K4SSU
- Liittynyt:
- 1.2.2010 20:59
Dodi elikkäs mulla on derbi gp1 racing 06. prikaton, ja nyt vaihdoin powerfiltterin, mutta kun lähdin tällä ajamaan ni hyvä et pääs liikkeelle ku booas---> vaihoin suuttimen kokoon 70 mutta silti boooaa, tietäiskö kukaan mikä voisi olla vikana?
strmix
- Pyörä:
- EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
- Paikkakunta:
- Hesa
- Liittynyt:
- 21.3.2009 11:28
Tarvitsee vielä isompaa suutinta, kokeile +80 kokoista.
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
K4SSU kirjoitti:Dodi elikkäs mulla on derbi gp1 racing 06. prikaton, ja nyt vaihdoin powerfiltterin, mutta kun lähdin tällä ajamaan ni hyvä et pääs liikkeelle ku booas---> vaihoin suuttimen kokoon 70 mutta silti boooaa, tietäiskö kukaan mikä voisi olla vikana?
Laita suoraan vaan vakioputsari takaisin, tuolla powerfilsulla et tule saamaan kurittomassa mitään tehoeroa, korkeintaan bensankulutus kasvaa.
mauritsio
- Liittynyt:
- 7.4.2010 19:55
Mistä saisin ostettua variaattorin lukitsimen?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Easypartsilta kannattaa katsoa, siellä on laaja valikoima tai sitten käydä kysymässä jälleenmyyjältä.
geepee1
- Liittynyt:
- 24.2.2011 16:33
Ilovegp1
- Pyörä:
- Derbi GP1 -07
- Liittynyt:
- 19.6.2010 18:24
mikä tehari tähän skopaan kannattaa ostaa (ja mistä)? pitääkö vaihtaa isompaan suuttimeen kun on tehari kiinni ja minkä kokoiseen? nyt on siis prikaton ja 60suutin kiinni. (kulkee vähä alle 65
)
geepee1
- Liittynyt:
- 24.2.2011 16:33
Nonii joo mitä kannattais/pitäis tehdä että sais kulkemaan alle 65km/h leovincen teharin kanssa ja ilman prikkaa. isompi takaratas? ja mitkä rullat ton teharin kanssa kannattais olla ja muuta mitä kannattas vaihtaa ? suutin on tällä hetkellä 82
E ja vielä että skootterihan on derbin gp1 racing
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Teharin kanssa n.1G kevyemmät rullat kuin vakiona, 15% kytkinjouset ja vp-jousi. Jätä Leovincees kuri paikoilleen jos et halua sen menevän yli 65. Tietysti voit laittaa yli kevyet rullat jolloin skootterisi kiihtyy, mutta ei kulje ja todennäköisesti huutaa kaasu pohjassa ajessa.
geepee1
- Liittynyt:
- 24.2.2011 16:33
Sudee kirjoitti:Teharin kanssa n.1G kevyemmät rullat kuin vakiona, 15% kytkinjouset ja vp-jousi. Jätä Leovincees kuri paikoilleen jos et halua sen menevän yli 65. Tietysti voit laittaa yli kevyet rullat jolloin skootterisi kiihtyy, mutta ei kulje ja todennäköisesti huutaa kaasu pohjassa ajessa.
Joo mutta olisko mitää muuta vaihtoehtoo ku se huutaa suomeksi aivan saatanasti ton kurin kanssa?`
Nii ja kannattaako sitä takaratasta vaihtaa isommaks?
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Sudee kirjoitti:Teharin kanssa n.1G kevyemmät rullat kuin vakiona, 15% kytkinjouset ja vp-jousi. Jätä Leovincees kuri paikoilleen jos et halua sen menevän yli 65. Tietysti voit laittaa yli kevyet rullat jolloin skootterisi kiihtyy, mutta ei kulje ja todennäköisesti huutaa kaasu pohjassa ajessa.
Se ei kyllä todellakaan kiihdy paremmin.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Riippuu säädöistä, nm. kokemusta on. Tiedän, että jos vain vaihtaa kevyemmät rullat niin se ei kiihdy paremmin, mutta kyllä ne sen teharin kanssa vaikuttavat..
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 9.10.2007 22:46
Onko ideoita seuraavanlaiseen ongelmaan, joka alkoi tässä talvella lämpötilan kohotessa nollille:
- Kaasutin PHVA 17.5 sähköryypyllä
- Suutin 58 tällä hetkellä, vakio 53
- Tulppaa vaihdeltu ja kipinä todettu hyväksi
- Imukaula vaihdettu siinä olleiden halkeamien takia
- Sylinterin lämpötila-anturi on hajalla (uusi tulossa)
- Vaikuttaako tuo anturi sähköryypyn toimintaan?
- Derbi ei pysy tyhjäkäynnillä, vaikka kaasuttimen ilma- ja tyhjäkäyntiruuvia vääntää ääripäihin
- Pystyy ajamaan normaalisti 45kmh, mutta kaasun päästäessä irti kierrokset leijuu täysin.
(tuntuu muuten olevan vähän tukossa, tietty isomman suuttimen takia, mutta sitten kuitenkin kierrokset leijuvat??)
Aluksi luulin imukaulan olevan syypää, mutta sen vaihto ei auttanut.
Tällä hetkellä kaksi epäilyä:
- sähköryyppy joltain osin hajalla (lämpöanturin liittyminen ryypyn toimintaan?)
- sylinteriin päässyt pieni määrä jäähynestettä, tiivisteet p*skana (en ole kuitenkaan ulkoapäin huomannut mitään vuotoja tai jäähdytysnesteen suurta hupenemista)
Ideoita?
snade95
- Pyörä:
- Derbi gp1 Racing
- Liittynyt:
- 23.5.2010 22:12
Jokin on nyt vikana. Otin äskettäin prikan pois ja heti sen jälkeen alkoi mittari reistailla ja virta ei tahdo mennä päälle. Joskus mittari vilkkuu itsekseen vaikka ei virtoja ollenkaa päällä tai mittariin ilmestyy numerot 8 03 ja kun painaa jarruja niin häviää näytöstä kaikki. Akussa on kyllä varausta ja sulakekkin ehjänä. Mitä pitäisi tehdä?????
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Sudee kirjoitti:Riippuu säädöistä, nm. kokemusta on. Tiedän, että jos vain vaihtaa kevyemmät rullat niin se ei kiihdy paremmin, mutta kyllä ne sen teharin kanssa vaikuttavat..
Ylikevyillä kiihtyvyys kyllä huononee dramaattisesti. Yli 1,5g kevyempiä rullia ei kannate teharin kanssa laittaa, voi kiihtyä huonommin mitä vakiorullien kanssa.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista