Derbi Gp1

veltsu_
Liittynyt:
3.4.2011 12:53
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut veltsu_ » 25.4.2012 6:38

...
Viimeksi muokannut veltsu_ päivämäärä 28.5.2012 6:45, muokattu yhteensä 2 kertaa
veltsu_
Liittynyt:
3.4.2011 12:53
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut veltsu_ » 26.4.2012 11:34

...
Viimeksi muokannut veltsu_ päivämäärä 28.5.2012 6:45, muokattu yhteensä 1 kerran
veltsu_
Liittynyt:
3.4.2011 12:53
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut veltsu_ » 27.4.2012 21:00

passaako piaggio nrg:n takaloksu gp1 openiin kun jostain luin noh ainaki soveltamalla jos ei muuten mut mistäköhän näitä vois tilailla?

sais tuota kuran lentämistä hillittyä :lol:
veltsu_
Liittynyt:
3.4.2011 12:53
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut veltsu_ » 29.4.2012 10:30

kukaan katsonut omasta GP1:sen kaasarin tyhjäkäynti suuttimen koko että onko tosissaa 32 ja järkeään noita myynnissä olevia samanlaisia kaasuttimia niin niissä jo 35??? 2 kertaa puhdistanut kaasarin ja tyhjäkäyntiä käy mut sais paremminki käydä tyhjäkäynti ruuvikin melkein kiinni asti kierretty :roll:

eli itsellä otettu prikka pois ja putsarista messinki levy pääsuutin 63 tyhjä 32.hukkaputkiin ei viel koskettu menee mittariin sen 72 varmaan enemmänki mut tuuli ikävästi.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut Shape » 3.5.2012 21:42

Vakiona on juuri se 32 tyhjäri.

veltsu_ kirjoitti:passaako piaggio nrg:n takaloksu gp1 openiin kun jostain luin noh ainaki soveltamalla jos ei muuten mut mistäköhän näitä vois tilailla?
Passaa se, eli tarvii semmoset metallin värisen adapterin ja sitten sen itse lokasuojan siihen. Easyparts.nl:stä löytyy tarvittavat osat: runko, lokasuoja, adapteri, 3 kpl näitä ruuveja ja 3 kpl näitä ruuveja.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
veltsu_
Liittynyt:
3.4.2011 12:53
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut veltsu_ » 12.6.2012 6:49

kellää tietoutta passaako tämä vm.08 openiin?

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... _7474.html
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut Sudee » 12.6.2012 18:09

Tämä passaa.
Aerox/Nitro osia
veltsu_
Liittynyt:
3.4.2011 12:53
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut veltsu_ » 13.6.2012 7:43

tämä selvä :) Olis sipovemman näköinen tuolla putkella. Onhan tuossa putkessa kartio mallinen pää ettei tarvi mitään tiivistettä sylinterin ja putken liitokseen? Minkä kokoinen suutin laittaa tuommoisen teharin kans ja mitä pitäs varille tehdä?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut Sudee » 13.6.2012 10:41

Uskoisin, että joku tiiviste tulee, kun yleensä tulee.

Variaattoriin kireempä jousta 15% vastapainejousi ja kytkinjouset samoiten. Rullat noin gramman kevyemmiksi ja suutinta suurennat noin kymmenen numeroa.
Aerox/Nitro osia
veltsu_
Liittynyt:
3.4.2011 12:53
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut veltsu_ » 23.6.2012 12:49

Liekköhän tuossa putkessa sitä kuristin prikkaa?? Sattuneista syistä tartti laittaa takas vakioksi eli prikka takaisin ja hukkikset auki Tuo alkuperäinen putki on niin huonossa kunnossa et tuo putki kiinnostais tässä hommata, olis halvempi ja paremman näköinen ku orkkis mut mitenhän toimii jos muuten ihan vakio peli??

eikös näissä e hyväksytyissä tehareissa ollut joku prikka?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut Sudee » 24.6.2012 17:21

Ei se tehari toimi kunnolla, jos et muuta kaasuttimen ja variaattorin säätöjä. E-hyväksyityissä on kuristin alkukäyrässä.
Aerox/Nitro osia
Sahara_San
Liittynyt:
27.6.2012 8:02
Derbi GP1 yleiskaikkee

ViestiKirjoittanut Sahara_San » 27.6.2012 8:14

Minulla on -08 Derbi GP1 ja siinä on nyt vaikka mitä vialla ja mistää ei meinaa varaosia helpolla löytyä. Edellinen omistaja jtn sille oli tehny että kulki kevyesti päältä 60 ennen kuin minulle laitettiin siihen leovincen uusi putkisto mikä kuristi sitä. Moottorista en tiedä mitään ja ennen kuin rupean avaamaan niin otan selvää että mitä siellä on ja mitä pitää tehdä. Tiedän kyllä miltä normaali kone näyttää (2-tahti ja 4-tahti) ja olen korjaillut eli en ihan tumpelo ole mutta ei mtn tietoa tästä skootterista missä ketjut jne...... Eli pitääkö vaihtaa rullat koska on se uus putkisto ja jos pitää niin eikös se oikea (kevyempi) valinta ole 5.5g rullasarja ? Ja pitääkö jtn muutakin vaihtaa koska se ongelma on se että se kulkee 30km/h ennen kuin saa tehopiikin (vaivalla saa tasasella, menee tosi kauan) ja sitten kulkee n.60km/h. Eli riittääkö se rullien vaihto että saa sen piikin aikasemmin vai vaatiiko jtn kytkimen jousen tai jonku muun sellasen vaihtoa ? Ja sitten pitääkö ostaa se häiriösuojattu tulppa jos vilkut välkkyy iha semi hyväl tahil ja mittaristo perseilee jne ?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut Sudee » 27.6.2012 9:23

Teharille ostat jäykemmän vastapainejousen + kytkinjouset, kevennät rullia noin gramman ja suurennat suutinta noin kymmenen numeroa. Mikä tehari sulla on?

Vilkkujen vilkkuminen voi johtua vilkkureleestä, joka on menossa rikki. Mittaristo puolestaan, että joku johto tms. on löysällä.
Aerox/Nitro osia
Sahara_San
Liittynyt:
27.6.2012 8:02
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut Sahara_San » 27.6.2012 10:12

Joo elikkäs putki on tälläinen http://www.youtube.com/watch?v=KznD5FMSo1M paremmin en sitä osaa kuvailla ja siinä on käsintehty putkisto (tehnyt alan ammattilainen). Ja paljo sen vastapainejousen jäykkyys sitten pitää olla ja sama kytkinjousissa ? Ja onko niillä jousilla jotain merkkikohtaista väliä ?
EJMA
Pyörä:
Peugeot XPS SM jne
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
27.2.2012 22:44
Re: Derbi Gp1

ViestiKirjoittanut EJMA » 4.7.2012 3:19

En jaksanu selailla kaikki seittemääkymmentä sivua joten kysyn tässä.

Oisko tämmönen järkevä ostos? Pistän pösön (xps) kiertoon ja tässä oo. Kahtellu tämmöstä dööbiä.

Minkälainen on ajaa? Kun tämmönen 181cm rysähtää päälle?
Kiihtyy hyvin vai ei?
Kulku puolen saa aina laitettua, mutta kuin helppo virittää?

Siistin näkönen vehje olis. Onkos mitä muita tämmösiä "motoskoottereita"?
Jet Force on jotain sinne päi. Pösö olis hyvä merkki toisaalta. Dööbi kun on aina dööbi..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista