Kymco Super 8

sumppa
Liittynyt:
3.2.2007 18:04

ViestiKirjoittanut sumppa » 6.7.2010 18:25

Sorvasin uuden holkin ja skoopperi kulkee nyt mittariin melkein 60km/h.
CDI-boksille näyttää menevän 2 liilaa piuhaa joissa punainen raita :eek: . Onkohan väliä kumman katkaisee? Ilmansaantia ei ole varmaan järkeä parantaa ilman isompaa pääsuutinta?

Olisiko kellään muuten kiinnostusta ostaa kurittomia holkkeja vaikka 15e hintaan?
ays8
Pyörä:
Samurai Cross 110 (125cc), Kymco Super 8
Liittynyt:
6.6.2008 1:22

ViestiKirjoittanut ays8 » 6.7.2010 19:01

sumppa kirjoitti:Sorvasin uuden holkin ja skoopperi kulkee nyt mittariin melkein 60km/h.
CDI-boksille näyttää menevän 2 liilaa piuhaa joissa punainen raita :eek: . Onkohan väliä kumman katkaisee? Ilmansaantia ei ole varmaan järkeä parantaa ilman isompaa pääsuutinta?

Olisiko kellään muuten kiinnostusta ostaa kurittomia holkkeja vaikka 15e hintaan?



Ne "2" johtoa, mitkä näet on samaa piuhaa, joten ei siis ole väliä kumman katkaiset.
sumppa
Liittynyt:
3.2.2007 18:04

ViestiKirjoittanut sumppa » 6.7.2010 19:15

Kiitokset! Nyt menee reilusti yli 60 mittariin :P .

Osaatteko ottaa kantaa ilmansaantikysymykseeni?
Pepo
Pyörä:
Muutama manki
Liittynyt:
18.10.2008 18:21

ViestiKirjoittanut Pepo » 7.7.2010 18:08

Mistä uusi mittarinvaijeri?
Sonni!
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
15.6.2008 23:36

ViestiKirjoittanut Sonni! » 7.7.2010 21:05

Jälleenmyyjältä?
kinuski75
Pyörä:
Kymco super 8 4t
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
1.7.2010 22:25

ViestiKirjoittanut kinuski75 » 8.7.2010 1:35

sumppa kirjoitti:Kiitokset! Nyt menee reilusti yli 60 mittariin :P .

Osaatteko ottaa kantaa ilmansaantikysymykseeni?


Ilmansaantia ei kannata sen enempää suurennella. Viilailin itse putsarista sitä kumilutteron kuristusta hieman ja huiput & kiihtyvyys laski... Korjailin sitä jollain saumausaineella mitä sattui varastosta löytymään ja nyt ottaa taas sen 58 mittariin.

Powerfiltteriä myös kokeilin 90 suuttimen. Äänet paranee, mutta mitään erikoisempaa hyötyä siitä ei tuntunut olevat. Kaasaria sai koko ajan olla puhdistamassa. Kaikki oravaa pienempi menee sisään ;)
sumppa
Liittynyt:
3.2.2007 18:04

ViestiKirjoittanut sumppa » 8.7.2010 13:34

Ok, isompi suutin siis ensin. Kulkee nyt tasaisella melkein 65 mittariin :P . Pelkään vaan ettei lämppää jos käy laihalla..
petZzz
Liittynyt:
11.7.2010 17:17
cdi

ViestiKirjoittanut petZzz » 11.7.2010 17:25

mikä johto on rajoittimen johto super 8 2t:ssa, kun missään ei lue siitä mitään onko siinä sitä edes?
ays8
Pyörä:
Samurai Cross 110 (125cc), Kymco Super 8
Liittynyt:
6.6.2008 1:22
moottori

ViestiKirjoittanut ays8 » 18.7.2010 13:44

Moro!

Kun sen kuitenkin täällä joku tietää, niin voisko kertoa, että mikä ton 4-t kymcon moottorin malli on?
Mietin vaan, ku esim. nuihin 139QMB/A moottoreihin saa halpoja osia, mut ei niitä kuitenkaan viitsi tilailla jos ne ei sitten käykkään..
PMnio2a
Liittynyt:
7.2.2010 18:05
Käyntiongelmaa

ViestiKirjoittanut PMnio2a » 31.7.2010 9:27

Moi!

Kysyisin seuraavaa kun moponi ei oikein välin toimi. Mopo vuoden 2007 ja ajettu on 4000 km.

Eli oireina mopon uupuminen ja lopulta sammuminen kun tulee lämpöiseksi. Käynnistyy vasta kun jäähtyy hieman.

Nyt tehty jo seuraavat seikat, eikä mikään oo auttanut: tankki otettu pois ja tyhjennetty, polttoainesuodatin vaihdettu, kaasutin putsattu kokonaan, puola vaihdettu ja tulppa vaihdettu.

Eli mitä mahdollista pitäisi vielä tehdä? Kiittäen kaikista vastauksista!
Sonni!
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
15.6.2008 23:36

ViestiKirjoittanut Sonni! » 31.7.2010 13:09

Toho edelliseen. Oisko Venttiilien säädöt persiillään? =/ Kaverin kinkki skodessa ainaki oli just tommosia ongelmia. Venttiileissä oli vika.
Dexter__35
Pyörä:
Kymco super 8 4T -08, Victory Hammer 1731 cc
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.2.2008 22:43

ViestiKirjoittanut Dexter__35 » 6.8.2010 13:50

katkasin pelkän rajotin piuhan nii kerää suoralla 62 mittariin :O 52 vauhissa kusee tutkaan 2kmh niin aika hyvin vetää... onko teilläki tässä ollu ns. tehovajaus alue siinä 30-35 jolloin ei meinaa jaksaa ylämäkeen ollenkaa? 40 kohilla sitä ei enää oo vaa jaksaa kiihtyäkki jyrkkiinkin ylämäkiin
Kiitos anteeks ja näkemiin!
oonakristiina
Liittynyt:
4.8.2010 17:03

ViestiKirjoittanut oonakristiina » 6.8.2010 14:22

Mitä muuta tälle laivalle kannattaa tehä ku katkasta toi CDI-boksin johto ja rajottamaton holkki? :o
Oon lukenu näitä tuolta aiemmin, ja vissiin kevyemmät rullat (6.0g/6.5g) & malossin violetti vastapainejousi kannattas hommmata? Mikä ton jousen jäykkyys pitäs olla että se olis hyvä, ja saako niitä tilattua jostain?
Onko jollakin muulla sillälailla kun ajaa täydellä kaasulla jotain 60km/h niin joku ottaa vastaan (luultavasti variaattorissa), mutta sitten kun päästää kaasua niin että ollaan about 3/4 kaasulla skootteri alkaa kiihtyä, ja itsellä nopeus saattaa nousta jopa 64km/h.
Dexter__35
Pyörä:
Kymco super 8 4T -08, Victory Hammer 1731 cc
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.2.2008 22:43

ViestiKirjoittanut Dexter__35 » 9.8.2010 12:27

oonakristiina kirjoitti:Mitä muuta tälle laivalle kannattaa tehä ku katkasta toi CDI-boksin johto ja rajottamaton holkki? :o
Oon lukenu näitä tuolta aiemmin, ja vissiin kevyemmät rullat (6.0g/6.5g) & malossin violetti vastapainejousi kannattas hommmata? Mikä ton jousen jäykkyys pitäs olla että se olis hyvä, ja saako niitä tilattua jostain?
Onko jollakin muulla sillälailla kun ajaa täydellä kaasulla jotain 60km/h niin joku ottaa vastaan (luultavasti variaattorissa), mutta sitten kun päästää kaasua niin että ollaan about 3/4 kaasulla skootteri alkaa kiihtyä, ja itsellä nopeus saattaa nousta jopa 64km/h.

moposportista saa ainakin noita vp jousia ja rullia.
Kiitos anteeks ja näkemiin!
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 10.8.2010 9:36

En oikein tiedä puhutteko 2t vai 4t mut 2t:ssä on 8,5g rullat vakiona ja 4t:ssä on 6,5g. Eli 4-tahtiseen ei kannata 6,5 grammasia laittaa ainakaan virityksen toivossa.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista