toikkis
- Pyörä:
- Super 8 2T
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 12.4.2009 21:59
1. Mikä on ton Super 8 2T -mallin vakiosuuttimen koko?
2. Onko 2T -mallissa ohitettavissa oleva kierrosrajoitin? Vai joutuuko ostamaan rajoittamattoman CDI -boksin suoraan?
3. Löytyykö vielä hukkiksen lisäksi muita kureja?
Ei löydy vielä juurikaan tietoa tästä 2T -mallista niin aattelin nyt pistää kymysystä liikkeelle. Kiitos vastauksista.
VepaS
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM '06, Gilera SMT '05, Kymco Super8 '09, Peugeot TKR '03
- Paikkakunta:
- Muurame
- Liittynyt:
- 30.5.2009 18:24
Pav8: vaihda rajoittamaton holkki
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 9.10.2007 22:46
@toikkis
CDI-boksi: ks. Pav8:n viesti.
Pakoputkessa on tod näk hukkaputki, eli selvästi näkyvä ylimääräinen pätkä putkea.
Ja sitten tosiaa variaattorin liukuholkki on kuristettu. Voit hioa sen tasaiseksi tai kysyä rajoittamatonta liikkeestä
pav8
- Pyörä:
- Kymco Super 8
- Liittynyt:
- 16.4.2010 20:53
VepaS kirjoitti:Pav8: vaihda rajoittamaton holkki
Muuten ostaisin muttei oo nyt oikein rahaa ostaa mitään, kun kallis huoltokin oli äsken ja kaikkii varaosiikii pitäis tilata ja sen semmosii. Ajattelin vaa et vois virittää ostamatta mitään, en halua kuitenkaan prikkaa ottaa pois.
toikkis
- Pyörä:
- Super 8 2T
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 12.4.2009 21:59
HaGss kirjoitti:@toikkis
CDI-boksi: ks. Pav8:n viesti.
Pakoputkessa on tod näk hukkaputki, eli selvästi näkyvä ylimääräinen pätkä putkea.
Ja sitten tosiaa variaattorin liukuholkki on kuristettu. Voit hioa sen tasaiseksi tai kysyä rajoittamatonta liikkeestä
Joo unohdin mainita, että on jo kiinni rajoittamaton liukuholkki ja ei tota hukkista voi olla näkemättä, melkonen kärsä meinaan
Huomenissa tarkoitus kokeilla tuota cdi-kikkaa ja mahdollisesti isomman suuttimen vaihtoa.
toikkis
- Pyörä:
- Super 8 2T
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 12.4.2009 21:59
Vaihettiin tuo mukana tullut ns. talvisuutin, 82, kaasariin kiinni ja auttohan se. Kulki nyt rajottamattoman holkin kanssa 62 sigmaan (ennen 57-58) ja väänsi koko tehoalueella paremmin, etenkin yläkierroksilla. Hukkaputki on edelleen paikallaan.
Suurin hyöty suuttimen vaihosta oli 2-päällä ajettaessa, ei hyydy mäkiin niin pahasti ja jaksaa kulkea.
VepaS
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM '06, Gilera SMT '05, Kymco Super8 '09, Peugeot TKR '03
- Paikkakunta:
- Muurame
- Liittynyt:
- 30.5.2009 18:24
toikkis kirjoitti:HaGss kirjoitti:@toikkis
CDI-boksi: ks. Pav8:n viesti.
Pakoputkessa on tod näk hukkaputki, eli selvästi näkyvä ylimääräinen pätkä putkea.
Ja sitten tosiaa variaattorin liukuholkki on kuristettu. Voit hioa sen tasaiseksi tai kysyä rajoittamatonta liikkeestä
Joo unohdin mainita, että on jo kiinni rajoittamaton liukuholkki ja ei tota hukkista voi olla näkemättä, melkonen kärsä meinaan
Huomenissa tarkoitus kokeilla tuota cdi-kikkaa ja mahdollisesti isomman suuttimen vaihtoa.
vaihda eli irti, sorville; n. 2-5e
toikkis
- Pyörä:
- Super 8 2T
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 12.4.2009 21:59
VepaS kirjoitti:vaihda eli irti, sorville; n. 2-5e
Mitäs sä tossa nyt koitat sanoa? Mulla on jo täysin sileä, rajoittamaton variaattorin liukuholkki kiinni jos sitä holkin sorvaamista tarkoitit.
jasu``
- Liittynyt:
- 28.3.2010 2:38
kannattaako super8:iin vaihtaa rajoittamattoman holkki itse kun Laatukoneella sanoivat että pitää sinne tuoda vaihdettavaksi ku monilla mennyt paskaksi sen jälkeen kun itse vaihdettu?
Matas
- Pyörä:
- Keeway Matrix
- Paikkakunta:
- Kuhmo
- Liittynyt:
- 12.10.2008 18:05
jasu`` kirjoitti:kannattaako super8:iin vaihtaa rajoittamattoman holkki itse kun Laatukoneella sanoivat että pitää sinne tuoda vaihdettavaksi ku monilla mennyt paskaksi sen jälkeen kun itse vaihdettu?
Pff. Tahtovat vaan rahat. Se sen vaihto on kyllä ihan helppoo ja kysy vaikka joku kaveri avuksi joka tietää niin ei satu vahinkoja
sumppa
- Liittynyt:
- 3.2.2007 18:04
Mikä on Super 8 nelarissa se moottorin edessä/alla oleva alipaineella toimiva boksi joka toimii(saa alipainetta) vain kun iso jalka on ylhäällä? Boksiin tulee sylinterinkannesta paksu letku, siitä lähtee ylöspäin toinen letku jossa on avoin pää, ja kolmas letku menee imukaulaan. Eikai ainakaan mikään kannen öljynkiertoon liittyjä?
Oli se alipaineletku nirhautunut ja aiheutti imuvuodon. Katkaisin ja tukin letkun ja taas toimii.
speedy-76
- Liittynyt:
- 4.5.2010 8:56
Mulla on ylimääräinen suoraholkki variaattoriin, sekä hieman isompi suutin kaasariin.
Lähtee edullisesti, jos joku tarvitsee.
speedy-76
- Liittynyt:
- 4.5.2010 8:56
jasu`` kirjoitti:kannattaako super8:iin vaihtaa rajoittamattoman holkki itse kun Laatukoneella sanoivat että pitää sinne tuoda vaihdettavaksi ku monilla mennyt paskaksi sen jälkeen kun itse vaihdettu?
Vaihdoin holkin itse. Pulttikone on hyvä apu variaattorin avaamisessa, ellei saa pidettyä vastaan esim vauhtipyörän puolelta. Ei loppujen lopuksi paha rasti, kun laittaa vaan rullat ja kumit hyvin paikalleen, kun kasailee osia takasin päin.
ays8
- Pyörä:
- Samurai Cross 110 (125cc), Kymco Super 8
- Liittynyt:
- 6.6.2008 1:22
Käykö -07 super8:n moottorin osat -08 vuotiseen?
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 9.10.2007 22:46
ays8 kirjoitti:Käykö -07 super8:n moottorin osat -08 vuotiseen?
Hyvin todennäköisesti.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista