-Miksutus-
- Pyörä:
- S2, PV -91, Kaveri, Blata Origami Replica x2
Et olis tomi paljastanu
MIKES_
- Pyörä:
- Kawasaki Z750 -04
MIKES_ kirjoitti:Missä vaiheessa kannattaa vaihtaa vivacityyn mäntä? Nyt noin 10100km ajettu ja tossa 7000km kohalla otettu rajotinlevy pois.
Nii ja mikä muuten se pieni valo siinä mittaristossa on? Oon sitä aina miettiny mutta en oo koskaa saanu selville, että mikä sen tarkotus on. Eikä ohjekirjaakaa ole mistä kattoa.
???
-Miksutus-
- Pyörä:
Ite vaihtasin sen sitten kun alkaa tehot katoamaan jos oma olisi
Mun trekulla oli ajettu ehkä jtn vajaa 20tkm ja lopulta leikkas oman mokan takia kiinni niin sitten vaihdoin männän
sepi666
tomì kirjoitti:Siellä kyllä mitään prikkaa olekkaan ...
Sitähän miäkii aattelin , et paskanpuhetta se oli
.
Sliven
Loppui Peugeotista bensa kun olin lähös kaverin luota. Kävin sit hakees kanisteriin bensaa ja laitoin sen neljä litraa tankkiin. Sen jälkeen käynnistyi vielä hyvin, mut ku olin lähös niin se vaan sammu siihen paikkaan. Mikä voisi olla pielessä? Nopeella vilkasulla ainaski tulpanhatulle tuli virtaa. Uuden tulpan käyn ostamassa, ja putsaan kaasarin sekä ilmanputsarin. Sähköt on kunnossa koska sulake oli ehjä ja tulpanhatulle tuli virtaa.
E:Vika korjattu
Complex
Pitääkö vivacityyn vaihtaa muuta öljyä kun perus 2t öljy?
-Miksutus-
- Pyörä:
Peräöljyt kanssa pitää tietyin väliajoin vaihtaa, eli ns vaihdelaatikon öljyt. Tyhjennysproppu löytyy lohkon perästä ja osoittaa hieman alaviistoon ja täyttötulppa on sen yläpuolella, renkaan vieressä siis. 2t öljythän vähenee itsestään pikkuhiljaa bensan mukana jos puhut siis tuoreöljyvoiteluun laitettavasti öljystä ja sitä ei tarvitse kuin lisäillä aina kun alkaa näyttämään vähältä öljyn määrä.
makke122
Mulle peugeot kauppias sanos et ei tarvii peräöljyi vaihtaa mut lisätä voi tarvittaessa.
-Miksutus-
- Pyörä:
Juuri väärin, peräöljyt pitää määräajoin vaihtaa ja tuoreöljyvoiteluun vain lisätä. Jos peräöljyjä pitää lisäillä niin silloin ei kaikki ole kohdillaan
MIKES_
- Pyörä:
- Kawasaki Z750 -04
No kuinkas usein pitää peräöljyt vaihtaa?
Matas
- Pyörä:
- Keeway Matrix
MIKES_ kirjoitti:No kuinkas usein pitää peräöljyt vaihtaa?
2000km välein jos niinkään usein.
keimo_
- Pyörä:
- pv vm-90
mikkä jarrukengät menee vivacityyn?
betari
- Pyörä:
- Beta s-moto 50 (ex), pv, Gas Gas ec 125
mistä saa halvimmalla männän tähän?
Ja koljo (tai kukavaan asiasta tietävä) jos sattuisi lukemaan, niin voisi vaikka yvllä kertoa tuosta ''sas'' järjestelmästä ja sen poistosta/toimintaperiaatteesta. Mistäs näistä muuten löytyy cdi, eikait se tuolla etukatteen luona ole?
|lari
mihin vivacityssä laitetaan sivujalka kn en löytäny loogista paikkaa sille ?????
Jebis
- Pyörä:
- Cagiva Mito
|lari kirjoitti:mihin vivacityssä laitetaan sivujalka kn en löytäny loogista paikkaa sille ?????
Ite oon saanu semmosen käsityksen et sivujalka tulee kiinni siihen rautaan mis on vakio keskijalka ja se on otettava pois, mut oon itekki täs aikasemmi kyselly, jos joku tietäis minkälaine jalka toho kävis helposti.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista