Kymco Agility

Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.12.2008 1:12

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 5.4.2010 23:14

JonTeere kirjoitti:Siis kuinka iso se suuttimen kierre on? Olis pienoinen kiire.

Käyvätkö nämä osat:

https://sparewheel.net/p/p_info/i/441

https://sparewheel.net/p/p_info/i/1145

Hiukan etsittyä löysin eräältä foorumilta tämän: "Minun agilityssä vakio pääsuutin oli kokoa 80 ja M5x0.80 kierteellä, mutta omaani sopi "lähikaupasta" löytyneet M5x0.75 kierteiset mikuni suuttimetkin."
JonTeere
Liittynyt:
19.11.2009 21:01

ViestiKirjoittanut JonTeere » 6.4.2010 19:07

Eli siis sopiiko tuo linkittämäni suutin?
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.12.2008 1:12

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 6.4.2010 20:51

JonTeere kirjoitti:Eli siis sopiiko tuo linkittämäni suutin?

Itse uskoisin että olisi 5mm, ja tuossa linkissä oli 6mm. Mutta kysy nyt varmuuden vuoksi joltain muulta. Koska itse ymmärsin että tuossa M5-kohdassa tuo 5 meinaisi suuttimen kokoa, ja tuo linkittämäsi suutin olisi 6mm. Rullat sopii omien tietojeni mukaan.
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.12.2008 1:12

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 6.4.2010 20:53

Pahoittelen tuplapostia, mutta sitä piti vaan kysyä, että miten tuon saisi lähtemään kylmällä paremmin käyntiin? Edes tälläsillä ilmoilla ei meinaa millään lähteä, vaikka nyttenkin taidetaan tässä nollakelin ja plussan puolella olla. Kiksi siis paskana, joten sähköllä pitäisi liikkeelle lähteä. Auttaisiko esim isomman suuttimen osto? Sillä tarkoitus olisi ostaa pääsuuttimeksi 100-luokkaa ja sitten vaihtaa ilmanputsariksi vaahtomuovisuodatin.
JonTeere
Liittynyt:
19.11.2009 21:01

ViestiKirjoittanut JonTeere » 7.4.2010 15:00

Ainakin minulla auttoi kun vaihdoin suutinta pari kokoa isommaksi. Ennen ei lähtenyt kylmänä ollenkaan sähköstartilla, mutta nyt lähtee.
kkonari
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.9.2006 19:42

ViestiKirjoittanut kkonari » 7.4.2010 22:20

Kipnoob kirjoitti:Pahoittelen tuplapostia, mutta sitä piti vaan kysyä, että miten tuon saisi lähtemään kylmällä paremmin käyntiin? Edes tälläsillä ilmoilla ei meinaa millään lähteä, vaikka nyttenkin taidetaan tässä nollakelin ja plussan puolella olla. Kiksi siis paskana, joten sähköllä pitäisi liikkeelle lähteä. Auttaisiko esim isomman suuttimen osto? Sillä tarkoitus olisi ostaa pääsuuttimeksi 100-luokkaa ja sitten vaihtaa ilmanputsariksi vaahtomuovisuodatin.

Mitä sulla on paskana siitä kiksistä? löytys ehjä ratas ja ne jouset siiihen ;)
Wolvy
Pyörä:
Kymco Agility Fat -09
Liittynyt:
22.10.2009 21:43

ViestiKirjoittanut Wolvy » 9.4.2010 21:50

Joo-o, talven jälkee kymso taas käyttöö... Kaverin kanssa katottiin ni ostan siltä varmaan sen Peugeotist ton holkin, lupas myydä hintaan 8€ ja katottiin viel ni on täsmällee oikeen kokone.. Sitä sit testaileen. Sen jälkee onki sit vireinä CDI ja holkki (ja 90 suutin). Rullat varmaa viel vaihan 6.5-7g tienoille. Mites et onko vp-jousi vaikee vaihtaa yksin ja mihinkä hintaa sellast saa? Valkosta siis ajattelin...

Onko joku koittanu keulii ko. menopelil? Ois kiva kuulla jos joku ois onnistunu ja et mil taval :D. Itel vähä hinku rupee harjottelee ja koittaa... 2 pääl nousi sillee et kaveri oli siel takaritilän pääl istumas
Naikkeli
Liittynyt:
3.6.2009 17:22

ViestiKirjoittanut Naikkeli » 10.4.2010 12:12

Noniin! Nyt on tämä Kymco-Mies hukassa... Omistan vuoden '07 Agilityn, ostin tämän vuosi sitten, silloin oli ajettu sillä rapiat 7000 ja huollettu ohjekirjan mukaan. Eli pidetty kuin kukkaa kämmenellä.

Mutta kun nyt minulle tämä tuli, on se saanut kyytiä... Olen nyt ajanut sillä melkein 14 000 (mittarilukema). Ja ajot loppuikin siihen, kun tämä sammui liikennevaloihin, kun siihen pysähdyin, ei lähtenyt enään käyntiin. Ja nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä...

Olen sitä nyt katsellut jo vähäsen, tulpassa ei vikaa, uusi on hankittu, vanhassakin oli kipinä (tosin heikko) myös uusi tulppa on toimiva. Bensoja oli tarpeeksi kun sammui, ja uusistakaan ei ole ollut apua. Öljyt on ollut kunnossa, ainakin luulisin niin ja näin onkin... (Öljyt oli kyllä hieman täyttövaiheilla ennenkuin sammahti). Mutta, olen kaverini kanssa selvitellyt jo sen verran, että ei meinaa ottaa oikein bensaa etiäppäin suodattimen läpi... Otettiin suodatin kyllä irti, ja puhaltamalla se saatiin puhtaaksi, ei siinä vikaa ollut. Missä voisi olla vikana?
Akku kyllä tässä on sökönä, ainakin luulen niin, jotenkin tuntuu ettei vaan virrat mene siihen, mutta ollaan kytketty akku autoon kaapeleilla, niin on ollu kyllä tarpeeksi virtaa... (ei ollut auto käynnissä samalla). Myös sulakkeet ovat kunnossa...

Voiko tämä olla sähkövikaa (yriteltiin kattoa mittarilla, että mitä arvoja antaa sähköt, mutta ei saatu kuin virtalukosta lukemia...)? Itse olen TÄYSIN kokematon ja ulapalla näistä korjaus tsydeemeistä, ja haluaisin saada sen kuntoon vain, mutta huolto nyt on vain liian kallista tänne minun talouteen...
Joten pakko duunata itse kaverin kanssa (kaveri osaa). Mutta ois kiva saada se mahd. nopeasti kuntookin, mutta apu on kyllä myös tarpeessa, koska uskon että täällä on ihmisiä, jotka tietävät nimenomaan tästä ajokista... Kaveri on enemmän autoihmisiä. Eli niitä rassailut.

Toivottavasti pystytte auttamaa, kyselkää ihmeessä kaikkea vastaan niihin parhaani mukaan, yksityisviesti keskustelukaan ei ole väärin...
kkonari
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.9.2006 19:42

ViestiKirjoittanut kkonari » 10.4.2010 19:30

Naikkeli kirjoitti:Noniin! Nyt on tämä Kymco-Mies hukassa... Omistan vuoden '07 Agilityn, ostin tämän vuosi sitten, silloin oli ajettu sillä rapiat 7000 ja huollettu ohjekirjan mukaan. Eli pidetty kuin kukkaa kämmenellä.

Mutta kun nyt minulle tämä tuli, on se saanut kyytiä... Olen nyt ajanut sillä melkein 14 000 (mittarilukema). Ja ajot loppuikin siihen, kun tämä sammui liikennevaloihin, kun siihen pysähdyin, ei lähtenyt enään käyntiin. Ja nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä...

Olen sitä nyt katsellut jo vähäsen, tulpassa ei vikaa, uusi on hankittu, vanhassakin oli kipinä (tosin heikko) myös uusi tulppa on toimiva. Bensoja oli tarpeeksi kun sammui, ja uusistakaan ei ole ollut apua. Öljyt on ollut kunnossa, ainakin luulisin niin ja näin onkin... (Öljyt oli kyllä hieman täyttövaiheilla ennenkuin sammahti). Mutta, olen kaverini kanssa selvitellyt jo sen verran, että ei meinaa ottaa oikein bensaa etiäppäin suodattimen läpi... Otettiin suodatin kyllä irti, ja puhaltamalla se saatiin puhtaaksi, ei siinä vikaa ollut. Missä voisi olla vikana?
Akku kyllä tässä on sökönä, ainakin luulen niin, jotenkin tuntuu ettei vaan virrat mene siihen, mutta ollaan kytketty akku autoon kaapeleilla, niin on ollu kyllä tarpeeksi virtaa... (ei ollut auto käynnissä samalla). Myös sulakkeet ovat kunnossa...

Voiko tämä olla sähkövikaa (yriteltiin kattoa mittarilla, että mitä arvoja antaa sähköt, mutta ei saatu kuin virtalukosta lukemia...)? Itse olen TÄYSIN kokematon ja ulapalla näistä korjaus tsydeemeistä, ja haluaisin saada sen kuntoon vain, mutta huolto nyt on vain liian kallista tänne minun talouteen...
Joten pakko duunata itse kaverin kanssa (kaveri osaa). Mutta ois kiva saada se mahd. nopeasti kuntookin, mutta apu on kyllä myös tarpeessa, koska uskon että täällä on ihmisiä, jotka tietävät nimenomaan tästä ajokista... Kaveri on enemmän autoihmisiä. Eli niitä rassailut.

Toivottavasti pystytte auttamaa, kyselkää ihmeessä kaikkea vastaan niihin parhaani mukaan, yksityisviesti keskustelukaan ei ole väärin...


Mutta lupaako se edes kun koittaa polkemalla? seuraavaks varmaan lähtisin tarkistaa missä kunnossa on pytty ja mäntä jos ei oo vaihdettu koskaan.
Naikkeli
Liittynyt:
3.6.2009 17:22

ViestiKirjoittanut Naikkeli » 10.4.2010 22:44

kkonari kirjoitti:Mutta lupaako se edes kun koittaa polkemalla? seuraavaks varmaan lähtisin tarkistaa missä kunnossa on pytty ja mäntä jos ei oo vaihdettu koskaan.


Joo ei sano myöskään mitään polkemalla. Ja mäntää ei ole vaihdettu koskaan. Pitäisi saada vilkaistua nua...
Wolvy
Pyörä:
Kymco Agility Fat -09
Liittynyt:
22.10.2009 21:43

ViestiKirjoittanut Wolvy » 11.4.2010 22:30

Voi perkele, tänää avattii vari ja oli sit eri sisämitat tos pösön holkis :D. Oiskos kellää ystävällisel antaa holkin sisämittoja? kiitos
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.12.2008 1:12

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 12.4.2010 23:36

Wolvy kirjoitti:Voi perkele, tänää avattii vari ja oli sit eri sisämitat tos pösön holkis :D. Oiskos kellää ystävällisel antaa holkin sisämittoja? kiitos

Sähkäriä maahantuojalle nii eiköhä ne neuvo. Ite en enää muista mittoja. Tos ylempänä kysyit(?) tosta et keuliiko, niin kyllä se pari metriä saattaa päästä 5g rullil.

Täs joku päivä olis VP-jousen vaihto edessä. Minkälaista jousta teillä on ollu?
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.12.2008 1:12

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 12.4.2010 23:37

kkonari kirjoitti:Mitä sulla on paskana siitä kiksistä? löytys ehjä ratas ja ne jouset siiihen ;)

En oo avannu vielä nii ei osaa sanoa, mut menee silleen hämärästi ettei liiku mihinkään, sittekku koittaa sähköllä starttaa, niin sitte liikkuu kiksi. Muuten saattaa liikkua pari senttiä potkimalla..
HG terrorist
Liittynyt:
24.8.2008 21:02

ViestiKirjoittanut HG terrorist » 13.4.2010 6:52

uudet kymcot ainekin pitää olla keskiseisonta jalalla, muuten poljin menee "lukkoon"
kattokaa galleriasta mitä myy.paljon osia myynnissä
myydään 05 pösö osina
myydään rieju rrx 03 osina
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.12.2008 1:12

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 13.4.2010 21:35

HG terrorist kirjoitti:uudet kymcot ainekin pitää olla keskiseisonta jalalla, muuten poljin menee "lukkoon"

oookei, mut eipä oo kyse tuossa nyt siitä. huomenna olis tarkotus vähä huoltaa tuota ja vähä viritelläkki, niin pitää kattoa et mikä probleemana..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista