Derbi Gp1

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 21.9.2010 21:51

Luultavasti vipusysteemin mahdollinen jousi tai kuula lähteny paikoiltaan.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Ebey
Pyörä:
Derbi GP1 Open
Liittynyt:
31.8.2010 15:42

ViestiKirjoittanut Ebey » 8.10.2010 23:13

-
Viimeksi muokannut Ebey päivämäärä 29.3.2011 13:40, muokattu yhteensä 1 kerran
-mikelson-
Liittynyt:
19.10.2009 18:30

ViestiKirjoittanut -mikelson- » 9.10.2010 10:49

prikattomaan +7% vp-jousi ja jos tehari nii sit +15%. vakiona suutin 53. itellä toimii metrakit street "teharin" kaa 68 suutin eli se oikea löytyy aika varmasti tuolta 65-75 väliltä ja sekin selviää vain kokeilemalla
Ebey
Pyörä:
Derbi GP1 Open
Liittynyt:
31.8.2010 15:42

ViestiKirjoittanut Ebey » 9.10.2010 21:24

-mikelson- kirjoitti:prikattomaan +7% vp-jousi ja jos tehari nii sit +15%. vakiona suutin 53. itellä toimii metrakit street "teharin" kaa 68 suutin eli se oikea löytyy aika varmasti tuolta 65-75 väliltä ja sekin selviää vain kokeilemalla


Paljo menee mittariin?
-mikelson-
Liittynyt:
19.10.2009 18:30

ViestiKirjoittanut -mikelson- » 10.10.2010 21:26

mittariin joku 80 mut sekin kusee nii pirusti et pitäs gps:ssää kokeilla et mikäköhän on oikea nopeus :D
aazznn
Liittynyt:
27.8.2010 15:44
Hajos..

ViestiKirjoittanut aazznn » 13.10.2010 12:04

Elikkä prikan poistin muutama viikko siten ja sen jälkeen tullut ajettua noin 500km. Tänään pakkasyön jälkeen lähdin pihasta ja muutaman kymmenne metrin jälkeen kuului variaattori boksista rätinää ja mopo sammui..lähtee käyntiin mutta kuulu epämääräinen ääni eikä lähde liikkelle. Mitäköhän mahtoi käydä ja onnistuisiko korjaaminen itse?
-mikelson-
Liittynyt:
19.10.2009 18:30

ViestiKirjoittanut -mikelson- » 16.10.2010 18:19

aazznn kirjoitti:Elikkä prikan poistin muutama viikko siten ja sen jälkeen tullut ajettua noin 500km. Tänään pakkasyön jälkeen lähdin pihasta ja muutaman kymmenne metrin jälkeen kuului variaattori boksista rätinää ja mopo sammui..lähtee käyntiin mutta kuulu epämääräinen ääni eikä lähde liikkelle. Mitäköhän mahtoi käydä ja onnistuisiko korjaaminen itse?


vika varmaan löytyy kun avaat varikopan :nörtti:
aazznn
Liittynyt:
27.8.2010 15:44

ViestiKirjoittanut aazznn » 27.10.2010 20:45

Nyt on alkanu booaamaan pahasti..huiput sen 50-55 kun ennen sen 65 eikä pysty puoltakaasua suuremalla ajamaan tai hyytyy. Suutin on vakio mutta 1700km se toimi hyvin. Voisiko johtua vain kylmistä keleistä ja kuinka helppoa olisi vaihtaa suutin itse?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 27.10.2010 21:28

Erittäin todennäköistä, että johtuu kylmistä keleistä. Se vakiosuutin on muutenkin vähän liian pieni. Vaihappa se vaikkapa 53-->58 kokoon.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Ilovegp1
Pyörä:
Derbi GP1 -07
Liittynyt:
19.6.2010 18:24

ViestiKirjoittanut Ilovegp1 » 28.10.2010 19:07

Shape kirjoitti:Erittäin todennäköistä, että johtuu kylmistä keleistä. Se vakiosuutin on muutenkin vähän liian pieni. Vaihappa se vaikkapa 53-->58 kokoon.

Mulla on prikka pois ja 60 suutin. Hyvin toimii vähän kylmemmilläkin keleillä! ;)
Kulkee (mittariin) sen 60-65
Ebey
Pyörä:
Derbi GP1 Open
Liittynyt:
31.8.2010 15:42

ViestiKirjoittanut Ebey » 28.10.2010 23:20

-
Viimeksi muokannut Ebey päivämäärä 29.3.2011 13:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 8.11.2010 21:30

Ebey kirjoitti:
aazznn kirjoitti:Nyt on alkanu booaamaan pahasti..huiput sen 50-55 kun ennen sen 65 eikä pysty puoltakaasua suuremalla ajamaan tai hyytyy. Suutin on vakio mutta 1700km se toimi hyvin. Voisiko johtua vain kylmistä keleistä ja kuinka helppoa olisi vaihtaa suutin itse?


Itsekkin tässä mietin kuin vaikeaa se on. Ei tekis mieli mennä sotkee niitä letkuja sieltä.. Muistaakseni jossain oli ihan kuvalliset ohjeetkin?

Suuttimen vaihto siis?

1, Pura katteita, kunnes pääset käsiksi kaasuttimeen
2, Irroita kaasutin ilmanputsarista ja imukaulasta, letkuja eikä kaasuvaijeri tarvitse irroittaa, jos kaasaria mahtuu kääntämään, niin että pohjaan pääsee käsiksi.
3, Avaa pohjassa sijaitsevan kohokammion ruuvit
4, Irroita kohokammio, älä tiputa tiivistettä, bensaa tulee noin puoli desiä, jotka ovat jääneet kaasariin ja letkuihin.
5, Suutin näkyy aivan keskellä, kierrä se auki suorapää meisselillä ja asenna uusi tilalle
6, Katso, että tiiviste tulee oikein ja ruuvaa kohokammio takaisin
7, Kasaa kaikki takaisin paikalleen
8, Käynnistä mopo, saattaa joutua polkemaan hieman enemmän kuin normaalisti, koska kaasutin on tyhjä
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
-mikelson-
Liittynyt:
19.10.2009 18:30

ViestiKirjoittanut -mikelson- » 8.11.2010 22:17

tarkennukseksi voisi sanoa vielä et open mallissa tarvitsee irroittaa vain ilmanputsari ja kypäräboxin pohja auki nii auttaa kummasti ja loppu scaelon ohjeiden mukaan :)
tt33mu
Pyörä:
Exä Yamaha yzf-r125 vm2010, nykynen vm 08
Liittynyt:
11.11.2010 20:50

ViestiKirjoittanut tt33mu » 11.11.2010 21:04

oon ottanu variaattorista prikan pois ja vaihtanu suuttimen isompaa. nyt kulkee noin 60. paljonko kulkis jos tukkis viäl hukkaputket?
-mikelson-
Liittynyt:
19.10.2009 18:30

ViestiKirjoittanut -mikelson- » 15.11.2010 20:31

menee varmaa joku 65-75kmh

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista