Aprilia DI-Tech

Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Dementikko » 18.1.2012 0:02

Aa, paljonko ottaa maksimissaan kierroksia?
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 18.1.2012 8:55

Paha mennä sanomaan kun ei ole kierroslukuittaria, mutta varmaan päälle 10k. Rajottaako tommosessa Prikka tarpeeksi jos joku on vaihtanu tohon multivarin tai vastaavan joskus?
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Dementikko » 18.1.2012 11:00

Kyllä tossa varmaan löytyy sitten jo kuristamaton ECU, jos tuntuu yli 10k menevän.. Tietenkään ilman kierroslukumittaria on vaikea tietää. Ainoa tapa saada selvyys on käyttää jossain huoltoliikkeessä.

Multivarissa tulee mukana rajoitinprikka. Voithan avata variaattorikopan ja katsoa onko siellä Multivar asennettuna?
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 18.1.2012 17:04

Mistä sen huomaa että onko se multivar?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Sudee » 18.1.2012 17:09

Lukee vaikkapa Malossi.
Aerox/Nitro osia
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 18.1.2012 17:16

Ei siin mun mielestä lukenu mitään, pitää varmaan tehä joku kuristinlaippa putkeen katsastuksen ajaksi
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 19.1.2012 1:27

Nopeusmittari on monesti hieman optimistinen, kannattaa kokeilla huippuja vaikkapa gps:n kanssa. Kyllä nuo vakionakin sen 50 menevät mittariin.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 19.1.2012 8:27

Sen verran menee yli 50 että kun laittaa siinä vauhdissa kaasun pohjaan ni heittää vielä kevyesti poikittain, ja firman pihassa hangessa kesärenkailla ei pahemmin pysty gepsin kanssa ajelemaan
nikke700
Liittynyt:
18.11.2008 1:05
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut nikke700 » 23.1.2012 17:39

skoba aprillia ruisku vm 02

vika olisi sellainen että pitää hirveetä meteliä käynnissä putki kiinni,koneremontin teetin töissä siihen kun leipo kiinni yhtäkkiä kun sammutti skoban.

vaihettu: stefat,kampura,mäntä,runkolaakerit kiertokanki kompressori,ruisku.


itse luulen että kompressori ei jostain syystä pidä paineita sillä siihen ei tullu uuta o rengasta tiivisteeksi nii piti laittaa vanha mutta oli sekin hyvässä kunnossa.
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 23.1.2012 23:00

Mäntä leipo kiinni?
Mites muuten ditechin käynnistys talvella? Kun tuntuu että ei jaksa pyörittää uudella akullakaan kylmässä. Löytyykö tuohon jotain järeämpää akkua, kun tuntuu että tuo 4ah ja 75cca ei tunnu riittävän pakkasilla
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 26.1.2012 15:42

Sori modet, vähän uppia. Kestääkö tuo ditechin alakerta 70cc pyttyä? Sitten en löytäny ostetaanpalstaa täältä. Jos tuo kestää niin täällä ois ostaja tommoselle bolt-on (ruuva/kytke kiinni ja aja) sarjalle
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Dementikko » 26.1.2012 16:56

Ei se kauaa ainakaan kestä.

"Bolt-on" 70cc on Malossin sylinterisetti, jossa tulee ECU mukana = säädöt ovat heti kunnossa - ei muuta kuin kovaa ajoa.
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 26.1.2012 20:15

Mikä ois edullinen kampura joka kestäs tuon pytyn? Koska laakerit tuohon pitää kummiskin vaihtaa ja samalla avauksella vois sen kampurankin vaihtaa.
Mieluiten jos löytys pytty käytettynä, mutta jos ei kevääseen mennessä löydy ni sitten vois pistää harkintaan, ku käyttöauton osiin meni jo äsken enemmän kun tuon pytyn hinta :S
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Dementikko » 26.1.2012 20:42

Oikeestaan ainoita on nuo Malossin kampurat, saa kerralla kestävän. Yli 300€ maksaa Saksasta ostettuna..
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
jnd
Liittynyt:
10.1.2010 17:35
Re: Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut jnd » 26.1.2012 21:37

Poliniltakin näyttäs löytyvän sylinterisarja joka ei tarvitse ilmeisesti eri boxia, vaan muuttaa tota suihkutussysteemiä jotenkin mekaanisesti

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista