Derbi Gp1

K4SSU
Liittynyt:
1.2.2010 20:59

ViestiKirjoittanut K4SSU » 15.11.2010 22:43

Dodi elikkäs mulla on derbi gp1 racing 06. prikaton, ja nyt vaihdoin powerfiltterin, mutta kun lähdin tällä ajamaan ni hyvä et pääs liikkeelle ku booas---> vaihoin suuttimen kokoon 70 mutta silti boooaa, tietäiskö kukaan mikä voisi olla vikana?
strmix
Pyörä:
EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Paikkakunta:
Hesa
Liittynyt:
21.3.2009 11:28

ViestiKirjoittanut strmix » 16.11.2010 16:34

Tarvitsee vielä isompaa suutinta, kokeile +80 kokoista.
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 21.11.2010 22:56

K4SSU kirjoitti:Dodi elikkäs mulla on derbi gp1 racing 06. prikaton, ja nyt vaihdoin powerfiltterin, mutta kun lähdin tällä ajamaan ni hyvä et pääs liikkeelle ku booas---> vaihoin suuttimen kokoon 70 mutta silti boooaa, tietäiskö kukaan mikä voisi olla vikana?


Laita suoraan vaan vakioputsari takaisin, tuolla powerfilsulla et tule saamaan kurittomassa mitään tehoeroa, korkeintaan bensankulutus kasvaa.
mauritsio
Liittynyt:
7.4.2010 19:55

ViestiKirjoittanut mauritsio » 4.2.2011 21:11

Mistä saisin ostettua variaattorin lukitsimen?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 5.2.2011 10:07

Easypartsilta kannattaa katsoa, siellä on laaja valikoima tai sitten käydä kysymässä jälleenmyyjältä.
Aerox/Nitro osia
geepee1
Liittynyt:
24.2.2011 16:33

ViestiKirjoittanut geepee1 » 24.2.2011 16:48

voisko joku linkata derbi gp1 revolution vm:07 jotkut sopivat stongat ja adapterin ? :eek: :eek: :eek: :eek: :D :)
Ilovegp1
Pyörä:
Derbi GP1 -07
Liittynyt:
19.6.2010 18:24

ViestiKirjoittanut Ilovegp1 » 24.3.2011 17:21

mikä tehari tähän skopaan kannattaa ostaa (ja mistä)? pitääkö vaihtaa isompaan suuttimeen kun on tehari kiinni ja minkä kokoiseen? nyt on siis prikaton ja 60suutin kiinni. (kulkee vähä alle 65 :| )
geepee1
Liittynyt:
24.2.2011 16:33

ViestiKirjoittanut geepee1 » 17.4.2011 15:14

Nonii joo mitä kannattais/pitäis tehdä että sais kulkemaan alle 65km/h leovincen teharin kanssa ja ilman prikkaa. isompi takaratas? ja mitkä rullat ton teharin kanssa kannattais olla ja muuta mitä kannattas vaihtaa ? suutin on tällä hetkellä 82

E ja vielä että skootterihan on derbin gp1 racing :D
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 18.4.2011 11:14

Teharin kanssa n.1G kevyemmät rullat kuin vakiona, 15% kytkinjouset ja vp-jousi. Jätä Leovincees kuri paikoilleen jos et halua sen menevän yli 65. Tietysti voit laittaa yli kevyet rullat jolloin skootterisi kiihtyy, mutta ei kulje ja todennäköisesti huutaa kaasu pohjassa ajessa.
Aerox/Nitro osia
geepee1
Liittynyt:
24.2.2011 16:33

ViestiKirjoittanut geepee1 » 18.4.2011 20:04

Sudee kirjoitti:Teharin kanssa n.1G kevyemmät rullat kuin vakiona, 15% kytkinjouset ja vp-jousi. Jätä Leovincees kuri paikoilleen jos et halua sen menevän yli 65. Tietysti voit laittaa yli kevyet rullat jolloin skootterisi kiihtyy, mutta ei kulje ja todennäköisesti huutaa kaasu pohjassa ajessa.



Joo mutta olisko mitää muuta vaihtoehtoo ku se huutaa suomeksi aivan saatanasti ton kurin kanssa?`

Nii ja kannattaako sitä takaratasta vaihtaa isommaks? :s
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re:

ViestiKirjoittanut temeee. » 22.4.2011 17:38

Sudee kirjoitti:Teharin kanssa n.1G kevyemmät rullat kuin vakiona, 15% kytkinjouset ja vp-jousi. Jätä Leovincees kuri paikoilleen jos et halua sen menevän yli 65. Tietysti voit laittaa yli kevyet rullat jolloin skootterisi kiihtyy, mutta ei kulje ja todennäköisesti huutaa kaasu pohjassa ajessa.

Se ei kyllä todellakaan kiihdy paremmin. :|
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut Sudee » 22.4.2011 19:26

Riippuu säädöistä, nm. kokemusta on. Tiedän, että jos vain vaihtaa kevyemmät rullat niin se ei kiihdy paremmin, mutta kyllä ne sen teharin kanssa vaikuttavat..
Aerox/Nitro osia
HaGss
Pyörä:
Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
9.10.2007 22:46
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut HaGss » 25.4.2011 16:38

Onko ideoita seuraavanlaiseen ongelmaan, joka alkoi tässä talvella lämpötilan kohotessa nollille:
- Kaasutin PHVA 17.5 sähköryypyllä
- Suutin 58 tällä hetkellä, vakio 53
- Tulppaa vaihdeltu ja kipinä todettu hyväksi
- Imukaula vaihdettu siinä olleiden halkeamien takia
- Sylinterin lämpötila-anturi on hajalla (uusi tulossa)
- Vaikuttaako tuo anturi sähköryypyn toimintaan?
- Derbi ei pysy tyhjäkäynnillä, vaikka kaasuttimen ilma- ja tyhjäkäyntiruuvia vääntää ääripäihin
- Pystyy ajamaan normaalisti 45kmh, mutta kaasun päästäessä irti kierrokset leijuu täysin.
(tuntuu muuten olevan vähän tukossa, tietty isomman suuttimen takia, mutta sitten kuitenkin kierrokset leijuvat??)

Aluksi luulin imukaulan olevan syypää, mutta sen vaihto ei auttanut.

Tällä hetkellä kaksi epäilyä:
- sähköryyppy joltain osin hajalla (lämpöanturin liittyminen ryypyn toimintaan?)
- sylinteriin päässyt pieni määrä jäähynestettä, tiivisteet p*skana (en ole kuitenkaan ulkoapäin huomannut mitään vuotoja tai jäähdytysnesteen suurta hupenemista)

Ideoita?
[[Vaasa 2011 miittien päätös 24.9 @Youtube]]
Miitti videota letkasta 31.07.2010: http://www.youtube.com/watch?v=KPWiSlUY9WU
snade95
Pyörä:
Derbi gp1 Racing
Liittynyt:
23.5.2010 22:12
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut snade95 » 27.4.2011 21:02

Jokin on nyt vikana. Otin äskettäin prikan pois ja heti sen jälkeen alkoi mittari reistailla ja virta ei tahdo mennä päälle. Joskus mittari vilkkuu itsekseen vaikka ei virtoja ollenkaa päällä tai mittariin ilmestyy numerot 8 03 ja kun painaa jarruja niin häviää näytöstä kaikki. Akussa on kyllä varausta ja sulakekkin ehjänä. Mitä pitäisi tehdä?????
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut Shape » 27.4.2011 22:09

Sudee kirjoitti:Riippuu säädöistä, nm. kokemusta on. Tiedän, että jos vain vaihtaa kevyemmät rullat niin se ei kiihdy paremmin, mutta kyllä ne sen teharin kanssa vaikuttavat..
Ylikevyillä kiihtyvyys kyllä huononee dramaattisesti. Yli 1,5g kevyempiä rullia ei kannate teharin kanssa laittaa, voi kiihtyä huonommin mitä vakiorullien kanssa.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista