Kampiakselilla on kaksi varsinaista prikkaa, toinen (1) ihan ensimmäisenä (kun kaikki osat on pois kampiakselilta, tämä prikka tulee ensin) ja toinen prikka, joka onkin se varsinainen rajoitinprikka (8), löytyy sitten liukuholkilta. (Toki myös numero 14 on prikka, mutta sen rooli ei ole niin suuri kuin kuvaan merkittyjen.)
Eli siis, kyllähän tuossa tumpelo voi jotain sählätä ja saada variaattorin asennettua väärin -> kannattanee avata variaattori, ellet ole jo sitä tehnyt, ja tarkistaa, että kaikki on kuten alla oleva kuva näyttää. Jos numero 8 puuttuu niin siitä ei hyvää seuraa!
(Nro 1 on siis taaimmainen prikka ja 8 on rajoitinprikka.)
Saanko kysyä, mitä 2T-öljyä käytät?
Edit: Katsopa siis myös vikakoodit.