Yamaha Slider

Villé
Pyörä:
bw's ng -97
Paikkakunta:
Espoo, Suna
Liittynyt:
18.11.2007 14:24

ViestiKirjoittanut Villé » 17.11.2009 19:00

JOP-1 kirjoitti:Joo tota noin pitäis vaihtaa slaikkaan uus jarrulevy. Minkäs levyn ootte itte todennu parhaaks?
Mielessä kävi myös DMP:n iso levy mut en löytänyt yhtäkään sellasta sliderille vaan kaikki oli tarkoitettu aeroxeille. Kuinkas toi aeroxiin ja slaikkaan menevien levyjen ominaisuudet eroaa.
Slaikassahan oli levy kolmella kiinni ja mitä DMP:n kuvia katellut niin myös roksin levyt tulisi kolmella kiinni!
Kyllähän sen pitäisi käydä, koska täysin saman kokoinen levy noissa on kummassakin vakiona.
Mitä nopeammin, sitä nopeammin.
JOP-1
Pyörä:
Mito, Roxi ja Slider projekti
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
16.6.2008 14:20

ViestiKirjoittanut JOP-1 » 17.11.2009 20:08

Villé kirjoitti:
JOP-1 kirjoitti:Joo tota noin pitäis vaihtaa slaikkaan uus jarrulevy. Minkäs levyn ootte itte todennu parhaaks?
Mielessä kävi myös DMP:n iso levy mut en löytänyt yhtäkään sellasta sliderille vaan kaikki oli tarkoitettu aeroxeille. Kuinkas toi aeroxiin ja slaikkaan menevien levyjen ominaisuudet eroaa.
Slaikassahan oli levy kolmella kiinni ja mitä DMP:n kuvia katellut niin myös roksin levyt tulisi kolmella kiinni!
Kyllähän sen pitäisi käydä, koska täysin saman kokoinen levy noissa on kummassakin vakiona.


Ainut mitä nyt mietin on, että eroaako sliderin ja aeroxin pumput jotenkin, että olisiko jarrusatulan siirtoadapteri jotenkin erilainen? Ei oikeen kiinnostaisi ostaa +100€ jarrulevyä ja sen jälkeen todeta, että se on väärä :|

Olisi joltain kiva kuulla neuvoja, kuka on laittanut DMP:n levyn omaan slideriinsä!
Naked
Pyörä:
VAG
Paikkakunta:
Pohjois-Pohjanmaa
Liittynyt:
12.1.2008 14:12

ViestiKirjoittanut Naked » 17.11.2009 20:18

Voihan sitä adapteria aina viilata sen verran, että sopii. Easyltä ainakin saa 240mm levyjä Boosteriin ja Slaikkaan.
Villé
Pyörä:
bw's ng -97
Paikkakunta:
Espoo, Suna
Liittynyt:
18.11.2007 14:24

ViestiKirjoittanut Villé » 18.11.2009 10:29

Roksissa ja slaikassa etupumput ovat kyllä erilaiset, mutta niissä olevat jarrusatulan kiinnikkeet ovat mitoiltaan täysin samat, koska kummassakin käytetään samankokoisia jarrulevyjä.
Mitä nopeammin, sitä nopeammin.
jaaha
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.8.2008 22:35

ViestiKirjoittanut jaaha » 28.11.2009 20:58

Ajattelin ite myös uutta levyä slaikaa, eli roxin levyt käy ilman isoja modauksia? Ja minkä kokonen vakio levu on?
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 28.11.2009 21:11

jaaha kirjoitti:Ajattelin ite myös uutta levyä slaikaa, eli roxin levyt käy ilman isoja modauksia? Ja minkä kokonen vakio levu on?


Vakio on 190mm halkasialtaan.
Casanova69^^
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
16.7.2007 14:59

ViestiKirjoittanut Casanova69^^ » 30.11.2009 14:43

Morjens! Tänään vaihdoin kampuran laakeri ja stefat stunttii, enne remppaa oli ajettu +17tkm nyt kone kiertää ilosemmin ja rahina hävis koneesta, mutta herää kysymys kauanko vakio kampuralla ajelee? Virejä malossi 70cc sport, gianelli go, multivar, 17.5mm jne. Kiitos jo etukäteen.
Naichou
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
27.7.2008 0:56

ViestiKirjoittanut Naichou » 30.11.2009 16:57

Jos kiertokangessa ei tuntunut väljyyttä ja muuten on hyvässä kunnossa, niin kyllä sillä vielä monta tuhatta ajelee iloisesti.
Casanova69^^
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
16.7.2007 14:59

ViestiKirjoittanut Casanova69^^ » 16.12.2009 16:06

mihinkähän suuntaa pitäs stuntis muuttaa suutinta, ku joutuu nyt polkemaan pakkasilla 20000krt enne ku lähtee?
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 16.12.2009 17:07

Casanova69^^ kirjoitti:mihinkähän suuntaa pitäs stuntis muuttaa suutinta, ku joutuu nyt polkemaan pakkasilla 20000krt enne ku lähtee?


Pistä nyt aluks vaik 5numeroo suurempi, pitäis riittää.
Narde
Liittynyt:
9.10.2008 8:53
Noniin

ViestiKirjoittanut Narde » 7.1.2010 15:34

Hei oisin myymässä slidukkaa kelkan/2muuta skopaa tallissa piaggio typhoon ja peugeot jet force tieltä.
mittarin lukema kusettaa, kun ajaa 1,5 katulampputolpan väliä tulee mittariin 1m, eli mittari kusettaa ~50m ELI noin ~15tkm on oikeasti ajettu, vähän sekava mutta tajutkaa -b.
mopoon lyöty uus mäntä ja tulppa alle 200km sitten, katsottu että alakerrassa ei ole muiden osien vaihtotarpeita.

hintaa 700e valmv. 02

mukaan tulee mm kuidutettu perä eli vakio sivukateet yhd. hienoon underiin.

UUTTAKUVAA LÄHIPÄIVINÄ.

http://www.nettimoto.com/yamaha/slider/878279

Kyselkää ja tarjotkaa ihan vapaasti ja rohkeasti!


Anteeksi mainonnan. :)
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 19.1.2010 18:31

paljon kulkis näillä osilla?
giannelli extra chrome (kuri pois)
polinin 9 rullanen vari (4g rullilla ja sininen vp jousi ja siniset kytkin jouset)
polinin 50cc sylinterisarja
17.5 dellertto kaasari
ja tietenkin prikka pois.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Naked
Pyörä:
VAG
Paikkakunta:
Pohjois-Pohjanmaa
Liittynyt:
12.1.2008 14:12

ViestiKirjoittanut Naked » 19.1.2010 18:53

_keijomies_ kirjoitti:paljon kulkis näillä osilla?
giannelli extra chrome (kuri pois)
polinin 9 rullanen vari (4g rullilla ja sininen vp jousi ja siniset kytkin jouset)
polinin 50cc sylinterisarja
17.5 dellertto kaasari
ja tietenkin prikka pois.

80. Vaihda välit niin sitten saattaa kulkea kovempaa.
henk-
Pyörä:
-09 ktm
Paikkakunta:
lahti -> kaljaranta
Liittynyt:
12.10.2008 14:25

ViestiKirjoittanut henk- » 21.1.2010 22:01

uskaltaako millää 70cc pytyllä ajaa 300km 2päiväs?
"ei sanonut että pyörä olisi yhtä hyvä kuin kotari"
asad
Pyörä:
Pöllitty -.-
Liittynyt:
22.3.2009 13:45

ViestiKirjoittanut asad » 21.1.2010 23:16

henk- kirjoitti:uskaltaako millää 70cc pytyllä ajaa 300km 2päiväs?


Riippuu, että mitä pelkäät ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista