S6Roxi
Onko kisasähköistä minkäänlaista hyötyä s6 streetrace kanssa?
Parta779
- Pyörä:
- Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Joona21 kirjoitti:mikä putki olis paras s6 streetrace kans? S6 Pro?
Replicaki varmaan riittää ko valupytty toi, eikä maailman tehokkaimpia.
sp mk II vois olla sit jo pro
It Ain't fast without mixed gas!
Wheelie#
- Pyörä:
- Derbi Te4m 80cc
Mikä olis parempi putki tolle S6 MKII Racing pytylle kun nyt on Yasuni R mahd. alavääntönen.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Mun mielestä on uskomatonta että jengi ei vieläkään ymmärrä, että skoottereissa ei ole "ylä" tai "ala"vääntöjä. Tuolle pytylle tarttet erittäin korkeakiertosen putken, jos haluat saada sen toimimaan kunnolla. Muuten voit suosiolla myydä tuon mulle, niin teen sillä jotain fiksumpaa. Tuon pytyn tehoalue on siellä reilu 12k+rpm kohdilla, joten tarttet putken, jonka tehoalue on myös siellä. Paras putki tuolle on Stage6 R1200, joka minulta löytyy. Jos laitat tuon pytyn kaveriksi jonku "alavääntö"putken, niin tehoja lähtee aivan käsittämätön määrä pois. Et uskokaan, kuinka suuri merkitys on hyvällä putkella (esim. R1200 vs Yasuni R) Jos et meinaa ottaa kaikkia tehoja irti tuosta pytystä, niin suosittelisin, että ostat mieluummin vaikka Stage6 Streetracen, jolloin tuo sun nykyinen putki voisi jopa jotenkin toimia, vaikka silloinkaan tuskin toimii hyvin. Ymmärrä, että putken ja sylinterin tehoalueiden on vastattava toisiaan, muuten homma karkaa käsistä.
Wheelie#
- Pyörä:
- Derbi Te4m 80cc
olen ajattellutki S6 R1200/1400 Putkia.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
R1200 on suunniteltu tuolle pytylle. Itselläkin se, itse vain odottelen että pytty saapuisi huomenna....
Mutta ei noita putkia voi "alavääntöisiksi" sanoa. Kannattaa kattoa mototallin puolelta. Parhaita putkia on varmasti R1200, Yasuni C16.
Wheelie#
- Pyörä:
- Derbi Te4m 80cc
Mutta kumpi se sitten olisi parempi C16 vai R1200, itse kummiskin tuolla mopolla keulin. joillaki näkyny Giannellin Extraa samantehosen tekniikan kanssa mutta sitä nyt en kyllä osta.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Joona21 kirjoitti:mikä putki olis paras s6 streetrace kans? S6 Pro?
Itse ajoin Replicalla ja repi varsin kiitettävästi. PRO on kuitenkin vielä hieman tehokkaampi, joten sellainen tuon pytyn kaveriksi niin toimii hyvin.
VictorH
- Pyörä:
- Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Riippuu mitä haluat. Vauhtia? Leikkimistä?
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
S6 Pro:ta suosittelen kans, hyviä kokemuksia löytyy täältäkin (ko. putkella varustetulla skoban omistaneena suosittelen). Vauhtia löytyy, melko helppo saada säätöihin ja leikkiminen onnistuu mahtavasti.
|LarZu|
- Pyörä:
- Ducati Hypermotard 821
Kertokaapa arvon toverit että mikäs mättää roxissa:
Mopo lähtee hienosti käyntiin eka polkaisulla, vastaa kaasuun hienosti jne. Kiertää rengas ilmassa "tappiin asti".
Ongelma: Kulkee 34km/h gps:n mukaan. Alkuun kiihtyy hyvin mutta sitten jää kierrokset matelemaan turhan alas eikä "jaksa" mennä enempää.
Variaattoriin on vaihdettu stage6 medium jousi ja kytkin on vaihdettu myös uuteen RMS:n valmistamaan.
3-4g rullia kokeiltu myös eikä siltikään kierrokset eikä huiput nouse.
Tekniikka: stage6 sport 50cc + stage6 pro replica.
Sähkövikaa en epäile sillä sen verran hienosti kiertää paikallaan. Heti kun on vähän vastusta päällä (n. 90kg) niin ei liiku minnekkään. Jos jollain on samaa ongelmaa niin vihjeet otetaan vastaan ilomielin!
Eri kaasutinta kokeiltu eikä vika poistu! Epäilen siis että vika on edelleen variaattorin puolella.
Ennen kyllä saanu kaikki roxit suorastaan lentämään mutta tämä tapaus on melko laama! Kyseessä siis huollossa oleva yksilö scootzstoressa.
"LarZuhan on kiistatta Mototin eeppisin mies"
http://www.scootzstore.fi/
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
Tuo voisi johtua väärästä hihnasta eli liian pitkästä, kapeasta, leveästä tai lyhyestä.
Jos on joku muu kuin vakiohihna niin kannattaa kokeilla vakiota.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Ja minun mielestä liian löysä vastapainejousi.. juuri tuota samaa minulla tehnyt kun jousi on ollut liian löysä.
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
Sekin, mutta jos oikein ymmärsin niin LarZu oli vaihtanut uuden.
Voi kyllä olla että tuo medium on kanssa liian löysä, mulla piti jo kurittomana olla medium, muuten ei toiminut vaan millään.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
Jep mäkin luulisin että liian löysä vastapaine jousi,eli joko stage 6 hard tai malossin punanen.Rullat varmaa ois hyvät jostai 3.5-4.0 gr?
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista