Juunish kirjoitti:AI IHANKO OIKEASTI???
Tollanen välinpitämättömyys on kyllä todella vittumaisen homoa. Ammu nyt itteäs ihan oikeesti päähän. Sullehan kerrottiin jo aikaa sitten että sieltä todennäkösesti se kannentiiviste on hajonnu ja sitä et viitsiny vaihtaa... en kyllä ikinä koskiskaan tollasen mopoon.
Pakko sanoa, että olen todella surullinen uuden omistajan puolesta
En ole ketään huijannut, koska kyseinen henkilö tietää vian, mutta sen takia en korjaa koska sovittiin että jos saisi edes käyntiin ja saisi ajaa testiajon ja tämä on huomioitu hinnassa (kannentiiviste palanut), koska minua kusetettiin niin tiedän miltä tuntuu ostaa paskaa ja vielä kun on huijattu! Saanko kysyä, että luitko tuota kommenttia?!!!!!! tarkoitin että tiedän miltä tuntuu jos kusettaa koska minua huijattiin ja nyt olen kunnostanut nitron viat mitä siinä oli silloin kun sen ostin jolloinka minua kusetettiin, ja tässä kusetuksessa oli semmoista, että se keltä ostin sen oli kehunut nitroa ja kertonut että vaikka mitä vaihettu ja täydellisessä kunnossa ainut miinus oli ilmoituksen mukaan se että akkua ei ollut muuten kaikki toimi, mutta tosiasiassa nitroon ei ollu tehty mitään mitä ilmoituksessa kerrottiin ja entinen omistaja peitteli vikoja, kun menin ostamaan sitä niin nitro ei liikkunut eteenpäin, oli kuulema juuri laittanut uudet rullat niin ei siksi toiminut ja nitro oli valmiiksi käynnissä, en epäillyt mitään koska luotin myyjään, mutta sitten kun menin kotia ja yritin käynnistää nitroa niin startti ei toiminut, poljin rivesi ja oli todella huonossa kunnossa, kytkin oli poltettu loppuun, hihna melkein poikki ja variaattori todella huonossa kunnossa. rullat oli tehty itse ja tarkoituksella niin painaviksi että nitro ei liiku eteenpäin ettei se kiertäisi ja silloin kun kierti niin piti samaa ääntä mitä sirkkeli. syyläri oli halki ja mitään koneremppaa ei ollut tehty vaikka niin sitä kehui. sitten yritin soittaa sille keltä ostin niin ei tietenkään vastannut, sitten sain hänet kiinni tai oikeastaan isäni ja kertoi hänelle että on huijannut meitä niin entinen omistaja vain tokaisi että minä en sitä takaisin ota ja vähän ajan väittelyn jälkeen sanoi että takasin voin ottaa mutta rahoja en palauta! nyt olen nitroon laittanut todella paljon rahaa koska jouduin korjaamaan viat mitä entinen omistaja oli tehnyt. variaattori, rullat, kytkin, hihna ja melkein syyläri ja nyt kannentiiviste koska entine omistaja ei kertonut että syyläri vuotaa niin nitro pääsi keittämään!! nyt olen sitä vaihtamassa ja olen kertonut uudelle omistajalle uusimani osat ja sen että kannentiiviste rikki! mutta uusi omistaja halusi että sen saisi edes käyntiin ja saisi varmistuksen että isompaa vikaa ei ole, joten en ole huijari olen ainoastaan huijaksen uhri
kovalla vaivalla ensiksi säästin rahat ja sitten saankin ihan täyden paskan rahojen vastineeksi
ja tätä vaihtoa ei ole vielä tehty joten en ole ketään huijannut ainakaan omasta mielestäni ja nitroon ei ole mennyt mitään muuta kun aikaa ja rahaa!