Tuttu hommasi käytettynä tuommosen muutaman vuoden seisseen -03 SR Di-Techin ja tuli eteen jännä juttu.. mopo käy, kiihtyy ja kulkee tosi hyvin ja normaalisti, mittariin menee n. 45 (gps 41) mutta meno loppuu siiten siihen kuin seinään.
muutama päivä takaperin aukaistiin variaattori siinä valossa, että oltaisiin otettu prikka pois ja kokeiltu josko alkaisi kulkemaan pirteämmin, mutta kappas kummaa? etuvariaattori oli auki nenän allla eikä ole prikkaa ollenkaan, mutta silti kulkee vain 45 kuten vakio.
samassa hötäkässä ruuvailtiin rullakuppikin auki ja rullat oli kuluneet enemmän tai vähemmän kulmikkaiksi eikä enää edes muistuttanut pyöreää niin nekin vaihdettiin samalla aukaisulla uusiin samanlaisiin (vihreät), siltikään ei kulku muuttunut miksikään.
onkos raatilla mitään tietoa miten muuten olisi voitu rajoittaa kun kuitenkin muuten pelaa ihan normaalisti? ruisku ohjelmoitu?
lautasissa tosiaan oli jäljet että hihna nousisi ihan ylös, ehkä 3-4mm reunasta
tähän mennessä vaihdettu tulppa, putsari ja rullat.
pistetään vielä samaan viestiin että mistä löytyy bensamittarin anturin johto kun ei mittari pelaa? mittariston uumenista löytyi yksi irrallinen liitin johon tuli 3 johtoa, mutta mittaristossa ei ollut paikkaa mihin laittaa?
Mersumies on erimies.