Piaggio/Gilera-skootterit

ciao
Liittynyt:
5.8.2002 16:38
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut ciao » 3.6.2015 7:35

Boksi ja puola ovat samassa paketissa . Samaa boksia käytetään monessa Piaggion 2-t moottorilla olevassa skootterissa .
tonza85
Liittynyt:
16.5.2015 21:07
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut tonza85 » 3.6.2015 9:44

ciao kirjoitti:Boksi ja puola ovat samassa paketissa . Samaa boksia käytetään monessa Piaggion 2-t moottorilla olevassa skootterissa .


Ok kiitoskia.
Taitaa olla kyseisen osan vaihto eessä ajoin about 5km niin mopo alko pätkimään rajusti ja lopuksi sammu sit eikä lähteny käyntiin ja ku seiso 1h ulkona niin lähti käyntiin ja toimi hyvin.
Vai kannattaako ekana kokeilla tulpanhatun ja johdon vaihdolla jos tuo johtuis siitä?
Sanokaas mist vois johtua ku ajon noin 45km/h ja löysäsin kaasua ja käänsin takasin pikkusen niin ei ottanu kierroksia vaan piti laittaa kaasu aivan pohjaan niin sitten vasta reagoi vai voiko tuo puola/cdi boksi vika tehä tota?
Tota ongelmaa ei ollu kun variaattorin prikka oli pois käytöstä.
Saiko noita ajokierroksia tiputettua noilla painavemmilla rulilla ku nyt näytti olevan noin 9000rmp kierrokset ku ajo noin 50-55km/h..
Karzan33
Liittynyt:
4.8.2014 15:08
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Karzan33 » 9.6.2015 16:57

Tuli ostettua viime kesänä käytetty nrg. Vaihdettuani muutamia uusia osia ( vaisu putki, rullat kevyemmiksi, vastapainejousi, kytkinjouset) niin tämä kulkee niin että hirvittää koska tulee lottovoitto.
Laitteessa ei ollut ostaessakaan prikkaa.
Ja nyt kysymys. Pystyykö tätä hillitsemään muuten kuin prikalla. Onko olemassa esim jotain syt.boksia jolla pystyisi tarvittaessa hallitsemaan nopeuden sallitulle tasolle ?
typhonisti
Liittynyt:
26.7.2015 20:05
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut typhonisti » 26.7.2015 20:15

Terve, nyt kaipaisi vanhemman polven mopedisti vähän apua.

Eli 2009 Typhooniin pitäisi saada lisää käytännön kiihtyvyyttä. Olen ajatellut jättää vakioputken rauhaan ja hankkia vakioputken näköisen Leovince Touring putken. Eli kun nopeutta ei kaivata, niin prikka jää paikalleen.

-Paljonko Typhoon mahtaisi kulkea Leovincellä, josta kuri poistettu ja imupuolen kurin poistamisella? (Huom. prikka kiinni)

-Minkä kokoisella suuttimella kannattaa alkaa säätöä hakea? Entä rullat ja jouset? Muuta vaihdettavaa?
Mrt50
Liittynyt:
1.6.2014 19:41
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Mrt50 » 13.3.2016 19:03

Juoksija tiputtelee nestettä. Onko minkälainen homma vaihtaa vesipumppu ?
Ärräksä
Liittynyt:
24.1.2005 12:40
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Ärräksä » 29.9.2016 21:53

Onko runnerin ajettavuudesa mitään eroa vanhemman ja uudemman mallin välillä?
Mit0x
Liittynyt:
28.11.2016 0:23
Re: Piaggio/Gilera-skootterit

ViestiKirjoittanut Mit0x » 28.11.2016 2:54

Typhoon projekti lopuillaan mutta jatketta kaivataan.

Millain ootte typhooniin jatketta tehny? Ei mitään pitkää, sopivaa että riittää vakio vaijerit jne.

Ja entäs millai keulan saa madallettua? Katkasemalla jousia vai millain???? :nörtti:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista