kultsi0 kirjoitti:Ahaa. Erikoista että omassa tuli kaksi jousta mukana. Noin 8-9cm pituisia..
Roxivm04 kirjoitti:mikä vois olla omassa aeroxissa vikana kun...
Roxivm04 kirjoitti:Nyt tarvittais tietämmän apua kun kyseessä on y....
J Ros kirjoitti:Roxivm04 kirjoitti:Nyt tarvittais tietämmän apua kun kyseessä on y....
Edelleen vastukseni on tuolla aikaisemmin...+ mitä tarkoitat: ongelmana lämpö? Onko sulla lämpömittari (alkuperäinen mittaristo vai jälki asennus mittari?
Roxivm04 kirjoitti:J Ros kirjoitti:Roxivm04 kirjoitti:Nyt tarvittais tietämmän apua kun kyseessä on y....
Ei lämpömittaria mutta jäähdytin on 1 km jälkeen niin kuuma ettei siihen pysty edes koskemaan ja ..
J Ros kirjoitti:Roxivm04 kirjoitti:J Ros kirjoitti:Roxivm04 kirjoitti:Nyt tarvittais tietämmän apua kun kyseessä on y....
Ei lämpömittaria mutta jäähdytin on 1 km jälkeen niin kuuma ettei siihen pysty edes koskemaan ja ..
Todellisuus on että, noin 60 astetta metallissa, niin tuntuu kädessä polttavalta, kun normi käynti lämpötila syliterissa (kannessa oleva anturi) on n 66-90 astetta. Joten se että tuntuu käteen kuumalta ei kerro mitään. Pakoputki voi olla alkukäyrästä yli 120 astetta ja mahdollisesti vielä enemmän...
Parasta olisi mitata vaikka ifrapunamittarilla kannesta, sylinteristä, syyläristä ja pakoputkesta lämpö.
Imuvuodon voi todeta mm. ruiskuttamalla esim. alakerran stefojen lähelle siihen soveltuvaa ainetta, ja jos vuoto, niin kierrokset nousevat "itsekseen".
+ miltä tulppa näyttää?
Roxivm04 kirjoitti:J Ros kirjoitti:Roxivm04 kirjoitti:J Ros kirjoitti:Roxivm04 kirjoitti:Nyt tarvittais tietämmän apua kun kyseessä on y....
Tulppa on aavistuksen laihallakäyneen näköinen,kuiva ja vaalean ruskea useampi vähääkään tulpista tietävä on sanonut että kävis liian laihalla
Roxivm04 kirjoitti:Okei mitä kaikkea lähtisit muuttamaan vakio osista (suuttimet yms) jos laittaisit sporttivarin ja tehoputken, koska tuntuu niinku oisin ite tehny jotai väärin ja anteeks et kysyn tavallaan tyhmiä mutta voiko kone toimia jos mäntä on väärinpäin pakoaukon nuoli ylöspäin eli just toisinpäin
J Ros kirjoitti:Roxivm04 kirjoitti:Okei mitä kaikkea lähtisit muuttamaan vakio osista (suuttimet yms) jos laittaisit sporttivarin ja tehoputken, koska tuntuu niinku oisin ite tehny jotai väärin ja anteeks et kysyn tavallaan tyhmiä mutta voiko kone toimia jos mäntä on väärinpäin pakoaukon nuoli ylöspäin eli just toisinpäin
Jaa-a, vaikea tohon aina heittään mitä tekisin, kun laite ei ole nenän edessä. Yleensä säätöjä teen tarvittaessa kun pääsee koe ajamaan. Itsellä tuolla putkella on ollut ongelmia, enkä itse suosi enää tuota putkea. Mut jollain/jossain se varmasti toimii...
Itse kasaan suurimman osan normi eli vakio osilla, kuten etuvari, taakse tarvittaessa vastapainejousi, kytkin ja kello...ja eteen tietenkin eripainoiset rullat...kaikki riippuu mitä haluaa eli haluaako paikaltaan hyvin lähtemistä vai huippunopeutta.
Itse suosin paikaltaan lähtöä, jotta ajaminen muun liikenteen kanssa olisi turvallista..
Jos mäntä väärin päin (ei kokemusta), niin se ei kyllä toimi, Sillä imukanavien takia männässä toisella puolella rei'ät. Mut voihan kaikki olla mahdollista, ja senhän näkee jos uusimäntä, niin ottaa tulpan pois ja ajaa männän yläasentoon, niin näkee sen nuolen männän päällä....
Roxivm04 kirjoitti:J Ros kirjoitti:Roxivm04 kirjoitti:Itellä ollu toi lähdön maksimointi tavotteena ja minkälaisia vi....
J Ros kirjoitti:Roxivm04 kirjoitti:J Ros kirjoitti:Roxivm04 kirjoitti:Itellä ollu toi lähdön maksimointi tavotteena ja minkälaisia vi....
Nyt en ymmärtänyt viestiä, mutta kyllä nuolen PITÄÄ osoittaa pako-aukkoon päin eli alas. Eli imureijät männässä PITÄÄ olla ylös päin...
Tuollaiseen ongelmaan en ole törmännyt, että mäntä olisi väärinpäin?!?
Parasputki, siihen en osaa sanoa, mutta hyvin olen saanut toimimaan mm. seuraavailla tehoputkilla: Malossi, Gianelli Go, Gianelli V2 + matkalla on ollut muitakin.
Paras vaihtoehto on kyllä omasta mielestä vakioputki tyhjennettynä (mikäli sisuskalut ovat ehjiä). Sillä saa alavääntöä
sekä on hiljanen, niin ei mummot hermostu...