hebo-
katoin sitäkin että melko vähän siellä kyllä sitä on mutta se siis kuitenki käy ja ku vaa painaa kaasua nii alkaa rätisee siellä jotku sähköt ja sammuu
tupe15
- Pyörä:
- Aprilia SR 50 Racing -99
No kannattaa kokeilla laittaa lisää bensaa, sillä saattaa vain olla siitä kiinni.
Jipp0
- Pyörä:
- Orange 224
Jos joku ois halukas myymään vanhemman mallin sr-vanteita minulle, iskekööt minulle YV:tä
http://www.motot.net/talli/kayttaja/54922
hebo-
tietääkös kukaa et meneekö -05 neo's
in kone SR www -97 ilman mitää rungon muunteluja? Kaikki sähköt tulee siis nössista kaikkine bokseinee. nössissähä on kans(?) minarelli jote ite luulisin et menis mut jos joku tietää nii sanoo. mites sitte takvanteen kans?
-|Jamppa|-
kertokaas mulle paljon teidän särät kulkee kun on prikka poistettu?? kun mulla se ei mene kun sen 55 joten luulen et siinä on joku kuri vieläkin jossain,tietty putki on nyt vaihdettu metrakit streettiin ja sillä se menee 60-65..
juuge
Joo o... on ittellä just tollanen Aprillia Sr racing 50cc. vuosimallia 2003 . ja ruisku toimii. mäntä vaihettu samoin tiivisteet ja kaikki pitäs toimia mutta ei vittu lähe käyntiin.. joo ja ilmaa saapii . ei edes yritä käyntiin...kipinä tulee pensaa ja ilmaa saa puristuksia on ei helvetti... joo ja 40 000 ajettu
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Jipp0 kirjoitti:Jos joku ois halukas myymään vanhemman mallin sr-vanteita minulle, iskekööt minulle YV:tä
Samaa juuri hokasin tulla sanomaan.
Eli yv:tä rohkeesti vaan! (=
tupe15
- Pyörä:
- Aprilia SR 50 Racing -99
-|Jamppa|- kirjoitti:kertokaas mulle paljon teidän särät kulkee kun on prikka poistettu?? kun mulla se ei mene kun sen 55 joten luulen et siinä on joku kuri vieläkin jossain,tietty putki on nyt vaihdettu metrakit streettiin ja sillä se menee 60-65..
itellä prikka paikallaan ja metrakitin tehari ja rullia vaihettu kevyemmäks, kulkee lähemmäs 60.. prikattomana menee yli 80km/h
juuge kirjoitti:Joo o... on ittellä just tollanen Aprillia Sr racing 50cc. vuosimallia 2003 . ja ruisku toimii. mäntä vaihettu samoin tiivisteet ja kaikki pitäs toimia mutta ei vittu lähe käyntiin.. joo ja ilmaa saapii . ei edes yritä käyntiin...kipinä tulee pensaa ja ilmaa saa puristuksia on ei helvetti... joo ja 40 000 ajettu
Meinaako se lähtä ollenkaan käyntiin, silleen että käynnistyy mutta sammuu heti? Jos tekee niin voipi olla tulppa paskana. Mulla kohta ajettu se 40000 ja hyvin lähtee viel pakkasillakin käyntiin
on siis kaasarimalli.
ardie91
- Pyörä:
- Mummokonkeli =(
John kirjoitti:Mihis teholukemiin pääsis näillä vireillä;
-polinin sportti 50cc pytty
-dellorto 17,5 kaasutin ja powerfiltteri
-tecnigas tek putki
-polinin kisavariaattorilla
-dopplerin kisakytkimellä ja jäykemmillä kytkinjousilla
Kun tuolla scooter-attackissa lukee että päästäisiin 6-7 bhpn lukemiin polinin pytyllä, pitääkö tämä paikkansa? Sekä näillä virityksillä tarpeaksi keveillä rullilla eihän kevariveroja pitäisi tulla, kilvethän voi tosin lähteä. Eli keuliiko esim alle neljän gramman rullilla kaasusta?
Edittiä: oisko mtn järkee 19mm kaasuttimella?
Sanoisin että ei keuli "kaasusta" noilla vireillä.
Asia kunnossa !
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
John kirjoitti:-powerfiltteri
Kun tuolla scooter-attackissa lukee että päästäisiin 6-7 bhpn lukemiin polinin pytyllä, pitääkö tämä paikkansa? Sekä näillä virityksillä tarpeaksi keveillä rullilla eihän kevariveroja pitäisi tulla, kilvethän voi tosin lähteä. Eli keuliiko esim alle neljän gramman rullilla kaasusta?
Edittiä: oisko mtn järkee 19mm kaasuttimella?
Powerfiltteri vaihtoon, laita mielummin vaikka joku vaahtisputsari (s6 double layer, pipercross..). Sopivilla rullilla kiihtyy ja kulkee parhaiten, joten jos lähdet alle neljästä grammasta suoraan, raiskaat konettasi. Mielummin laitat vaikkapa 5.5g ja lähdet niistä sitten säätämään. 17.5mm on ihan jees.
Meezan
- Pyörä:
- -99 Trekker , -00 SF2
Moi!
Mulla ois tuommonen -00 nestejäähy rilli Morinin koneella. Oon kuullu vähän huhua että tuo minarellin pytty menis tuohon ja siten saisi sitten minarellin putkie tuohon? Ja nyt on pytyn vaihto edessä ku mäntä kulunu ja se vakio pyttykin vähä kulunut. Että kyssäri on että pitääkö tämä paikkaansa???
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
Meneekö muut stongat sellaisenaan aprilia sr racingin adapteriin?
EDIT ja minkä kokoinen suutin tuossa on vakiona? ja minkäkokoinen kannattais olla teharin kanssa? Kyseessä siis Aprilia SR Racing 2001
raptor
eiks normi stongat ole ulkohalk 22.2 mm, mittailemaan siis..
kysymys. ostin SR 50 Replicaan uudet hiilikuituläpät, jäävät millin- puoltoista raolleen läppärungosta, onko normaalia? haittaako mitään?.. kiitos tiedosta jo etukäteen
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
raptor kirjoitti:eiks normi stongat ole ulkohalk 22.2 mm, mittailemaan siis..
kysymys. ostin SR 50 Replicaan uudet hiilikuituläpät, jäävät millin- puoltoista raolleen läppärungosta, onko normaalia? haittaako mitään?.. kiitos tiedosta jo etukäteen
ei varmaankaan käy kunnolla ku on raollaan. koita kääntää ne läpät toisinpäin ja puhista alukset jos ne laskis sen verran että menee kii
raptor
kiitokset *kääntälle* nyt on läpät *tiiviit* ja isompi suutin(92) kehissä + gianellin tehari, tuntuu toimivan ja kulkeekin paremmin...
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista