Piaggio NRG Power DD / DT

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 25.6.2012 23:19

Ei se messinkilevyn poistaminen ja suuttimen suurentaminen auta kulutukseen, kuten jo aiemmin rrubE totesi.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Palezu » 25.6.2012 23:24

Niinno. Ensinnäki muistaakseni siinä sun piaggion vai oliko se gileran kuvauksessa sanoit että kulutus laski litralla kun poistit messinkilevyn ja isonsit suutinta, ja toisekseen sun varsinkin luulis tietävän että sen poistaminen pienentää pumppaushäviöitä jolloin kulutuksen pitäis laskea kunhan vain ajaa samaa vauhtia kuin ennenkin. Jos lisätehot ottaa heti käyttöön ja koko ajan tuppi nurin niin kulutushan tietysti nousee silloin. Noh minä en tätä skootterimallia kovin tunne mutta kuitenkin.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 25.6.2012 23:36

Joo siis ilmansuodattimelle tein tosiaan muutakin kuin poistin messinkilevyn. Pelkällä levyn poistamisella ja suuttimen suurentamisella en saanut kulutuksen suhteen etuja.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Juunish » 25.6.2012 23:50

Kiitokset!
Midrace Aerox projekti
Piksu
Liittynyt:
23.6.2012 15:17
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Piksu » 26.6.2012 1:35

onko hyötyä poltella karstat 8 tonnii ajetusta vakioputkesta vai onko siellä edes mitään / saattaako katalysaattori vaurioitua , kiitos :)
Henrix
Liittynyt:
29.7.2011 14:19
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Henrix » 27.6.2012 12:08

Olisko kellään tietoa mistä saa undereita Nrg:eehen?? En tiedä muitakun Blackbikeshopin ja siellä ei ole mieluista. Käykö Typhoonin putki tohon DD malliin?
rrubE
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.6.2011 21:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rrubE » 27.6.2012 13:08

scooter attackissta saa ainakin yhtä underia
artiukkin
Liittynyt:
10.10.2010 22:36
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut artiukkin » 5.7.2012 12:59

http://www.easyparts.nl/showdrawing/200 ... ulley.html


onko toi numero 12. poistettava prikka?
piaggionrg2
Liittynyt:
5.7.2012 18:24
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut piaggionrg2 » 5.7.2012 18:32

Moi,

Osaakos joku sanoa kun nrg purejet (ruisku) hajosi (kierteet entiset) öljypumpun ilmausruuvi, että jos/kun sen saa korjattua ja öljyä laitetaa takas niin onko mitä tehtävä lisäksi ettei leikkais kiinni? Bensan sekaan ei saane laittaa öljyä kuitenkaan?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 5.7.2012 19:54

Siihen voi tehdä uudet, isommat kierteet. Tällöin pumppu pitää purkaa atomeiksi, jotta uusien kierteiden tekemisestä syntyvä metallijauhe ei jää pumppuun. Helpoin vaihtoehto on ostaa käytetty toimiva pumppu.

artiukkin kirjoitti:http://www.easyparts.nl/showdrawing/2000/37159/-/0-968-1-m420-m94-s2000-d37159/Driving_Pulley.html


onko toi numero 12. poistettava prikka?
Juurikin se.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Henrix
Liittynyt:
29.7.2011 14:19
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Henrix » 10.7.2012 16:42

Onko kellään kokemusta miten noiden DD (Kaasari) mallien kampiakselit kestää? Olis tarkotus laittaa isompi pannu mutta en tiiä viel mikä, muttaku ei noi vähän paremmatkaan pytyt oo niin kalliita. Uskaltaakohan vakio kampiakselin kanssa laittaa Stage 6 Sport pro mk2 70cc??
piaggionrg2
Liittynyt:
5.7.2012 18:24
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut piaggionrg2 » 10.7.2012 20:59

Shape kirjoitti:Siihen voi tehdä uudet, isommat kierteet. Tällöin pumppu pitää purkaa atomeiksi, jotta uusien kierteiden tekemisestä syntyvä metallijauhe ei jää pumppuun. Helpoin vaihtoehto on ostaa käytetty toimiva pumppu.

Kierteet tehty ja ruuvi hankittu. Nykyinen ruuvi on 1mm pitempi - mahtaako tuo haitata? Öljy varmaankin valuu eri kautta?
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut CemBalo » 10.7.2012 21:25

Polinin vp-jousi ei mahdu paikalleen, on muutaman millin lian paksu. Mitä ihmettä? On oikea jousi.
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Dementikko » 10.7.2012 22:23

Minulla oli sama ongelma Stage6:n jousten kanssa... Ratkaisuksi hioin jousesta pari milliä pois alhaalta hiomakoneella, niin mahtui uraan ja pyöri moitteettomasti. Aikaisemmin S6:n jouset ovat passanneet mainiosti, mutta tämä ei sopinut ilman modifointia. Outoa tosiaan.
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
rxxxxxx
Pyörä:
- ex KTM EXC 08 - ex piaggio nrg - ex Honda x8rx YM. - Husaberg 650fs/c 06 - Yamaha aerox 2010
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
17.2.2008 19:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut rxxxxxx » 19.7.2012 15:56

Mitkä halogeeni polttimot ois helppo laittaa eteen palamaan noitten vakio 15w hehkulamppujen tilalle? Tuuppaa olemaan niin tehokkaita nuo 15w polttimot että ei ajaessa tiedä edes onko valot päällä vai ei. :lol: Mielessä oli että jos laittas molempiin kupuihin 35w halogeenin mutta entiedä mikä halogeeni ois hyvä tuonne sopivuuden kannalta, siksi kaipaankin ehdotuksia. h1,h2,h3,h4... ja mitä niitä nyt onkaan.

E: Voiskos joku kertoa H8 polttimon kannan leveyden leveimmästä kohti, niin ei tarvias ostaa H8:sia ja ihmetellä kun ei sovikkaan tuohon omaan piaggioon. ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista