No niin, kertokaas nyt viisaammat mulle oonko ihan hakoteillä vai en...
Eli kyseessä vuoden -06 power dd. Entinen omistaja vaihto männän ja hoonas pytyn. Pääsin sillä jonku 150km, kunnes alko hyytyy mäkiin ja melkeen sammu liikkeelle lähettäessä. Putsattiin kaasari ja pistettiin käymään. Paikallaan otti kierroksia hienosti eikä hyytyny ym. Sammutin avaimesta, ja sen jälkeen ei oo lähteny enää millään käymään. Otettiin sit pytty auki, ja ohipuhallus oli ollu melkosta.... Puristukset 7kilon luokkaa. Entinen omistaja tehny mahd. halvalla ja tunkenu vissiin hiukka liian pienen männän paikoilleen -.- Noh, kyseltiin sit uutta mäntää paikalliselta pienkonekorjarilta, ei ollu hyllyssä sopivaa vaan ois joutunu tilaamaan. Hyllyssä kumminki oli polinin 70cc pyttysarja avattuna uutta omistajaa odottamassa, ja päätettiin sit antaa sille uus koti. Eli 70cc kiinni ja käymään..... ja vitut, ei ees lupaa. Nyt on sit käyty läpi seuraavat:
- Saa bensaa
- Kaasari purettu ja putsattu miljoona kertaa, ei vaikutusta
- Läpät kunnossa
- Kipinä tulee, koitettu neljällä NGK BR9ES tulpalla
- Putki kuriton vakio
- Prikka pois (se nyt ei tohon käynnistyvyyteen kumminkaan vaikuta)
- Kampuran stefat vaihettu ku seissy kumminki 4 vuotta
- Kaasarin messinkilevy paikoillaan ja suutin 72 (tiiän et liian pieni mut pitäshän sen käymään silti lähtee?)
- Eetterillä ei vaikutusta
Toi ei edes lupaa millään, ja jos sattuu kerran pari lupaamaan, niin ampuu liekin putkeen. Eli oonko mä oikeessa että cdi kusee nyt ihan täysin ja saa kipinän aivan liian myöhään? Ku tuskin hiukan pieleen säädetty kaasarikaan tota tekee... Starttikin meni sit vissiin sanoo työsopimuksen kans irti ku rele vaan naksuu enään... Mutta, kertokaat te viisaammat mitä kannattas seuraavaks tehä, hommaa vissiin toi uus cdi, vai onks jollain muita ideoita? Alkaa pikkuhiljaa loppuu omat keinot kesken...
Jotain saattoi unohtuakkin, mutta siinä nyt kaikki mitä väsyneenä muistin...