Piaggio NRG Power DD / DT

ReiluReiska
Liittynyt:
18.11.2013 12:39
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut ReiluReiska » 20.3.2014 15:48

Shape kirjoitti:Voi avata pulttipyssyllä. Minkä mutterin kiristysmomenttia tarkoitat? Kytkinkellon mutteri noin 35-40 Nm.


Tiiätkö yhtään miten tota pulttipyssyn momentti juttuu säädetää siin on vaa 1,2,3 asteikot :D :D :D :D
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 20.3.2014 21:11

Ei, älä edes yritä käyttää pulttipyssyä mutterin kiinnittämiseen ja kuvitella saavuttavasi halutun tiukkuuden. Jos momenttiavainta ei ole saatavilla, kiristä käsin ja arvioi kiristystiukkuus. 40Nm tarkoittaa metrin varrella 4 kilon voimalla kiristämistä eli jos käytössäsi on puolen metrin vääntövarsi, kiristystiukkuuden tulisi olla noin kahdeksan kiloa.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
ReiluReiska
Liittynyt:
18.11.2013 12:39
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut ReiluReiska » 22.3.2014 12:04

Oisko kellää tietoo pystyyks stage 6 pro replican äänii hiljentää mitenkää ....
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 22.3.2014 13:06

Vastasin jonkun toisen kysymykseen vakio- ja tehoputkikeskustelussa mutta ihan sama vastaus kelvannee tännekkin:

Ledinauha kirjoitti:Äänenvaimentimen keskellä kulkee ns. "reikäputki" jota vaimennusvilla ympäröi. Isommat reiät sitten myös kuluttavat/polttavat villat helpommin.


Ledinauha kirjoitti:Toivottavasti et ymmärtänyt väärin, mutta joudut siis purkamaan äänenvaimentimen ja poraamaan reikäputkeen isompia reikiä. Viestistäsi sai sen kuvan että olisit poraamassa itse änkän reikää isommaksi.

Tässä vielä joku kuva. Kuvan putki siis menee äänenvaimentimen kuoren sisään villojen ympäröimänä. Noita pieniä reikiä suurentamalla äänet todennäköisesti hiljenevät ja matalenevat hiukan.

Kuva
ReiluReiska
Liittynyt:
18.11.2013 12:39
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut ReiluReiska » 1.4.2014 8:40

tietääkö kukaan mikä on vialla ku vaihdoin putken stage 6 pro replicaan ja nytten tuntuu nuhaiselta lähteä liikkeelle... Vaihdoin vastapaine jousen (medium).. ja ei auttanut. En ole tehnyt mitään muuta putken vaihdon jälkeen. :idea: :idea:
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 1.4.2014 9:24

Lukaseppa tuo aloitusviesti.

viewtopic.php?p=4160178#p4160178
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
ReiluReiska
Liittynyt:
18.11.2013 12:39
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut ReiluReiska » 1.4.2014 10:03

Shape kirjoitti:Lukaseppa tuo aloitusviesti.

viewtopic.php?p=4160178#p4160178


Tiedätkö onko Nrg:ssä 6.4grammaset rullat vakiona?? :roll:
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 1.4.2014 13:38

Rullien painoja löytyy täältä. Hakuun skopon merkki ja malli:

Shape kirjoitti:Piaggio NRG Power DD/DT 19 x 15,5mm; 6,4g
Piaggio NRG Power Pujejet 19 x 15,5mm; 5,3g
pzione
Pyörä:
Aprilia SR50 Street
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
2.4.2014 11:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut pzione » 2.4.2014 13:03

Mä ostin itelle kesäks tämmösen NRG Power DD:n 2005 runko johon tehty 2012 täydellinen koneremontti liikkeessä ja muutenki korjattu 700€:lla eli uskoisin et tolla yhen kesän ainaki ajelis.

Haluisin kuitenki pikkasen laittaa tota ja tääl näyttäis olevan tietotaitoa.
Ajattelin laittaa 5,5g rullat, prikka pois ja GIANNELLI Extra V2 Runner
tehoputki. Oisko hyvä?

Miten toi ilmanputsari, kannattaaks sitä vaihtaa vai riittääks se levyn poisotto?
Miten tota kaasaria on kuristettu?
pzione
Pyörä:
Aprilia SR50 Street
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
2.4.2014 11:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut pzione » 3.4.2014 13:26

Otin prikan irti ja kulkee ton mittarin mukaa 60Km/h. Toi kiihytys ei vaa oikein aina natsaa, alkaa välil röpöttää mut kyl se lämpimänä toimii. Kuitenki pitäiskö vp jouski vaihtaa? Entäs kytkimen jouset?

Kuitenki lopullinen kokoonpano ois nyt sit: Prikaton, 5,5g rullat, Gianelli "Extra V2, 64 suutin ja sit varmaa vp jousi contraspring Athena.
Tarviiks tohon enää kytkimen jousii tai jopa uutta kytkintä?
pzione
Pyörä:
Aprilia SR50 Street
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
2.4.2014 11:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut pzione » 4.4.2014 22:12

Menin jo tilaa uuden vp jousen ja kytkimen jouset.
Mut ku avasin ilmanputsarin se oli ihan öljyssä se "villa" vaihoin väliaikasesti siihen paremman ja nyt kiihtyy ja kulkee erittäin hyvin.
Mitenköhän sit teharin kaa noi kytkimen säädöt?
pzione
Pyörä:
Aprilia SR50 Street
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
2.4.2014 11:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut pzione » 9.4.2014 21:32

Kulkee noilla säädöillä 80 tosin vauhissa ei pääse kovaa ku tehopiiikki tulee vast 8000rpm siks pitäis saada nopeesti toi kytkinpakka auki
Viimeksi muokannut pzione päivämäärä 9.4.2014 22:35, muokattu yhteensä 1 kerran
pzione
Pyörä:
Aprilia SR50 Street
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
2.4.2014 11:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut pzione » 9.4.2014 22:25

Mites jos laitan +1500rpm vp jousen ja +1500rpm kytkin jouset ni nouseeko sit kierrokset +3000rpm?

Hyvä, olit löytänyt tuon muokkaa napin. Voit silti muokata viestiä useampaankin kertaan, jos välteltäis näitä tuplapostauksia?

Haamu
pzione
Pyörä:
Aprilia SR50 Street
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
2.4.2014 11:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut pzione » 19.4.2014 21:25

Miten tuntuu et monilla on ongelmana et ei kiihdy alkuu ja tehopiikki tulee vasta 8000rpm? Onks se vp jousi? Mä tilasin malossin sinisen 105% vp jousen ja tuuletetun kytkinkellon ni selviää alkaako kulkee vai mikä mättää?
pzione
Pyörä:
Aprilia SR50 Street
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
2.4.2014 11:53
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut pzione » 20.4.2014 4:10

Mulla on prikka pois, 4,8g rullat, kaasarin levy pois, tehoputki ja kulkee 35. Ellei sit saa kierroksia 8000rpm sit kulkee 85. Ärsyttävä tyyppivika piaggiossa. TUntuu et vakio putkel kulkee paremmin. Oiskohan pakovastuksil jotain tekemistä tai sit vaa varisäädöt lähinnä kytkin/vaihteet.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista