Piaggio NRG Power DD / DT

janne2209
Liittynyt:
7.10.2008 17:19

ViestiKirjoittanut janne2209 » 1.6.2010 10:58

ois prikaton -08 NRG josta otettu se messinkilevy poies ja jossa ois nyt kiinni 68 suutin, mutta syö nii sairaana nyt kesällä sillä suuttimella nii mikä ois kesäksi parempi suutin joka vähentäs tota bensan syöntiä, tuo 68 lyöty nimittäin kiinni joskus tammi helmikuussa?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 1.6.2010 11:15

58/60 on hyvä suutin.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Jesdd
Pyörä:
Aprilia SX -07
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.9.2009 16:31

ViestiKirjoittanut Jesdd » 1.6.2010 13:17

Mulla käy laihalla vielä 65 suuttimella ilman messinkilevyä o.O

E: Mistä muuten kannattaa alottaa vian etsimine kun keula klappaa?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 1.6.2010 18:46

Tuntuu, että sulla ei ole millään tavalla kunnossa se kone. :)

Toi keulan väljyys on ominaisuus paljon ajetuissa peleissä, etuhaarukan puslat kuluvat ja sisäputki pääsee heilumaan. Toinen syy voi olla löysällä olevan ohjauslaakeri etuhaarukan yläpäässä.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Jesdd
Pyörä:
Aprilia SX -07
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.9.2009 16:31

ViestiKirjoittanut Jesdd » 1.6.2010 19:16

Niihän tuo tuntuu... ;) No pitää ainaki kattoa tuo yläpää.
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 2.6.2010 21:41

Paljonko pitäs prikkaa hioa jotta nopeus ois max. 65? Nii ja tecnigas next r sekä malossi multivari kiinni.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 3.6.2010 12:00

Eikö se mene jo 65 prikallisena.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 3.6.2010 14:19

Nyt menee 55 prikan kanssa eikä kehtaa huudattaa enempää. Kuinka viisas idea olisi ottaa se pois ja laittaa vaikka vakio vp-jousi jotta huippunopeus tippuisi vähän?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 3.6.2010 15:53

Ei onnistu, ainoa keino on laittaa vakioputki ja hioa prikkaa et menee 65.

Kiekkarajoitinta ei kannata kyllä laittaa, sillä se puottaa tehoja sen verran rajusti, että kiihtyminen voi olla samaa luokkaa vakioputken kanssa.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
janne2209
Liittynyt:
7.10.2008 17:19

ViestiKirjoittanut janne2209 » 3.6.2010 17:40

Shape kirjoitti:58/60 on hyvä suutin.


löin ton 60 kiinni. nyt hyytyy täyskaasulla eli neulansäätö ainakin tähän alkuun edessä. mistä tietää että missä vaiheessa kannattaa säätää neulaa vai ostaa isompi/pienempi suutin? vai kannattaako jokasen suuttimen kohalla käydä nuo säätöoperaatiot läpi ja kattoa sitä kautta sitten että mikä toimii parhaiten?
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 3.6.2010 19:38

janne2209 kirjoitti:
Shape kirjoitti:58/60 on hyvä suutin.


löin ton 60 kiinni. nyt hyytyy täyskaasulla eli neulansäätö ainakin tähän alkuun edessä. mistä tietää että missä vaiheessa kannattaa säätää neulaa vai ostaa isompi/pienempi suutin? vai kannattaako jokasen suuttimen kohalla käydä nuo säätöoperaatiot läpi ja kattoa sitä kautta sitten että mikä toimii parhaiten?


Kaasun ollessa auki noin :

1/8 ( tyhjäkäynti ): jouto- ( tyhjä) käyntisuutin , seosruuvi, kaasuluistin leikkaus.

1/8-1/4 : joutokäyntisuutin , seosruuvi, neulasuutin, neulan asento.

1/4-3/4 : kaasuluistin leikkaus, neulan asento ( missä lovessa ).

3/4-täysi kaasu : neulan asento, pääsuutin, tehosuutin.

Täyskaasu : pääsuutin , tehosuutin.
janne2209
Liittynyt:
7.10.2008 17:19

ViestiKirjoittanut janne2209 » 3.6.2010 21:30

l000l kirjoitti:
janne2209 kirjoitti:
Shape kirjoitti:58/60 on hyvä suutin.


löin ton 60 kiinni. nyt hyytyy täyskaasulla eli neulansäätö ainakin tähän alkuun edessä. mistä tietää että missä vaiheessa kannattaa säätää neulaa vai ostaa isompi/pienempi suutin? vai kannattaako jokasen suuttimen kohalla käydä nuo säätöoperaatiot läpi ja kattoa sitä kautta sitten että mikä toimii parhaiten?


Kaasun ollessa auki noin :

1/8 ( tyhjäkäynti ): jouto- ( tyhjä) käyntisuutin , seosruuvi, kaasuluistin leikkaus.

1/8-1/4 : joutokäyntisuutin , seosruuvi, neulasuutin, neulan asento.

1/4-3/4 : kaasuluistin leikkaus, neulan asento ( missä lovessa ).

3/4-täysi kaasu : neulan asento, pääsuutin, tehosuutin.

Täyskaasu : pääsuutin , tehosuutin.


eli sittenkö neulasta loppuu lovet nii kandee harkita isompaa suutinta =D ? pitää katella tuota neulaa täsä et mite lähtee sujuun sen säätämine
Jyrsija
Pyörä:
Piaggio NRG power dt 06
Liittynyt:
13.9.2009 21:47

ViestiKirjoittanut Jyrsija » 7.6.2010 18:49

Putkesta menee se putki jonnekki koneeseen tai jonnekki? se jonka ottaa pois nii tulee äkäsemmät äänet nii jos sitä pitää pois sillee et löystää vaa niitä ruuveja nii haittaako se paljonki että meneeko kone paskemmaks tai mitä? mutta nopeuttahan se ei ainakaa mulla tuonu yhtää..
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 7.6.2010 23:34

Haittaa se, pakokaasut pääsee vuotamaan, virtaukset muuttuu, äänet kovenee, SAS sulaa. Eli älä vain löysää sitä.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
t0ki
Paikkakunta:
KRS
Liittynyt:
9.11.2007 18:31

ViestiKirjoittanut t0ki » 8.6.2010 23:18

Moi.

Mitä vikaa mun siskon skootterissa vois olla, se ei lähde millään enää sähköstartista... polkimella kyllä lähtee kun hetkenaikaa polkee ja kovaa.
Me ostettiin se just, hän on vaan ajanu sillä about 300km. Ja kun me ostettiin niin se kyllä meni käyntiin kun sitä veivas, mutta ei se hyvin käyntiin lähtenyt.

Moottori kyllä käy ympäri. Ja ei oo väliä jos kone on lämmin tai sitten kylmä ei vi*ullakaan lähde käyntiin.
Akku on uusi, oon puhdistanu kaasuttimen sekä ilmafiltterin.

Missä on vika?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista