MacLumme kirjoitti:Rätinä tais johtua meikäläisen laittamasta prikallisesta etuvarin holkista (rajoitettu), sen kuulemma vaihdoit jo. Vakio kaasari on melko rassukka Keihin PB 14 mm, ja sen kanssa en suosittele vaihtamaan putsaria, vaan pitämään sen vakion vaikka ruma se onkin.. Jos sen uuden haluat pitää, ei taida muu auttaa kun pääsuuttimen vaihto, mikä koko sulla on sielä tällä hetkellä?
Se vakio putsari on paha pitää ku kaveri ajo perään ja ainoastaan se meni paskaks :S
Ja mulla on nyt #88 pääsuutin, Isomman laitto ei ole kylläkään ongelma jos se välttämätöntä on?
Kyllä sellanen pieni kutina perseessä on että se rätinä tulee männästä? siltä se ainakin kuulostaa...
Tänäänkin kun ajoin alamäkeen täydellä kaasulla niin kuului eka vaan että ''sut sut sut'' ja sitten että ''präääääääääääääääääääääääääääää''
ja toi ''präää'' ääni tulee myös silloin kun ajaa noin puolella kaasulla ja sitten hellää ihan vähän kaasua ni alkaa rääkymään niin helvetisti...
Edit: vaihoin sen uuden putsarin siihen vanhaan ku yhtäkkii toi skopa rupes niinku hyytyyn ku paina kaasun pohjaa ja kaikissa alamäissä jos ajo kaasu pohjassa ni hyyty vitusti silleen et ois joku voinu luulla melkeempä että mää jarrutan... Ja haluisin kyl tietää et mistä se johtuu et tuolta mun koneesta kuuluu vitullista rätinää... pitäisköhän kokeilla säätää seosruuvia? vai voisko se olla että se ei saa tarpeeks öljyä? eikös seosruuvi ollu se ristipää ruuvi tyhjäkäynnin vieressä? pakoputken sisälläki on joku vitun irtonainen palanen kolisee ja kilisee siä...