Kymco Agility

Wolvy
Pyörä:
Kymco Agility Fat -09
Liittynyt:
22.10.2009 21:43

ViestiKirjoittanut Wolvy » 13.4.2010 22:10

Kipnoob kirjoitti:Tos ylempänä kysyit(?) tosta et keuliiko, niin kyllä se pari metriä saattaa päästä 5g rullil.


Itseasias tänään ku koitin vakiorullil ainoastaa cdi ohitettu ni paikaltaa ku nosti ja lähti ni saa iha hyvi
Kipnoob
Pyörä:
Kymco Agility -07
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.12.2008 1:12

ViestiKirjoittanut Kipnoob » 14.4.2010 0:06

Wolvy kirjoitti:Itseasias tänään ku koitin vakiorullil ainoastaa cdi ohitettu ni paikaltaa ku nosti ja lähti ni saa iha hyvi

Ei kyllä itellä lähe sit millöö.. Mut kertokee nyt joku et mitä vp-jousta sinne kannattaa lykätä 5g rullien kans? =D
Parantainen
Liittynyt:
15.4.2010 13:43
Onkelema

ViestiKirjoittanut Parantainen » 15.4.2010 13:54

"ViestiKirjoittanut ropsu 7.9.2008 0:28
Ongelma: Kymco käynnistyy polkimella lähes aina ekalla, kylmänä aamulla sekä kuumana päivänä ajon jälkeen... Sähköstartilla ei sit millään. startti pyörittää moottoria nopeasti, mutta ei käynnisty, ei edes "lupaa". Akku on melko uusi ja täyteen ladattu. "

Mulla on samanlainen ongelma, ilmeni toissapäivänä kun mopo oli kaatunut pihassa oikealle kyljelleen ja oli siinä noin 15min. No nostin pystyyn ja olin normaalisti lähdössä niin ei vain per*ele käynnisty. Ei napista eikä polkimesta. Kipinää saa, myös bensaa. Mutta ei edes lupaa vaikka kuinka sahaa.. Kokeiltu eri tulpilla. ym ym.. Mitään vihjeitä? Että mistä tota vikaa kannattais lähtee etsimään. Agi nyt purettuna palasiksi.
jokke 20
Liittynyt:
17.1.2010 18:38
kymco agility

ViestiKirjoittanut jokke 20 » 16.4.2010 16:31

moi, onko kymco agility fat 50 hyvä moposkootteri, miten sitä saisi viritettyä silleen että kulkisi noin. 60 km? onko siitä helppo vaihtaa suutin ?
yamaha dt 50 08
Hibedihou
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing '07
Paikkakunta:
Stadi, Meltsi
Liittynyt:
23.7.2008 22:12

ViestiKirjoittanut Hibedihou » 17.4.2010 14:08

Joo mullakaan ei toi sähköstartti toimi, mut veikkaisin akun olevan liian tyhjä.

Sitten varikopassa kilisee joku osa, ja koitin tutkiskella, ni en keksiny muuta kuin kiksin tai sit prikka, mut en saanu kilinää loppumaan vaikka kokeilin niitä liikutella? Mitään tietoa kellään ?

Multa on toi CDI-kuri pois, mut haluisin hippasen lisää vauhtii, oisko kellää mitää suhtkoht iisii tapaa?
jou
Matas
Pyörä:
Keeway Matrix
Paikkakunta:
Kuhmo
Liittynyt:
12.10.2008 18:05

ViestiKirjoittanut Matas » 17.4.2010 15:40

Hibedihou kirjoitti:Joo mullakaan ei toi sähköstartti toimi, mut veikkaisin akun olevan liian tyhjä.

Sitten varikopassa kilisee joku osa, ja koitin tutkiskella, ni en keksiny muuta kuin kiksin tai sit prikka, mut en saanu kilinää loppumaan vaikka kokeilin niitä liikutella? Mitään tietoa kellään ?

Multa on toi CDI-kuri pois, mut haluisin hippasen lisää vauhtii, oisko kellää mitää suhtkoht iisii tapaa?

Prikka pois ;)
http://www.motot.net/talli/kayttaja/82786
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 17.4.2010 16:24

Hibedihou kirjoitti:
Sitten varikopassa kilisee joku osa, ja koitin tutkiskella, ni en keksiny muuta kuin kiksin tai sit prikka, mut en saanu kilinää loppumaan vaikka kokeilin niitä liikutella? Mitään tietoa kellään ?



Todennäkösesti se startin hammasratas sielä kilisee variaattorin etulautasta vasten. Se pääsee aika helposti liukuun ulos sieltä kolostaan, koita vaan painaa se paikalleen :D.
käsinukkemestari
Liittynyt:
24.3.2010 23:38

ViestiKirjoittanut käsinukkemestari » 17.4.2010 23:13

Miten saisin agin kulkemaan n.55 muuten kuin vaihamalla prikkaa?
Hibedihou
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing '07
Paikkakunta:
Stadi, Meltsi
Liittynyt:
23.7.2008 22:12

ViestiKirjoittanut Hibedihou » 17.4.2010 23:44

Matas kirjoitti:
Hibedihou kirjoitti:Joo mullakaan ei toi sähköstartti toimi, mut veikkaisin akun olevan liian tyhjä.

Sitten varikopassa kilisee joku osa, ja koitin tutkiskella, ni en keksiny muuta kuin kiksin tai sit prikka, mut en saanu kilinää loppumaan vaikka kokeilin niitä liikutella? Mitään tietoa kellään ?

Multa on toi CDI-kuri pois, mut haluisin hippasen lisää vauhtii, oisko kellää mitää suhtkoht iisii tapaa?

Prikka pois ;)

Sitä on kokeiltu, mut ei tullu mitää vaikutusta? :O vai oonkohan ottanu sitten jotain ihan väärää pois? :o
Antakaa ohje tai sit kuvalliset et varmasti tajuu.
jou
tsdt
Pyörä:
sm125-10 (myynnissä rempattuna)
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
12.4.2009 20:29

ViestiKirjoittanut tsdt » 18.4.2010 9:28

käsinukkemestari kirjoitti:Miten saisin agin kulkemaan n.55 muuten kuin vaihamalla prikkaa?


Eikös se about 55 kulje ku ohitat CDI:n rajottimen.
MYYNNISSÄ Husqvarna SM 125 KONEREMPATTUNA
Saveniuz
Pyörä:
Trekker '00
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.3.2010 22:42

ViestiKirjoittanut Saveniuz » 18.4.2010 20:53

Mites tuon CDI-Boksin kurin saisi järkevimmin pois? Sama kikka kuin parissa muussa, eli poralla reikä tiettyyn kohtaan? Ja tällä siis saisi n.55 kulkemaan kuten tossa ylhäällä mainittiin (prikan poiston ohella)? Kaverin puolesta kyselen.
Hibedihou
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing '07
Paikkakunta:
Stadi, Meltsi
Liittynyt:
23.7.2008 22:12

ViestiKirjoittanut Hibedihou » 18.4.2010 22:21

Saveniuz kirjoitti:Mites tuon CDI-Boksin kurin saisi järkevimmin pois? Sama kikka kuin parissa muussa, eli poralla reikä tiettyyn kohtaan? Ja tällä siis saisi n.55 kulkemaan kuten tossa ylhäällä mainittiin (prikan poiston ohella)? Kaverin puolesta kyselen.

Ite ihan stendarilla ja puukolla otin ku tarkkaa kohtaa en tienny.
Mutta joo, nyt ois taas Kyllikissä jotain vialla, hyytyy ihan törkeesti siinä 20km/h paikkeilla eikä meinaa millää kiihtyy ? :o katoin ilmanputsarin letkut ja variaattorin mutten löytäny mitää?
jou
Wolvy
Pyörä:
Kymco Agility Fat -09
Liittynyt:
22.10.2009 21:43

ViestiKirjoittanut Wolvy » 20.4.2010 15:16

Saveniuz kirjoitti:Mites tuon CDI-Boksin kurin saisi järkevimmin pois? Sama kikka kuin parissa muussa, eli poralla reikä tiettyyn kohtaan? Ja tällä siis saisi n.55 kulkemaan kuten tossa ylhäällä mainittiin (prikan poiston ohella)? Kaverin puolesta kyselen.


Sulatat sielt liittimie vastasest pääst sytkäril sitä massaa ja raavit jollai puukol tai ruuvaril sitä edest, sen on melkee kiinni siin reunas. Ko. operaatio jälkee 52gps vauhdit et ei se nyt kauhee hurjii kulje, alamäkee saattaa tulla lämpimän tsägäl 55
kkonari
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.9.2006 19:42

ViestiKirjoittanut kkonari » 20.4.2010 16:40

Siellä siis vaan joku johto joka katkaistaan? Jos näin niin siihenhän on helppo iskee väliin kytkin niin saa tarvittaessa rajottaa :D Mites jos siihen iskin vielä jonkun vastuksen lisäks?
Wolvy
Pyörä:
Kymco Agility Fat -09
Liittynyt:
22.10.2009 21:43

ViestiKirjoittanut Wolvy » 21.4.2010 0:34

kkonari kirjoitti:Siellä siis vaan joku johto joka katkaistaan? Jos näin niin siihenhän on helppo iskee väliin kytkin niin saa tarvittaessa rajottaa :D Mites jos siihen iskin vielä jonkun vastuksen lisäks?


Joo, musta johto lähellä sitä reunaa katkastaan (liittimien vastaisella puolella, ei samalla). En siit vastuksesta tiedä mut normi On-Off kytkin johdol molempii päihin sitä CDI-rajottimen johtoa kiinni ni pelitti se rajotus :P. Testattu on. (Toisaalt, pelkän CDI ohittaminen ei nosta niin paljoa vauhtia että kytät siitä valittais tietääkseni :P)

Hibedihou kirjoitti:Multa on toi CDI-kuri pois, mut haluisin hippasen lisää vauhtii, oisko kellää mitää suhtkoht iisii tapaa?[
Prikka pois ;)
Sitä on kokeiltu, mut ei tullu mitää vaikutusta? :O vai oonkohan ottanu sitten jotain ihan väärää pois? :o
Antakaa ohje tai sit kuvalliset et varmasti tajuu.


Siis, laitas nyt se prikka sinne takas jos oot sielt jonku ottanu pois eikä vauhti noussu :D. Se prikka on kiinni siinä holkissa minkä päällä rullakuppi jne on. Holkkia sorvaamalla/vaihtamalla sen rajottavan osan pois saa sen kulkemaa. Aikasemmi ku puhuit tost kilinästä ni mitä luultavimmin johtuu siitä että oot ottanu sielt sen väärän prikan pois :D Täs viel kuvaa siit holkist: http://www.gusdeluxe.info/canon2.jpg <--- Vasen rajoitettu, oikea puoli rajoittamaton

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista