Kaj
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 8.4.2003 10:09
Näkemättä tilattu eli ostettu tollanen "antieroottinen" peli...
Hard work pays in the future, lazyness today!
asmike
- Liittynyt:
- 29.6.2005 18:41
Itsellä vitality 4t. Sanon et vaikkei kiihdy kuin 2t niin ei myöskään haise vaatteissa 2t.Ja vääntää kivasti sekä on hiljainen.
vepa
- Liittynyt:
- 10.7.2006 0:46
asmike kirjoitti:Itsellä vitality 4t. Sanon et vaikkei kiihdy kuin 2t niin ei myöskään haise vaatteissa 2t.Ja vääntää kivasti sekä on hiljainen.
Mulla on myös 4T Vitality, joka meni lauantaina onnettomuudessa
lunastuskuntoon. Seuraajaksi olen juuri tuumannut tuota
Super 8:a. Meillä vanhemmilla kuljettajilla mopon ostokriteereinä ovat muut kuin helppo viritettävyys. Ajoin Vitalityllä 7 kk aikana 6100 km, lisäksi 6500 km supermotolla DRZ400SM ja autollakin tuli suhattua jonkin verran.
-Veijo
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Kyllähän tuo toisaalta ihan nätin näkönen on, mutta en itse kyllä ostas. Melko isokokonen...
Näkyy olevan 14-tuuman vanteet ja kaikki, voi olla melko hyvä ajettava.
Boom Driver
- Pyörä:
- Hornet -07
- Paikkakunta:
- Esbo
- Liittynyt:
- 29.1.2004 22:21
Pösötin kirjoitti:Kyllähän tuo toisaalta ihan nätin näkönen on, mutta en itse kyllä ostas. Melko isokokonen...
Näkyy olevan 14-tuuman vanteet ja kaikki, voi olla melko hyvä ajettava.
Eipä se mikään kauheen iso ollu kun messuilla sitä kattelin, isot vanteet vaan.
On kuusi kertaa todennäköisempää että salama iskee mieheen kuin naiseen.
vepa
- Liittynyt:
- 10.7.2006 0:46
Pösötin kirjoitti:Kyllähän tuo toisaalta ihan nätin näkönen on, mutta en itse kyllä ostas. Melko isokokonen...
Näkyy olevan 14-tuuman vanteet ja kaikki, voi olla melko hyvä ajettava.
Iso koko on vain plussaa, sillä tämä kuljettajakin on iso: 185cm, 100 kg.
-Veijo
Dimazz
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 20.8.2006 14:00
On kyllä vähä erikoinen mutta toi etupää on kyllä hiunompi kuin 9:ssä mutta toi perä tossa 8:ssa on kyllä aika ruma vaikkei 9:ssäkään mikään hieno ole... tuo olis kyl parempi jos perä olis vaikka derbi Gp1 uudemman mallinen.. sit ois kyl aika komia...
Kaj
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 8.4.2003 10:09
Näidenkin toimitukset sitten siirtyy toukokuulle...
Hard work pays in the future, lazyness today!
Jönkkä
- Paikkakunta:
- Hämeenlinna
- Liittynyt:
- 15.2.2007 20:38
Jaa että 4-tahti hitaammin kiihtyvä? tuskin... Ohan se painavampi kuin 2-t mutta tehokkaampi.
Ja 2-tahtiseen saat lisätä koko ajan öljyä kakkos tankkiin
-JeSu-
- Liittynyt:
- 24.8.2006 18:51
Jönkkä kirjoitti:Jaa että 4-tahti hitaammin kiihtyvä? tuskin... Ohan se painavampi kuin 2-t mutta tehokkaampi.
Ja 2-tahtiseen saat lisätä koko ajan öljyä kakkos tankkiin
kylläpä aikalailla nuo 2-tahtipelit vie kiihdytyksessä nelarin, ja onko tuo öljyn lisääminen niin kova homma?
Boom Driver
- Pyörä:
- Hornet -07
- Paikkakunta:
- Esbo
- Liittynyt:
- 29.1.2004 22:21
Jönkkä kirjoitti:Jaa että 4-tahti hitaammin kiihtyvä? tuskin... Ohan se painavampi kuin 2-t mutta tehokkaampi.
Ja 2-tahtiseen saat lisätä koko ajan öljyä kakkos tankkiin
"koko ajan" hmm. ite ajan about 2000km ennenkuin pitää taas täyttää öljytankki...
On kuusi kertaa todennäköisempää että salama iskee mieheen kuin naiseen.
SoliferFemale
- Liittynyt:
- 5.9.2006 9:30
Tulevaisuudessa kaikki on 4-tahtisia siihen suuntaan kehitys menee.
A R
- Pyörä:
- Gilera Runner SP Race -07
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 1.4.2007 18:25
4-t on vähän turhan jämerä 50 kuutioiseen, kevareissa 4-t ei niissäkään ole yhtä suosittu kuin 2-t... Ja tiedoksi niille jotka puhuu kehityksestä, 4-t skodet maksaa lähes poikkeuksetta alle 1500¤ ja ne on "made in Aasia" eli valmistettu kiinas tai taiwanis. Jos 4-t ois jotenki "parempi" nii miksi kaikki yli 2000¤ skodet on 2-t?? tai miks ykskään kalliimpi merkki ei pidä lippulaivanaan tai skodenaan 4-t mallia??
Boom Driver
- Pyörä:
- Hornet -07
- Paikkakunta:
- Esbo
- Liittynyt:
- 29.1.2004 22:21
A R kirjoitti:4-t on vähän turhan jämerä 50 kuutioiseen, kevareissa 4-t ei niissäkään ole yhtä suosittu kuin 2-t... Ja tiedoksi niille jotka puhuu kehityksestä, 4-t skodet maksaa lähes poikkeuksetta alle 1500¤ ja ne on "made in Aasia" eli valmistettu kiinas tai taiwanis. Jos 4-t ois jotenki "parempi" nii miksi kaikki yli 2000¤ skodet on 2-t?? tai miks ykskään kalliimpi merkki ei pidä lippulaivanaan tai skodenaan 4-t mallia??
Hahahah ;A,dA,asd täällä taas tekniikka nero avautuu. 4 tahtisen tekniikka on sikana monimutkasempi/kalliimpi kuin 2-tahtisen. 2-tahdit on kalliita, koska se "sopii" paremmin tehoiltaan 50cc koneelle, mopon hinta taas ei johu koneesta vaan muista osista. Tietysti joku fuden 300e kone on tehty huonommista materiaaleista kuin esim. Minarellin 2-tahti mitä roxissa on. Totuushan se kyllä on, että tuossa 10 vuoden päästä 2-tahtisia koneita on vaan laivoissa/pienkoneissa. Mopoista yli puolet/ ellei kaikki uudet ole 4-tahtisia. Valmistajien ei enää kannata valmistaa kyseistä konetta kun ihmiset alkavat suosimaan 4-tahtisia.
On kuusi kertaa todennäköisempää että salama iskee mieheen kuin naiseen.
SoliferFemale
- Liittynyt:
- 5.9.2006 9:30
A R kirjoitti:4-t on vähän turhan jämerä 50 kuutioiseen, kevareissa 4-t ei niissäkään ole yhtä suosittu kuin 2-t... Ja tiedoksi niille jotka puhuu kehityksestä, 4-t skodet maksaa lähes poikkeuksetta alle 1500¤ ja ne on "made in Aasia" eli valmistettu kiinas tai taiwanis. Jos 4-t ois jotenki "parempi" nii miksi kaikki yli 2000¤ skodet on 2-t?? tai miks ykskään kalliimpi merkki ei pidä lippulaivanaan tai skodenaan 4-t mallia??
En sanonutkaan mitään vertailua 2t ja 4t välillä sanoin vain totuuden et 4t suuntaan ollaan menossa. Tuon tiedon saat kaikilta ammattiihmisiltä kun kysyt. Se vaan on ympäristöystävällisempi ja hiljaisempi. Tehoista yms en ole sanonut mitään.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista