morgan
onko tos keeway ry6:s rajoitettu cdi?
focceli
Moi! Osaisiko kukaan neuvoa miksi Focukseni vm-06 jossa on vakio mikuni, kuriton alkukäyrä, rullat 5.8g alkaa "röpöttää" ensimmäisen n. kilometrin ajon jälkeen. Alussa kulkee jotain 55-60 km/h (mittariin 70) mut sit alkaa kohta röpötys ihan kuin putkesta...? Ihme kun röpötys jatkuu hetken, vaikka höllää kaasun. Röpötys alkaa aina kun mittari näyttää n.55 ja sen jälkeen huiput 40-45 km/h. Olen kokeillut suuttimia 52, 54, 56 ei vaikutusta, kolmea eri mikunia ja kahta putkea, ei vaikutusta...
focceli
Kumitötteröä olen jo hieman avartanut, auttoi hitusen vetoihin, mut ei röpötykseen, kaikki kolme kaasutinta puhdistettu, osa mp-liikkeessä, ei vaikutusta. Mulla olis kotona viel 62.5 suutin, mut eikö se ole jo vähän iso?
focceli
Olen ryyppyäkin miettinyt, mut käynnistyy hyvin, eikä savuta. Voisikohan syy olla sähköissä, esim. cdi tai puola?
focceli
Tulpan olen vaihtanut 200kilsaa sitten, mut tulpanhattu lienee alkuperäinen, ehkä se 62,5 suutin ja tulpanhattu täytyy kokeilla...
Knokka
- Pyörä:
- Keeway Focus 70cc
Liian iso suutin jos kylmänä tekee tuota röpötystä. Eli toimii käytännös ryyppynä.
morgan
morgan kirjoitti:onko tos keeway ry6:s rajoitettu cdi?
kahta eri valmistajan rajoittamatonta cdi:tä kokeiltu, mutta ei starttaa kummallakaan??
kiiwionlahna
minkäs kokosia rullia kannattaa sisään tunkea kun on ottanut prikan pois ja vaihtanut kurittoman alkukäyrän jotta sais vähän kiihtyvyyttä vielä lisää?
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
Kurittomalla alkukäyrällä 5,8g
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
Yhen kaverin täysin vakioon cpi:hin (sama kuin keeway, keeway topicin suosion vuoksi laitan tänne
) laitettiin toissapäivänä perus tehari virit joten tässä vähän tietoa mitä vaati: rullat laitettiin aluksi 4 grammaiset, vp jousi vakio ja kytkinjousiksi halvasta motoforcen setistä jäykimmät siniset jouset. 60 pääsuutin osoittautui hyväksi. Rullia sai heti alkuun jyrsiä vielä kevyemmiksi, alkaa olla varmaan jo jotku 3 grammaiset ja sais vieläkin keventää. Ilmeisesti tuolla vakiovarilla ei saa oikein millään kierroksia kovin ylös. Vähän jäykempi vp-jousi voisi auttaa. Sitten nuo motoforcen kytkinjouset oli kans liian löysät, malossin jousisetti oli parempi joskin siinäkin jäykimmät vihreät jouset on liian löysät.
Teharihan oli tecnigas trek kun muut oli kaupasta loppu. Äänet on yhtä hiljaiset kuin vakioputkella mutta tehoissa häviää hivenen ainakin tuolle mun gianelli extralle, tosin mulla on kyllä vielä etuna laskettu kansi. Vakio prikka paikallaan kulki tasaisella n. 60 oikeaa.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Leevasd
- Pyörä:
- Yamaha Aerox 08
Keeway Hurricane (toimi radalla ajettaessa normaalisti) lähti laakist käyntii, ajo 15m, paukahti ja sammu. Kipinän antaa putkeen sekä kanteen kokeiltaessa, mutta ei käynnisty, kun tulppa on kiinni. Ainakun tulpan ottaa pois, se on märkä. MIKÄ ON VIKA ?
ja joka viides polkasu bensa suhahtaa putkessa.
Yamaha Aerox ProjektiKeeway osaa myynnissä, YV:tä vain!
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
Tulppa meni.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Leevasd
- Pyörä:
- Yamaha Aerox 08
Kaverin CPI(ramba tietää) sama ongelma. Mutta lähtiki laakista, kun putsasi ylimääräiset metallisilput magneetosta. Pitäs vielä tuo oma jaksaa avata.
Yamaha Aerox ProjektiKeeway osaa myynnissä, YV:tä vain!
Myntsa71
Sakaaali kirjoitti:Moro! Oon ostamassa kaverilta Keewayn projuks ja olis pari kysymystä. Saako vakiokaasarilla säätöihin 70cc pytyn? Ja pystyyko vakioputkella (tyhjennetty tietenkin) ajamaan 70cc kanssa. Myös olisko kenelläkään mitään teharia myydä tähän ja niitä tankoadaptereita ja tankoja ettiskelisin!
Yritin laittaa kuvan tänne liitteenä mutta tiedoSto liian iso.
Anna puh. Numero niin lähetän kuvan!
045-8800592/sami
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Josko kuitenkin kauppoja hoidettaisiin yksityisviesteillä tai Mototallin puolella.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista