ja irrotin pytyn tai siis raotin sitä vain ja kannentiiviste oli ehjä.
Siis mikä ihme tässä nyt mättää...Onko sinulla joku aatteellinen ongelma mikset voi sitä tiivistettä vaihtaa ja irrottaa sitä pyttyä ja kattoa männän ja männänrenkaitten kunnon, vai mikä oikeen on??
Kannattaisi alkaa miettimään sitä jo että:
A) Kannattaako mopo pitää jollei pysty ostamaan kympin tiivistesarjaa
B) Kannattaako täällä kysellä, jollei ole valmis tekemään mitä sanotaan
Teet vaan ittelles järjettömästi lisää töitä kun teet homman juosten kusten. Ei koskaan, (LUE:ei koskaan!) laiteta nestejäähdytteisessä koneessa samaa kannen tiivistettä mikä on siellä ollut, kun pytty avattiin. Oli kyseessä sitten mopo auto tai joku muu. Tulee ongelmia, ja kun ei ne uudet tiivisteet nyt kymppiä enempää maksa, ettei siitäkään voi olla kiinni. Jollain ihmisillä on kummia "mitään ei uusita"-periaatteita, jotka ehkä jossain vanhan mopon/auton tapauksessa on järkeviä, kun uusio-osat on mitä on, mutta taas uuden mopon tapauksessa ei tässä ole mitään järkeä. Neuvominenkin on ihan mahdotonta kunnet tee kunnolla sitä mitä täällä sanotaan. Oletko edes tulppaa vaihtanut nyt siitä mopostas? Ylipäätään luetko edes vastauksia mitä sulle täältä annetaan, vai selitätkö vaan noita juttujasi?
Ota pytty auki, kato mitä tarttet (mäntä? Pytyn hoonaus? Tulppa+tiivisteet) ja tilaa ne. Samalla putsaa karstat pytystä ja kannesta. Laita kiinni ja katto toimiiko nyt oikein, jollei toimi, mietitään lisää. Älä tilaa ennen, kun saat pytyn auki, mitään, kunnet tiiä mitä pitää tilata. Maksat vaan kaksinkertaset postimaksut jos tuleekin jotain mitä tartteekin tilata.
kipinää antaa ja bensaa saa joten mikä voi olla vikana?!
Sulle on pari sivua toitotettu mikä voisi olla vikana...Vaihda nyt ainakin tulppa, ja tsekkaa se pytyn ja männän kunto...Tulppa varmaan ekaksi kannattaa uusia ja koittaa käykö, vaikka joka tapauksessa järkevintä on avata pytty ja vaihtaa se kannen tiiviste ettei parin sadan kilsan päästä, kun olet saanut katteet kasaan, pala kannen tiiviste.
ja antaa tosi hyvän kipinän, mutta voiko siinä olla semmonen vika että mangeetto on löysällä niin antaa välillä kipinää ja välillä ei?!
No, kiristitkö magneeton, tai koititko että onko se löysä?
2 niistä on lämpöanturin mutta ne on ollut aina
Mikset kiinnitä niitä, tai selvitä miksi ne on irti? Ei varmaan noi vesikiertoon vaikuta mitenkään, mutta voisi sytyttää lämpötilavalon niin ei pääsisi ylikuumenemaan kun ymmärtäisi himmata ajoissa.
PS. Isot alkukirjaimet lauseisiin olisi pop.