaa. Näppituntumalla sanoisin että siinä vaiheessa kun Ovetto menee 25 nii tossa oli jo täys laukka päällä.
Toisekseen se meni oman mittarinsa mukaan 55, eli todennäköisesti vain sen mitä sen kuuluu mennäkin. Mutta musta tuntui kuin se olisi kiertänyt aivan helkkaristi, ja variaattoria ropaamalla ei voisi kuvitella vauhdin juurikaan lisääntyvän. Näidenhän pitäisi kulkea kai vähän älyttömyyksien puolelle saakka jos sieltä variaattorista ottaa sen sellaisen kiekon pois. Mittarinopeudessa 40-45 se myös täristi samalla tavalla kuin tuo Ovetto silloin kun GPS näyttää 60+
Viimeisenä äänimaailma. Tyhjäkäynnillä jo kuuntelin että kuulostaapa se muhevammalta kuin tuo oma, ja ajettaessa sitten jo melkein nolotti. Meteli oli aikamoinen tuohon vakioputkiseen Ovettoon verrattuna. Putki siinä vehkeessä oli tällainen:
http://wonk.sytes.net/test/11354826_244710725723435_1689562850_n.jpgSuorituskykyä lukuunottamatta aparaatti oli kaikinpuolin aika väsyneen oloinen eikä hintalappukaan mielestäni oikein kohdallaan joten tää yksilö saa jäädä, mutta nyt siis askarruttaa että onko nää kaikki tälläisiä vai oliko tämä vaan tällainen?
EDIT: Lisäyksenä muistui mieleen vielä se ettei sillä voinut ajaa hitaasti, esim 20 taulussa se nyhti ja putputti ja räki mennessään. Tällänen sen nyt ei ainakaan kuulu olla.