Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Peilit lähtee irti, kun ottaa suojakumit kapella talttapäisellä ruuvimeisselillä kampeamalla aluksi irti. Sitten alta paljastuukin kuusiokolopultti, sitten vain vääntää 6 millisellä kuusiokoloavaimella pultin auki.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
heipähei
- Pyörä:
- Piaggio Nrg power DD
- Liittynyt:
- 26.5.2012 10:09
mutta kun se mutteri on sellainen mitä voi vääntää musta vaan jakoavaimella ja siinä on kaikkea ympärillä niin tilaa ei ole niin se tekee sen vaikeaksi... sitten se alhaalla oleva mutteri on mahdoton saada jakoavaimella tai millään isolla työkalulla kun se on sellaisessa tyhmässä paikassa niin millä työkalulla se alempi mutteri irroitetaan? ja myös millä työkalulla se ylempi ?
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Jassoo, kyseessä ei taida sitten olla NRG Power malli, vaan vanhempi kuin 2005?
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
heipähei
- Pyörä:
- Piaggio Nrg power DD
- Liittynyt:
- 26.5.2012 10:09
nojoo tota en tajunnu laittaa vuosimallii niin tää on siis vm 1995
veltsu_
- Liittynyt:
- 3.4.2011 12:53
oon lukenut et piaggion koneissa ilmanputsarissa joku kumitutti ja yrittänyt etsiä sitä mut ilmeisesti väärästä paikasta
eli onko se tuossa kuvassa tuo nro.7 joku ilmansuodattimen holkki niin sen päässäkö se kumitutti on?
http://www.easyparts.nl/showdrawing/357 ... r_Box.html
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Juurikin tuo. Tosin tuo on lähinnä imuääniä pienentämässä, eikä siitä voida puhua kuristuksena, joten sen irroittamisella ei saavuteta hyötyjä vakiossa/kurittomassa.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
veltsu_
- Liittynyt:
- 3.4.2011 12:53
No selvispähän tämäkin ja saapi olla paikoillaa ei tässä enempää ääniä kaivata
Tuossa tovin säädelly varia tai yrittänyt ainakina kovasti ja löytyhän ne säädöt variin vakiona omasta mielestä ettei huuda kun ajaa 50km/h. Tai on prikkaa kavennettu 6mm->5mm ja reikälevy pois sekä hukkikset tukossa eli kulkee mittariin 60km/h eikä sielläkään huuda kierrokset ja kiihtyvyys pysy samana. Mutta pitempään ajaa 50 lasissa ja pysähtyy niin meinaa ettei jaksa lähteä liikkuu niinku mooata tai boota yrittää mut pääsee taas vauhtiin ja 50km/h -> toimii hyvin eli vastaa aina kaasuun ja ei booa ja pääsuutin kokoa 63
Käviskö liian laihalla nyt neula? kaasua ei tarvi pitää 50 vauhdissa kuin jossain puolessa välissä ehkä vähän enemmän. Sokka tehdas asetuksissa eli ylimmässä. Seosruuvi 1½ kierrosta auki ja vois kyllä vielä tarkastaa että seosruuvikin oikeassa säädössä.
heipähei
- Pyörä:
- Piaggio Nrg power DD
- Liittynyt:
- 26.5.2012 10:09
noniin sain laitettua prikan kii ja vaihdettua rullat 7,5grammasiin siis ennen kulki noilla 7,5grammasilla rullilla ja prikka poissa niin 76 mutta nyt kun on samat rullat ja prikka kiinni niin otti vaan tasan 60... voiko sillä prikalla tosiaan olla noin suuri vaikutus?
ja vielä kysyisin sellasta että minkäkokoset rullat ois parhaat optimaaliselle kiihtyvyydelle? mulla on viriä tehari+multivari+17,5mm kaasari ja nyt siis se prikka kiinni ja 7,5gramman rullat eikä kiihdy parhaalla tavalla.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Prikka vaikuttaa nopeuteen Piaggion nestekoneissa 20-25 km/h.
7,2 grammaset rullat multivarissa vastaa 6,4 grammasia vakiossa, joten nykyiset rullat ovat liian painavat. Kokeileppa 6,4 grammasia rullia.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
veltsu_
- Liittynyt:
- 3.4.2011 12:53
heipähei kirjoitti:
ja vielä kysyisin sellasta että minkäkokoset rullat ois parhaat optimaaliselle kiihtyvyydelle? mulla on viriä tehari+multivari+17,5mm kaasari ja nyt siis se prikka kiinni ja 7,5gramman rullat eikä kiihdy parhaalla tavalla.
Kovasti ihmetyttää et mulla sama kone vaikka skootteri eri merkkinen niin samalla setupillla jakso kiihtyä hyvin enkä huomannut muutosta huonompaan. Käytin jopa 8,4gr rullia eikä kiihtyvyys huonontunut
rrubE
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 11.6.2011 21:40
Tuota mikäköhän meni rikki kun nopeus on vain nolla? Mittarinpyörittäjä ? Vaijeri näytti ainakin olevan kiinni.
JaQQeri
- Pyörä:
- Aprilia SR '10 (ex), Gilera Runner SP '08
- Paikkakunta:
- Heinola
- Liittynyt:
- 30.7.2010 14:54
Eikös NRG:ssäki oo sähkönen anturi? Todennäkösesti toinen pää irronnu mittaristosta tai sitten on se vannetta vasten oleva kappale paskana
rrubE
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 11.6.2011 21:40
mistäköhän löytäs kaasuvaijerin yläpää, alapää ja vielä se öljypumpun vaijerin?... Ja paljon menee piaggio nrg power dd ilman kureja? 80-85?=)
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Ite pääsin ilman prikkaa ja ihan tyhjällä putkella mittariin 93km/h.
Vinkvink, tyhjä putkula myynnissä. 50€ 2005--> NRG Power DD:n putkesta siis kyse.
heipähei
- Pyörä:
- Piaggio Nrg power DD
- Liittynyt:
- 26.5.2012 10:09
mulla meni prikka kiinni 75 mittariin
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista