pinoggio kirjoitti:
Itsellä sama ongelma. Suutin 68, neulansokka toiseks alimmassa ja seosruuvi 2 kierrosta auki. Myös mulla 50km/h jälkeen toimii normaalisti? Missä vika.
no se ongelma itellä selvis nyt eli mulla hukkikset tukossa ja messinkilevy pois ja 63pääsuutin mikä tuntuu parhaalta ja sokka toiseksi ylimmäs sekä prikka hiottu 5mm niin ja hihna nyt 18,5 leveä(pituutta en muist olisko ollut 790) ja pistin vakio varin niin nyt pelaa mut 7,8gr oli liian painavat ja nyt 7,2gr on buenot
kiihtyy ihan räväkästi ja huiput ottaa tuolla 63 mittarin mukaan ja prikan vuoksi siihen jää niin ja seos 1½auki mut pitää viel säätää ku testin heitin niin vähän pahan hajuinen käry putkest pääsi, onko laihalla vai rikkaalla??
ne 7,8gr tai 8,4gr varin painot toimi mulla parhaiten multivarin kans ja jos ilman prikkaa multivari niin suosittelen 7,2gr. Mulla oli ekoilla testeillä tuo gatesin hihna ja sen leveys näytti olevan 17mm(huomasin tänää) eli tuolla hihnalla se vielä tais rivakammin kiihtyä multivarin kanssa. olis tuon aikasemmin huomannut niin olis testannut tuota alkuperäistä hihnaa joka oli 18,5mm niin multivarin kans ja painoiksi 7,8 tai 8,4gr rullia.
tietenki vois testata viel tuota kapeampaa hihnaa vakio varin kans ja 7,2 tai 7,8gr rullilla et kummilla pelaa prikan kans paremmin ettei kierrokset huuda ja siltikin kiihtyy. mut pitää loppu syksy vaan nyt ajella ku ihan tyytyväinen eikä jaksa enää aukoa...ehkä ens keväänä.
onko se seos ruuvi noissa et auki niin rikkaalle menee??kun jotku puhuu et auki niin laihenee ja yhdestä huoltopaikasta sanottiin et kiinni niin menee rikkaalle??