Gilera DNA 50

janmed
Pyörä:
hva 125sm
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
15.6.2006 22:08

ViestiKirjoittanut janmed » 2.11.2006 11:03

pulttipyssyllä se pitäis lähtee, mut kotikonstein pistät jonkun ruuvvarin siihen väliin ettei se pääse pyörii ja avaat sitten <--tos on kyl aika riski et siitä poikkee joku hammas.. :D
*Tsek - HVA galleria*

*Myydään HVA125!!*
Seesami
Pyörä:
Nismo
Paikkakunta:
Rannikko
Liittynyt:
21.4.2005 19:22

ViestiKirjoittanut Seesami » 2.11.2006 11:07

Elikkä jos pulttipyssyä ei ole niin kokeilet sen laipan kampeamista. Ruuvimeisseliä en suosittelisi,mutta sopivankokoinen puunpala ajaa saman asian,eikä hampaita tuolla konstilla katkea.
tomi90
Paikkakunta:
orimattila
Liittynyt:
16.7.2006 16:19

ViestiKirjoittanut tomi90 » 2.11.2006 15:13

mä sainkin jo sen ruuvin auki, kun laitoin kaks puunpalaa sen laipan molemmille puolille ja puristin niitä puristimella, ja sit pidin siitä puristimesta kiinni ja aukasin ruuvin.

mulla kulki toi 70 vaikka siellä oli vielä toinen prikka jäljellä ja muuta ei ollut tehty ku otettu kaasarista se läppä pois (toi 5km/h lisää nopeutta).
Paljokohan rupee kulkeen, kun otan sen prikan pois ja laitan uudet rullat ja kevlar hihnan ja tecnigas next r teharin? pitää vissiin hommata vielä rajotin.
jup33
Pyörä:
musta italiaano
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
30.9.2006 0:04
.

ViestiKirjoittanut jup33 » 2.11.2006 16:04

tehty ku otettu kaasarista se läppä pois (toi 5km/h lisää nopeutta).


tarkoitatko tolla sitä kultaista/keltaista läppää joka oli ilmanputsarin ja kaasarin välissä ja jossa oli 5 pientä reikää? mä revin sellaisen pois eikä vaikuttanu mitään...
tomi90
Paikkakunta:
orimattila
Liittynyt:
16.7.2006 16:19
Re: .

ViestiKirjoittanut tomi90 » 2.11.2006 16:23

jup33 kirjoitti:
tehty ku otettu kaasarista se läppä pois (toi 5km/h lisää nopeutta).


tarkoitatko tolla sitä kultaista/keltaista läppää joka oli ilmanputsarin ja kaasarin välissä ja jossa oli 5 pientä reikää? mä revin sellaisen pois eikä vaikuttanu mitään...


joo just se. se vaikuttaa varmaan enemmän tehoputken kanssa. ainakin pitäs pienentää bensankulutusta.
mun piti säätää tyhjäkäyntiäkin pienemmälle, kun nousi johku 3000rpm/min. kyllä se ehkä vähän paremmin kiihtyykin. ilmanputsarin pesukin auttaa aika paljon.
käyttöohjeessa lukee jotain et pitäs pestä 10 000 välein tai vastaavaa, mut mä pesen sitä vähän väliä, rupee huomaan ettei kulje niin kovaa eikä pysty pistää paljoo kaasua nii sillon mä pesen sen nii taas menee paremmin.
phöödi
Liittynyt:
3.11.2006 23:12

ViestiKirjoittanut phöödi » 3.11.2006 23:24

Auttaako yhtään kun vaihtaa kevyemmät rullat.
phöödi
Liittynyt:
3.11.2006 23:12

ViestiKirjoittanut phöödi » 4.11.2006 13:17

Minkä väriseen johtoon konkkarajotin tehdään.
T3NNu
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.6.2005 17:48

ViestiKirjoittanut T3NNu » 4.11.2006 14:12

phöödi kirjoitti:Auttaako yhtään kun vaihtaa kevyemmät rullat.

Jos tehoputken laitat niin silloin kannattaa myös rullat vaihtaa. Mutta vakioputkella variaattorin rullien vaihto tuskin mitään hyödyttää.
(variaattorin rullien vaihto ei ole sama kun vaihtaisi mopossa rattaita(/välityksiä)
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
T3NNu
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.6.2005 17:48

ViestiKirjoittanut T3NNu » 5.11.2006 12:34

Tietääkö muuten kukaan mitä virkaa on sellaisella "p" merkillä jota lähtee 3 viivaa siinä lukkosysteemissä?
Kun siinä on "on","off","rattilukko" ja sitten tuo "p" kirjain.
Että onko tuo tarkoitettu jollekkun lisälaitteelle (parkkivalolle)?
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
jup33
Pyörä:
musta italiaano
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
30.9.2006 0:04

ViestiKirjoittanut jup33 » 5.11.2006 16:50

T3NNu kirjoitti:Tietääkö muuten kukaan mitä virkaa on sellaisella "p" merkillä jota lähtee 3 viivaa siinä lukkosysteemissä?
Kun siinä on "on","off","rattilukko" ja sitten tuo "p" kirjain.
Että onko tuo tarkoitettu jollekkun lisälaitteelle (parkkivalolle)?


oisko se josta kytketään se lisävarusteena oleva varashälytin?? maa veikkaisin
phöödi
Liittynyt:
3.11.2006 23:12

ViestiKirjoittanut phöödi » 8.11.2006 18:59

Minkä väriseen johtoon tehdään konkkarajotin.
T3NNu
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.6.2005 17:48

ViestiKirjoittanut T3NNu » 8.11.2006 20:49

phöödi kirjoitti:Minkä väriseen johtoon tehdään konkkarajotin.

Joku sanoi että punaiseen johtoon, mutta itselläni ei henkilökohtaista ole kokemusta asiasta.
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
jup33
Pyörä:
musta italiaano
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
30.9.2006 0:04

ViestiKirjoittanut jup33 » 8.11.2006 22:05

En muista minkä väriseen johtoon sen tein,vois talven aikana katella. Nyt se ei kylläkään enää toimi,varmaan joku tina on pettänyt. Dnan cdissä on kolme johtooo voin tarkistaa värin jossain vaiheessa kuhan kerkeis.
T3NNu
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.6.2005 17:48

ViestiKirjoittanut T3NNu » 25.11.2006 15:09

Minkälaista "tuuninkia" tähän ois hyvä tehä?
Ja jotain muuta kun nuo yleiset variaattorin kopan kiillotukset yms. Tarkoituksena ois tehdä omalaatuisempi, kuin nuo muut mopot.
Ehkä jotkut ledit tai jotkut muut valot vielä?
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
jup33
Pyörä:
musta italiaano
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
30.9.2006 0:04

ViestiKirjoittanut jup33 » 25.11.2006 22:11

T3NNu kirjoitti:Minkälaista "tuuninkia" tähän ois hyvä tehä?
Ja jotain muuta kun nuo yleiset variaattorin kopan kiillotukset yms. Tarkoituksena ois tehdä omalaatuisempi, kuin nuo muut mopot.
Ehkä jotkut ledit tai jotkut muut valot vielä?


mulla oli semmoset wnb erikoiskirkkaat ledit pohjassa, pattereita 12v:n eestä siinä kypäräboksin sisällä reunassa kiinni. ne näkyi aika hyvin vaikka oli vaan 4 lediä, välillä kolmekin.. mä ostin tohon koropalan niin toi hyvin ilmettä lisää, kun perä nousi ylös :D mutta ehotuksia vaan kehiin niin vois talven aikana vaikka värkkäillä, vaikka kyllä ajokausi ei vielä ohi ookkaan.

*huono kuva galleriassa siitä koropalasta*

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista