Noniin! Nyt on tämä Kymco-Mies hukassa... Omistan vuoden '07 Agilityn, ostin tämän vuosi sitten, silloin oli ajettu sillä rapiat 7000 ja huollettu ohjekirjan mukaan. Eli pidetty kuin kukkaa kämmenellä.
Mutta kun nyt minulle tämä tuli, on se saanut kyytiä... Olen nyt ajanut sillä melkein 14 000 (mittarilukema). Ja ajot loppuikin siihen, kun tämä sammui liikennevaloihin, kun siihen pysähdyin, ei lähtenyt enään käyntiin. Ja nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä...
Olen sitä nyt katsellut jo vähäsen, tulpassa ei vikaa, uusi on hankittu, vanhassakin oli kipinä (tosin heikko) myös uusi tulppa on toimiva. Bensoja oli tarpeeksi kun sammui, ja uusistakaan ei ole ollut apua. Öljyt on ollut kunnossa, ainakin luulisin niin ja näin onkin... (Öljyt oli kyllä hieman täyttövaiheilla ennenkuin sammahti). Mutta, olen kaverini kanssa selvitellyt jo sen verran, että ei meinaa ottaa oikein bensaa etiäppäin suodattimen läpi... Otettiin suodatin kyllä irti, ja puhaltamalla se saatiin puhtaaksi, ei siinä vikaa ollut. Missä voisi olla vikana?
Akku kyllä tässä on sökönä, ainakin luulen niin, jotenkin tuntuu ettei vaan virrat mene siihen, mutta ollaan kytketty akku autoon kaapeleilla, niin on ollu kyllä tarpeeksi virtaa... (ei ollut auto käynnissä samalla). Myös sulakkeet ovat kunnossa...
Voiko tämä olla sähkövikaa (yriteltiin kattoa mittarilla, että mitä arvoja antaa sähköt, mutta ei saatu kuin virtalukosta lukemia...)? Itse olen TÄYSIN kokematon ja ulapalla näistä korjaus tsydeemeistä, ja haluaisin saada sen kuntoon vain, mutta huolto nyt on vain liian kallista tänne minun talouteen...
Joten pakko duunata itse kaverin kanssa (kaveri osaa). Mutta ois kiva saada se mahd. nopeasti kuntookin, mutta apu on kyllä myös tarpeessa, koska uskon että täällä on ihmisiä, jotka tietävät nimenomaan tästä ajokista... Kaveri on enemmän autoihmisiä. Eli niitä rassailut.
Toivottavasti pystytte auttamaa, kyselkää ihmeessä kaikkea vastaan niihin parhaani mukaan, yksityisviesti keskustelukaan ei ole väärin...