Uusilla läpillä ei oikeastaa vaikutusta. Kompressorin kanssa kun ränkläsin ni sain hetkeks käyntii. Laitoin oainemittarin kompuran letkun päähän ni sain 0,5bar vaikka kuinka starttas. Eli oiskohan vika nyt sit siinä kuitenkii, ihmetyttää vaa et mikä siit kompurastvoi mennä??? Voiks se rulla kulua niin paljo ettei liikuta mäntää tarpeeks?
Kompressorin männänrengas voi olla esimerkiksi kulahtanut tai muuten mennyt väljäksi. Tai sitten o-rengas mennyt rikki. En ole itse ilmakompuraa joutunut avamaan, mutta kompuran mekaniikan tietäen näitä veikkaan. Paras varmaan ottaa pöydälle ja katsoa onko mitään tehtävissä vai joutuuko ostamaan uuden kompressorin. Toivottavasti ei, nimittäin ovh. alkaen toista sataa...
Oli mulla se pöydällä palasina ja vaihoin o renkaan siihen. Mäntäki tuntu olevan aika nafti vielä, ei vaikuttanu väljältä. Kattelin videoita ni täytyy testata vuotaako se sylinteri siinä.. Joo menee budjetti aika rankasti yli jos uus pitää ostaa, tulee muuten nettimoton kallein ditekki
Tein joo, vuoti kun seula. Purin jopa sen prässätyn pään siitä auki ja käänsin sen pyöreän levyventtiilin toisin päin kun oli kulunu ni sain jo 0,5 bar lisää painetta ja lähti pari kertaa käyntiiki mut tosi huonosti. Elikkä luulis että vika on viimeinki paikallistettu!
No nyt on uus kompura ja purkuosana löyty orkkis bensapumppuki. Lähti käyntii ku hetken sahas ja otti jenkaa yms kunnes laskin tyhjäkäynnille. Hetken kävi tyhjää ja sit sammu, taas sahaamalla käyntii ja sama juttu. Kolmatta kertaa ei enää lähteny. Voisko noi tulpat olla kastunu liian monta kertaa ja olla entisiä?huomen haen viel varuiks tulpanjohtoa ja hatun.
Nonii nyt on taas uus tulppa ja johto. Vikakoodeja löyty kaikki muut paitsi 1, 11, 16 ja 18. Tosin aika ihmeellisen monta, oisko ecu sit sanonu sopimuksen irti... Lähti kuitenki hirveen sahaamisen ja houkuttelun avulla käyntii ja pelas hienosti hetken aikaa kunnes loppu Veto ja ei kiertäny enää just yhtään, sitte huomasin että injection chek valo vilkkuu ja sammutin. Valo vilkkuu nyt aina kun kääntää virrat??
Mtottti kirjoitti:Nonii nyt on taas uus tulppa ja johto. Vikakoodeja löyty kaikki muut paitsi 1, 11, 16 ja 18. Tosin aika ihmeellisen monta, oisko ecu sit sanonu sopimuksen irti... Lähti kuitenki hirveen sahaamisen ja houkuttelun avulla käyntii ja pelas hienosti hetken aikaa kunnes loppu Veto ja ei kiertäny enää just yhtään, sitte huomasin että injection chek valo vilkkuu ja sammutin. Valo vilkkuu nyt aina kun kääntää virrat??
Selviski toi valon vilkkuminen, oli kaasuläpän liitin lähteny vähän irti. Eipä kyllä käyntii lähde silti taas...