Se vakiopytty on tosiaan niin tuhnu ettei nämä kulje millään teharilla juuri kuuttakymppiä lujempaa. Viilaamalla pakoaukkoa reilusti ylöspäin(jotain 3mm) ja leventämällä hieman saa tehoja jo melko hyvin lisää, mutta hommaan ei ihan nollakokemuksella kannata ryhtyä jos haluaa välttyä suurelta mielipahalta. Helpompi keino on ostaa tarvikepyttysarja missä on isompi pakoaukko, esim easypartsin TNT sarjassa ainakin oli, eikä ollut hinnallakaan pilattu, 35e koko sarja
Tosin sitäkin saa hieman viilata että kulku alkaa olla aeroxien tasolla mutta on se vakiopyttyä parempi.
Kaverin vakiokihiveliin viilattiin vakiopytyn pakoaukko ja laskettiin kansi, Giannelli Extra tehari, Sport pro multivari ja säädöt. Lähtee ihan siedettävästi mutta jotain pitäisi vielä tehdä kun ei kulje kuin vajaa 75.
..saa ne kulkemaankin jos viitsii askarrella, mun ruoska-Benelli samalla moottorilla meni parhaimmillaan 88, kunnolla kairatulla 50cc vakiopytyllä, itsetehty tehari, multivari ja rajoittamaton cdi. Hihnakin on vielä 12000 ajettu vakio
Samaan pitäisi päästä sillä TNT pytyllä viilaamalla pakoaukkoa pari milliä ylöspäin, joku lyhyt tehari(pro replica saattaa toimia) ja rajoittamaton cdi.