Piaggio NRG PureJet

Akce
Liittynyt:
14.8.2007 20:54

ViestiKirjoittanut Akce » 18.5.2008 15:15

Onkos joku vaihtanu toho mäntää? Et onko iha normaali homma vai onko tossa jotai erillaista ku o ruisku?
Ja minkä kokoset tos o jarrupalat?
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 18.5.2008 21:38

Akce kirjoitti:Onkos joku vaihtanu toho mäntää? Et onko iha normaali homma vai onko tossa jotai erillaista ku o ruisku?
Ja minkä kokoset tos o jarrupalat?
Ei ole eroa männän vaihdossa vrt. kaasarin mopoon.
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 18.5.2008 23:30

Axu- kirjoitti:
Akce kirjoitti:Onkos joku vaihtanu toho mäntää? Et onko iha normaali homma vai onko tossa jotai erillaista ku o ruisku?
Ja minkä kokoset tos o jarrupalat?
Ei ole eroa männän vaihdossa vrt. kaasarin mopoon.


Kyllä männänvaihto eroaa jonkun verran kaasarimallista. Eli joudut irrottaan kannesta ne ruiskuyksiköt ja piuhat jne irti, että saat kannen poissa paikoltaan. Katteet melkeen pakko irrottaa. Ja toki nesteet pitää laskea poissa jne.
TheVähis
Liittynyt:
30.3.2008 9:22

ViestiKirjoittanut TheVähis » 19.5.2008 10:00

Onko kukaan käyny säätään ruiskutusta purejettiinsa? meinaan että rupeeko ne säätämään liikkeessä sitä?
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 19.5.2008 15:51

Raipe54 kirjoitti:
Axu- kirjoitti:
Akce kirjoitti:Onkos joku vaihtanu toho mäntää? Et onko iha normaali homma vai onko tossa jotai erillaista ku o ruisku?
Ja minkä kokoset tos o jarrupalat?
Ei ole eroa männän vaihdossa vrt. kaasarin mopoon.


Kyllä männänvaihto eroaa jonkun verran kaasarimallista. Eli joudut irrottaan kannesta ne ruiskuyksiköt ja piuhat jne irti, että saat kannen poissa paikoltaan. Katteet melkeen pakko irrottaa. Ja toki nesteet pitää laskea poissa jne.
Njaa-a...Ite en ikinä ottanu niitä letkuja/piuhoja irti paitsi silloin kun piti vaihtaa koko kansi. Mulla ainaki taittu komiasti sivuun se kansi ja sitte sai suoraan pytyn nostettua pois.
Akce
Liittynyt:
14.8.2007 20:54

ViestiKirjoittanut Akce » 19.5.2008 16:23

TheVähis kirjoitti:Onko kukaan käyny säätään ruiskutusta purejettiinsa? meinaan että rupeeko ne säätämään liikkeessä sitä?

Mulle sääti, mutta ne sano että en saa kertoo, että ne teki sen. Sain aika kovasti kinuta ja perustella että miks se pitäs tehä.
Pikapesu
Liittynyt:
8.7.2007 0:42

ViestiKirjoittanut Pikapesu » 19.5.2008 16:27

Ja nyt sä olit reilu ja kerroit. :D
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 19.5.2008 20:49

Akce kirjoitti:
TheVähis kirjoitti:Onko kukaan käyny säätään ruiskutusta purejettiinsa? meinaan että rupeeko ne säätämään liikkeessä sitä?

Mulle sääti, mutta ne sano että en saa kertoo, että ne teki sen. Sain aika kovasti kinuta ja perustella että miks se pitäs tehä.


Jos oot prikat ottanu pois ja sanot, että ei kiihdy ku jää röpöttämään koska tota ruiskua pitäs päivittää niin saattaapi olla, että päivittävät.
Mulla ainaki päivitti ihan nukisematta.
TheHepa
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.5.2007 22:36

ViestiKirjoittanut TheHepa » 19.5.2008 20:58

Riippuu kyllä suuresti huoltoliikkeestä.
Mylleri
Liittynyt:
20.5.2008 16:10

ViestiKirjoittanut Mylleri » 20.5.2008 16:17

Kesä tulee ja haluu tyyppaa kovempaa... Mikä ratkaisu? Pyörähän on vakio..
Kuullu oon et yli 85 km/h prikkattoman, ei paha. Kenelkää kokemuksia varin prikan "lyhentämisestä" tai ohuemmasta sellaseista jol sai vauhtii siihen 60-70km/h??
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 20.5.2008 17:30

Mylleri kirjoitti:Kesä tulee ja haluu tyyppaa kovempaa... Mikä ratkaisu? Pyörähän on vakio..
Kuullu oon et yli 85 km/h prikkattoman, ei paha. Kenelkää kokemuksia varin prikan "lyhentämisestä" tai ohuemmasta sellaseista jol sai vauhtii siihen 60-70km/h??


Kui et sit samantien ota kokoprikkaa jos yli 65 haluat sen kulkemaan ?
Ja mulla oli 2 prikkaan ja mopon kun sain, niin oli vaan toinen ja kulki sen 60-65.
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 21.5.2008 10:37

Noniin, eilen tuli b-kortti. Nyt vois laitella pinokkion kuntoon ja myyä poijes. Seissyt raukka autotallisa puoli vuotta :´( Kaasaria metästään..
Akce
Liittynyt:
14.8.2007 20:54

ViestiKirjoittanut Akce » 23.5.2008 19:36

Mikä tos mun skodes on ku ei lähe käyntii? Antaa kipinää ja startti pyörii mut ei inahakkaa sillee et lähtis. Se on seissyt noin 2 vk ja sitä enne se toimi iha hyvi, paitsi et joskus ei lähtenyt käyntii, mutta aina sai kyllä lopulta startattua. Ajettu on 17tkm eikä vaihettu mitää moottorii:D
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 23.5.2008 22:52

Jos ennen seisontaa on toiminu ni kyllä se nytki pyörimään pitäs lähtee. Anna vaikka useempaan kertaan paineistaa ruisku ja sitten vasta koitat startata.
http://www.motot.net/galleria/34102
Akce
Liittynyt:
14.8.2007 20:54

ViestiKirjoittanut Akce » 24.5.2008 0:49

Ei oo auttanu.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista