tt33mu
- Pyörä:
- Exä Yamaha yzf-r125 vm2010, nykynen vm 08
- Liittynyt:
- 11.11.2010 20:50
Nyt voiko joku kertoa miten saan tämän vehkeen kulkemaan niin kovaa kuin mahdollista?!!! Veli on ottanu jonku prikan variaattorista pois ja kulkee noin 64. En itse ole mikään tekniikan ihmelapsi joten en välttämättä osaa hitsailla tai tehdä juuri mitään itse. Ni tietäiskö joku jotain yritystä espoossa tai jotain ku en ite osaa tehä tollasii juttuja. Vai täytyykö vaan luottaa johonkin amistelija kaveriin?
_keijomies_
- Pyörä:
- ei enää mitään
- Paikkakunta:
- lahti
- Liittynyt:
- 24.11.2008 21:01
Kyllähän 50cc saa kulkemaan joku 80-90 jos tarpeeks virittää, laitat vaan jonkun viritysvariaattorin esim.malossin multivari ja sit joku tehari ja kunnon säädöt sit kulkee ja kiihtyy.
Sitte 70cc mennääki jo yli satasta.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
geepee1
- Liittynyt:
- 24.2.2011 16:33
temeee. kirjoitti:Sudee kirjoitti:Teharin kanssa n.1G kevyemmät rullat kuin vakiona, 15% kytkinjouset ja vp-jousi. Jätä Leovincees kuri paikoilleen jos et halua sen menevän yli 65. Tietysti voit laittaa yli kevyet rullat jolloin skootterisi kiihtyy, mutta ei kulje ja todennäköisesti huutaa kaasu pohjassa ajessa.
Se ei kyllä todellakaan kiihdy paremmin.
No voisko joku linkata vaikka easypartsilta sopivat rullat ja kytkin- ja vpjouset ja siis vieläkin derbin gp1 racing leovincen tehari kuri paikalla ja suutin jotain 80+ ja vinkkejä mikä suutin olis paras? kiitos:D
ja stongan ja sen adapterin sopivan vois kanssa linkata se putken halkaisija tais olla 25mm?
peku1196
- Liittynyt:
- 13.6.2011 16:36
snade95 kirjoitti:Jokin on nyt vikana. Otin äskettäin prikan pois ja heti sen jälkeen alkoi mittari reistailla ja virta ei tahdo mennä päälle. Joskus mittari vilkkuu itsekseen vaikka ei virtoja ollenkaa päällä tai mittariin ilmestyy numerot 8 03 ja kun painaa jarruja niin häviää näytöstä kaikki. Akussa on kyllä varausta ja sulakekkin ehjänä. Mitä pitäisi tehdä?????
Sama homma otin prikan pois,niin mittari kuopissa sekoilee vain nopeus heittelee miten sattuu.Onko kellään tietoa miksi???
tt33mu
- Pyörä:
- Exä Yamaha yzf-r125 vm2010, nykynen vm 08
- Liittynyt:
- 11.11.2010 20:50
tiätääkö kukaan mistä vois tilaa takavilkut siihe sivuu sillee hienosti
D ja sit oisko ideoit mihi kilven vois laittaa muualle ku se kilven teline on nii RUMA!?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Mitä tarkotat "silleen hienosti", että ne on samassa valossa kuin itse valo? Jos niin katso Easypartsilta.
-mikelson-
- Liittynyt:
- 19.10.2009 18:30
Jos meinaat racing mallin vilkkuja niin easypartsilta saa, MUTTA vaan oikeallepuolelle
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/vilkk ... -4138.html itellä on tollaset ja on iha ok näköset.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Haloo!! Tottakai ne on molemminlle puolille, vaikka kuvassa näyttää, että olisi vaaan oikealle!!
-mikelson-
- Liittynyt:
- 19.10.2009 18:30
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... _Rear.html Tuommoinen vilkku kyseessä ja löytyy vain right eli oikeanpuolen vilkkuja
http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... ilkut.htmlkertokaa jos löydätte vasemmanpuoleisen vilkun niin myönnän olevani väärässä
Edit: löysin sitten itse alkuperäisosista,
http://www.easyparts.nl/showdrawing/104 ... pment.html eli kohdat 15 ja 16
Ilovegp1
- Pyörä:
- Derbi GP1 -07
- Liittynyt:
- 19.6.2010 18:24
Niin minkä painoiset rullat tässä on vakiona? Ajattelin ostaa vähän kevyemmät että kiihtyisi paremmin...
Sitten vielä toinen kysymys: Saako tähän GP1 Open -07 ollenkaan sivujalkaa? Ja jos saa niin olisi hienoa, että joku voisi linkata kyseisen jalan vaikka easypartsilta..
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
6,4 grammaa. Kevyempiä ei kannata vakioon laittaa, sillä silloin kone kiertää yli tehoalueen, jossa on vähemmän tehoa. Suomeksi kiihtyvyys huononee.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Ilovegp1
- Pyörä:
- Derbi GP1 -07
- Liittynyt:
- 19.6.2010 18:24
Shape kirjoitti:6,4 grammaa. Kevyempiä ei kannata vakioon laittaa, sillä silloin kone kiertää yli tehoalueen, jossa on vähemmän tehoa. Suomeksi kiihtyvyys huononee.
Ei se vakio oo, prikka pois ja kulkee sen vähä vaille 65. Vai tarkotitko että pitäis olla ihan tehari kiinni ennen kuin on mitään järkeä vaihtaa rullia?
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Juuri sitä tarkoitin. =)
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
tt33mu
- Pyörä:
- Exä Yamaha yzf-r125 vm2010, nykynen vm 08
- Liittynyt:
- 11.11.2010 20:50
oisin nii onnelline jos joku vastais nopee! paljonko maksaa suunnillen huollossa variaattorin prikan laittaminen takasin ku pitäis luovuttaa uudelle omistajalle vakiona täl viikol eikä oo rahaa kauheesti ni ois kiva tietää mitä hinta luokkaa se olis? 30e 20e 100e?
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 9.10.2007 22:46
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista