kymcoraider96 kirjoitti:Eipä siinä sigman laittamisessa kauaa mene joo. Mullakin vilkut vilkkuivat välillä nopeasti ja välillä eivät ollenkaan ennenkuin rele meni paskaksi, kun oli telineestä irronnut... jarruvalo ei mullakaan talven jälkeen toiminut.. laitoin itse vain rosvoliittimellä virrat. Sillein että palaa kokoajan pohjassa, että on edes joku takavalo, kun tuli kiire kasata kymco kesän ajoa varten. Jos vain keksit mikä takavaloa vaivaa mulla nimittäin melkein sama vika, niin kerro toki !
Moro!
Palaako toi takavalo muutenkin jos ei paina jarrua ja sit ku painaa sen pitäs sen valon niiku kirkastua?
Mulla meinaa palaa koko ajan iha kirkkaana et en tiä kuinka kirkas toi sit muka olis jos sen tosta muka viä pitäs kirkastua? :O Laitoin ton etuvalon kiinni ni sit ne vilkut toimi iha normaalisti ja heti ku otin sen taas pois ne vilkku taas iha tuhatta ja sataa eli se ratkes sillä. Sigman laitoin kiinni, kokeilin sitä työntämällä mopoo vähä eteenpäin mut ensit tiä paljo se oikee valehtelee sitä nopeutta ku väitti et siinä 2m matkan aikana työnsin sitä 7kmh? Ja en työntäny edes lujaa eli jotai kävelyvauhtia jota toisin sanoen ois voinu sanoo maleksimiseks Tietäiskö kukaan mistä sais noita takavalon kupuja ku en löydä mistää muualta ku täältä http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/Ta ... -2338.aspx ja noikin on ollu loppuneena jo hetken... on meinaa takavalon kupu rikki, ja tos tulis samal uudet valot ja johdot (kai) Ensit tiä tosta tehari jutusta ku toi joku sano et pitäs ostaa isompi suutin? antaaks se niinku enemmä bensaa? vaikuttaako se sit tehoihin vai onks se vaa ratkasu siihe kovaan rätinään ku antaa kaasua? Onko tossa S9:ssä minkä näkösiä rajottimia, jossai sivul luki vaa et siinä on pakoputkessa hukkaputki ja pillikuristin ja sit variaattorissa joku holkki? Eli onko siinä noitten lisäks viä jotain rajottimia/kureja (entiä mitä eroo noilla on ) esim. jossai cdi boxissa ja jos ei ni rajottaako toi variaattorin holkki sen sit 45 sen nopeuden? Oon ihan alottelija näis mopohommissa ni en tiä näistä mitää... mut harjottelu tekee mestarin