sumppa
- Liittynyt:
- 3.2.2007 18:04
Sorvasin uuden holkin ja skoopperi kulkee nyt mittariin melkein 60km/h.
CDI-boksille näyttää menevän 2 liilaa piuhaa joissa punainen raita
. Onkohan väliä kumman katkaisee? Ilmansaantia ei ole varmaan järkeä parantaa ilman isompaa pääsuutinta?
Olisiko kellään muuten kiinnostusta ostaa kurittomia holkkeja vaikka 15e hintaan?
ays8
- Pyörä:
- Samurai Cross 110 (125cc), Kymco Super 8
- Liittynyt:
- 6.6.2008 1:22
sumppa kirjoitti:Sorvasin uuden holkin ja skoopperi kulkee nyt mittariin melkein 60km/h.
CDI-boksille näyttää menevän 2 liilaa piuhaa joissa punainen raita
. Onkohan väliä kumman katkaisee? Ilmansaantia ei ole varmaan järkeä parantaa ilman isompaa pääsuutinta?
Olisiko kellään muuten kiinnostusta ostaa kurittomia holkkeja vaikka 15e hintaan?
Ne "2" johtoa, mitkä näet on samaa piuhaa, joten ei siis ole väliä kumman katkaiset.
sumppa
- Liittynyt:
- 3.2.2007 18:04
Kiitokset! Nyt menee reilusti yli 60 mittariin
.
Osaatteko ottaa kantaa ilmansaantikysymykseeni?
Pepo
- Pyörä:
- Muutama manki
- Liittynyt:
- 18.10.2008 18:21
Mistä uusi mittarinvaijeri?
Sonni!
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 15.6.2008 23:36
kinuski75
- Pyörä:
- Kymco super 8 4t
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 1.7.2010 22:25
sumppa kirjoitti:Kiitokset! Nyt menee reilusti yli 60 mittariin
.
Osaatteko ottaa kantaa ilmansaantikysymykseeni?
Ilmansaantia ei kannata sen enempää suurennella. Viilailin itse putsarista sitä kumilutteron kuristusta hieman ja huiput & kiihtyvyys laski... Korjailin sitä jollain saumausaineella mitä sattui varastosta löytymään ja nyt ottaa taas sen 58 mittariin.
Powerfiltteriä myös kokeilin 90 suuttimen. Äänet paranee, mutta mitään erikoisempaa hyötyä siitä ei tuntunut olevat. Kaasaria sai koko ajan olla puhdistamassa. Kaikki oravaa pienempi menee sisään
sumppa
- Liittynyt:
- 3.2.2007 18:04
Ok, isompi suutin siis ensin. Kulkee nyt tasaisella melkein 65 mittariin
. Pelkään vaan ettei lämppää jos käy laihalla..
petZzz
- Liittynyt:
- 11.7.2010 17:17
mikä johto on rajoittimen johto super 8 2t:ssa, kun missään ei lue siitä mitään onko siinä sitä edes?
ays8
- Pyörä:
- Samurai Cross 110 (125cc), Kymco Super 8
- Liittynyt:
- 6.6.2008 1:22
Moro!
Kun sen kuitenkin täällä joku tietää, niin voisko kertoa, että mikä ton 4-t kymcon moottorin malli on?
Mietin vaan, ku esim. nuihin 139QMB/A moottoreihin saa halpoja osia, mut ei niitä kuitenkaan viitsi tilailla jos ne ei sitten käykkään..
PMnio2a
- Liittynyt:
- 7.2.2010 18:05
Moi!
Kysyisin seuraavaa kun moponi ei oikein välin toimi. Mopo vuoden 2007 ja ajettu on 4000 km.
Eli oireina mopon uupuminen ja lopulta sammuminen kun tulee lämpöiseksi. Käynnistyy vasta kun jäähtyy hieman.
Nyt tehty jo seuraavat seikat, eikä mikään oo auttanut: tankki otettu pois ja tyhjennetty, polttoainesuodatin vaihdettu, kaasutin putsattu kokonaan, puola vaihdettu ja tulppa vaihdettu.
Eli mitä mahdollista pitäisi vielä tehdä? Kiittäen kaikista vastauksista!
Sonni!
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 15.6.2008 23:36
Toho edelliseen. Oisko Venttiilien säädöt persiillään? =/ Kaverin kinkki skodessa ainaki oli just tommosia ongelmia. Venttiileissä oli vika.
Dexter__35
- Pyörä:
- Kymco super 8 4T -08, Victory Hammer 1731 cc
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 22.2.2008 22:43
katkasin pelkän rajotin piuhan nii kerää suoralla 62 mittariin :O 52 vauhissa kusee tutkaan 2kmh niin aika hyvin vetää... onko teilläki tässä ollu ns. tehovajaus alue siinä 30-35 jolloin ei meinaa jaksaa ylämäkeen ollenkaa? 40 kohilla sitä ei enää oo vaa jaksaa kiihtyäkki jyrkkiinkin ylämäkiin
Kiitos anteeks ja näkemiin!
oonakristiina
- Liittynyt:
- 4.8.2010 17:03
Mitä muuta tälle laivalle kannattaa tehä ku katkasta toi CDI-boksin johto ja rajottamaton holkki? :o
Oon lukenu näitä tuolta aiemmin, ja vissiin kevyemmät rullat (6.0g/6.5g) & malossin violetti vastapainejousi kannattas hommmata? Mikä ton jousen jäykkyys pitäs olla että se olis hyvä, ja saako niitä tilattua jostain?
Onko jollakin muulla sillälailla kun ajaa täydellä kaasulla jotain 60km/h niin joku ottaa vastaan (luultavasti variaattorissa), mutta sitten kun päästää kaasua niin että ollaan about 3/4 kaasulla skootteri alkaa kiihtyä, ja itsellä nopeus saattaa nousta jopa 64km/h.
Dexter__35
- Pyörä:
- Kymco super 8 4T -08, Victory Hammer 1731 cc
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 22.2.2008 22:43
oonakristiina kirjoitti:Mitä muuta tälle laivalle kannattaa tehä ku katkasta toi CDI-boksin johto ja rajottamaton holkki? :o
Oon lukenu näitä tuolta aiemmin, ja vissiin kevyemmät rullat (6.0g/6.5g) & malossin violetti vastapainejousi kannattas hommmata? Mikä ton jousen jäykkyys pitäs olla että se olis hyvä, ja saako niitä tilattua jostain?
Onko jollakin muulla sillälailla kun ajaa täydellä kaasulla jotain 60km/h niin joku ottaa vastaan (luultavasti variaattorissa), mutta sitten kun päästää kaasua niin että ollaan about 3/4 kaasulla skootteri alkaa kiihtyä, ja itsellä nopeus saattaa nousta jopa 64km/h.
moposportista saa ainakin noita vp jousia ja rullia.
Kiitos anteeks ja näkemiin!
renze
- Pyörä:
- Husqvarna TE
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 8.6.2004 19:38
En oikein tiedä puhutteko 2t vai 4t mut 2t:ssä on 8,5g rullat vakiona ja 4t:ssä on 6,5g. Eli 4-tahtiseen ei kannata 6,5 grammasia laittaa ainakaan virityksen toivossa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista